handdator

Visa fullständig version : Ta gainers i tre månader


lyotomachida
2009-10-20, 16:46
Tjena, hade tänkt o gymma i tre månader och dricka gainershake för att sedan börja i en sport. Man kmr ju att få muskler, men kmr musklerna förtvina om man slutar att dricka gainershaken?

King Grub
2009-10-20, 16:48
Det är mjölk och potatis i pulverform. Mat i pulverforum. Gainers gör inte mer än att det är ett smidigt sätt att tillföra energi och protein. Utöver det är inget som "ger muskler".

Griffin
2009-10-20, 17:04
varför funderar du på att dricka gainers när du tydligen ej verkar veta va det är ens?

Tycker jag är att köpa grisen i säcken

Dreas
2009-10-20, 17:08
Tänk om Gainer ändå funkade som du tror, vad glada alla skulle bli, tyvärr är det som Grub säger, mat i pulverform. Ät mat med dig, men gainer är ett lätt sätt att få i sig kcal.

Mr.Sjöborg
2009-10-20, 17:10
varför ens göra någon mini ''satsning'' på gymmet i 3 mån, som förmodligen inte kommer göra mkt för att sen börja med nån sport? vad ere för sport föresten?

ligne
2009-10-21, 08:54
varför ens göra någon mini ''satsning'' på gymmet i 3 mån, som förmodligen inte kommer göra mkt för att sen börja med nån sport? vad ere för sport föresten?

med tanke på namnet på TS så kan jag tänka mig, BJJ ... kanske?

ryss
2009-10-21, 09:41
med tanke på namnet på TS så kan jag tänka mig, BJJ ... kanske?

Låter som något i den stilen, ser dock inte anledningen till att sluta träna på gym när du börjar på din sport, jag tränade mma förut, jag var överlägsen på marken då jag var så grymt mycket starkare än alla andra, visst finns det vissa av dom som var riktigt duktiga som tog en med sin teknik, men om jag la mig på dom kunde dom inte göra mycket

Vladnik
2009-10-21, 17:53
Nej, dina muskler kommer inte "förtvina" givet att du inte ligger på en negativ energibalans och fortsätter träna.

z_bumbi
2009-10-21, 17:56
Nej, dina muskler kommer inte "förtvina" givet att du inte ligger på en negativ energibalans och fortsätter träna.

+1

och om du kör någon kampsport så skadar det inte att fortsätta både med gym och gainer.