handdator

Visa fullständig version : En lördag ur mitt liv


ryss
2009-10-17, 12:17
Hej alla koloiter!
tänkte slänga upp denna tråd då jag själv satt och läste undvika bråk tråden för några veckor sen

Bra skit igår, var i stan och softade hos en polare några grabbar bara, står och väntar på nattbussen hem vid 2:56 ungefär och då står 4 snubbar och kallar mig olika saker och kollar på mig, jag står bara och tittar på han, då kommer dem fram till mig och fråga vafan jag glor på, jag svarar: vafan står du och säger?
Som om man puttsat på anden i flaskan så var det 4 pers till som stod och ville bråka, den fulaste snubben av dom alla langar ett knytnävsslag som träffar min haka, jag trodde att man slog folk för att skada dem, men jag har nog aldrig blivit träffad av ett så löst slag i hela mitt liv:laugh:

Kände inte att det kanske var värt att börja slåss då det var 1 vs. 8 *grr27*
Då kommer en av dom fram till mig: "Vill du ha bråk stanna här, vill du inte bråka gå härifrån"

Jag gick och ställde mig och väntade på bussen, väl på bussen sitter ett gäng brudar som är helt *screwy* en sitter och skriker och "låtsasspyr" och skit och var allmänt jobbiga, en av dom satt bakom mig och börja pilla mig i håret och skit :Virro

Kom tillslut hem och sov, vaknade nu lite allmänt irriterad på vilka idioter det finns. Tänkte bara dela med mig av denna historia, kanske är intressant för någon

Kurash
2009-10-17, 12:23
Var det inte fredag igår?

rooz
2009-10-17, 12:23
Du ska ju vara glad att dessa 8 inte hoppade på dig och skickade dig i pling-plong taxi till plåsterhuset direkt, utan var vänliga nog att be om lov;)

Hank
2009-10-17, 12:24
Inte ett dugg intressant...

jaosef
2009-10-17, 12:27
Biten med tjejerna räddade hela berättelsen! Helt sjukt!

ryss
2009-10-17, 12:27
Var det inte fredag igår?

haha oj märkt att man är nyvaken, fredag ska det givetvis vara, någon gullig moderator som kan fixa? :>

Finska Lejonet
2009-10-17, 12:27
Man förundras vad vissa tar sig till när de får i sig alkohol.
En polare blev kysst på munnen av en snubbe när vi satt på en buss på väg från malmö medans han satt och läste tidningen. Samma snubbe(nån svart lirare med jamaicansk trackjacket) bad om ursäkt till mig för att han förstörde mitt land. *screwy*

Wille005
2009-10-17, 12:29
Hade varit mer intressant om du slagit ner alla 8 grabbarna, hoppat på bussen och dragit med dig brudarna hem.

Stoltz
2009-10-17, 12:30
Du ska ju vara glad att dessa 8 inte hoppade på dig och skickade dig i pling-plong taxi till plåsterhuset direkt, utan var vänliga nog att be om lov;)

Den nya sortens bråkstakar - The Gents.

"Why good sir, if you rather have your chin connect with the top of my fist, please do be so kind and do not remove thyself from this particular place of action. If thou does rather not want to be connected with my fist, do excuse yourself, old chap".

Hade varit mer intressant om du slagit ner alla 8 grabbarna, hoppat på bussen och dragit med dig brudarna hem.


hahaha, jävla actionhjälte :D

Kurash
2009-10-17, 12:31
Jag tycker synd om den fula killen, inte ens hårt kan han slå :(

KlopFer
2009-10-17, 12:36
Jag tycker synd om den fula killen, inte ens hårt kan han slå :(

lolz:D

edgen_ÖSD
2009-10-17, 12:38
Biten med tjejerna räddade hela berättelsen! Helt sjukt!

:laugh:

ryss
2009-10-17, 12:39
Hade varit mer intressant om du slagit ner alla 8 grabbarna, hoppat på bussen och dragit med dig brudarna hem.

Det var ju det som egentligen hände men jag skulle nog bli tagen för att vara ett troll om jag skrev sanningen ;)

Raggis
2009-10-17, 12:41
Bästa tråden iår.

rooz
2009-10-17, 12:48
Den nya sortens bråkstakar - The Gents.

"Why good sir, if you rather have your chin connect with the top of my fist, please do be so kind and do not remove thyself from this particular place of action. If thou does rather not want to be connected with my fist, do excuse yourself, old chap".


Haha:laugh:

Men, som wille005 sa, Mer intressant om TS nitat hela högen med en rundspark och fått headlines i AB*flex*

von huff
2009-10-17, 13:01
Många violl bråkas med folk som är grova men de vågar aldrig 1 vs 1

Frillan
2009-10-17, 13:11
Naila du någon av busstjejerna?

ryss
2009-10-17, 13:25
Naila du någon av busstjejerna?

Nej jag hoppade det, trasigaste brudarna jag sett + en ena satt bakom mig och låtsasspydde över mig flera gånger, höll för munnen och låtsashulkade som om hon skulle spy, hon var ju redigt packad så man visste ju inte, satt och pilla i mitt hår osv, satt och skrek och skit :>

Cilia
2009-10-17, 13:55
Var det inte fredag igår?

fast 02.56 var det iofs lördag, väldigt tidigt på lördagsdygnet.

stevebc
2009-10-17, 15:10
Hej alla koloiter!
tänkte slänga upp denna tråd då jag själv satt och läste undvika bråk tråden för några veckor sen

Bra skit igår, var i stan och softade hos en polare några grabbar bara, står och väntar på nattbussen hem vid 2:56 ungefär och då står 4 snubbar och kallar mig olika saker och kollar på mig, jag står bara och tittar på han, då kommer dem fram till mig och fråga vafan jag glor på, jag svarar: vafan står du och säger?
Som om man puttsat på anden i flaskan så var det 4 pers till som stod och ville bråka, den fulaste snubben av dom alla langar ett knytnävsslag som träffar min haka, jag trodde att man slog folk för att skada dem, men jag har nog aldrig blivit träffad av ett så löst slag i hela mitt liv:laugh:

Kände inte att det kanske var värt att börja slåss då det var 1 vs. 8 *grr27*
Då kommer en av dom fram till mig: "Vill du ha bråk stanna här, vill du inte bråka gå härifrån"

Jag gick och ställde mig och väntade på bussen, väl på bussen sitter ett gäng brudar som är helt *screwy* en sitter och skriker och "låtsasspyr" och skit och var allmänt jobbiga, en av dom satt bakom mig och börja pilla mig i håret och skit :Virro

Kom tillslut hem och sov, vaknade nu lite allmänt irriterad på vilka idioter det finns. Tänkte bara dela med mig av denna historia, kanske är intressant för någonÄr du säker på att det inte var en Avant Garde-konstnär?

tjabon
2009-10-17, 16:19
Här ute på landet händer aldrig något sådant.
Alla har bil, och ungdomarna över 15 har moppe.
Luuuugnt och schöööönt !

Cilia
2009-10-17, 17:17
Här ute på landet händer aldrig något sådant.
Alla har bil, och ungdomarna över 15 har moppe.
Luuuugnt och schöööönt !

så länge du inte är ute och möter en rattonykter person i ett fordon.

Dreas
2009-10-17, 18:23
Här ute på landet händer aldrig något sådant.
Alla har bil, och ungdomarna över 15 har moppe.
Luuuugnt och schöööönt !Ja, där har man hembränt och det slutar med att alla inklusive katten ligger och spyr galla...