handdator

Visa fullständig version : Hyllningstråd till kolomedlemmar


Raschmus
2009-10-15, 15:07
Jag hittade ingen och tyckte det var passande med en tråd där var och en får lyfta fram den kolomedlem de tycker hjälpt många eller utmärkt sig på annat vis. Gärna med motivering. Dvs en hyllningstråd :D

Raschmus
2009-10-15, 15:10
Damien Thorne
För att han engagerar sig och med sin excelmapp hjälpt många i sina SL drömmar. :thumbup:

Halldin
För att han sen första stund jag satte min fot här på kolo från och till stöttat och kritiserat min träning, med en hel del tålamod, framförallt nu det senaste.




Finns många fler, men de självklara låter jag någon annan ta.. :D

tp_88
2009-10-15, 15:18
Grubben, forumets mest betydelsefulla medlem utan tvekan imo.

146kg_finska_bröst, det är kul att ha en världsmästare som är såpass aktiv på forumet.

Jure, kommentarer överflödiga.


Skulle kunna lyfta fram många fler som jag gillar såklart, men dessa dök upp först i skallen.

Raggis
2009-10-15, 15:20
röda_lacket - behövs ingen motivering!

tp_88
2009-10-15, 15:23
Mass-Tech, också för bövelen! Många fina trådar och PM från honom.

Andy.da.wohoo
2009-10-15, 15:26
röda_lacket - behövs ingen motivering!

Vill plusetta denna.

Har andra jag vill hylla, kommer inte på dom just nu dock:D

Baan
2009-10-15, 15:29
Jure - Han säger det vi andra inte vågar! Livin' the dream! +40!

KalleBalik
2009-10-15, 15:33
2snarthårdakillar, för att skapat den mest underhållande träningsjournalen någonsin.

Jpn
2009-10-15, 15:42
Jure - som många redan sagt, kommentarer egentligen överflödiga, men för att nämna något, så är han helt klart en skön snubbe med underhållande journal och en frisk fläkt allmänt.

Baboom - Inspirerande och ödmjuk snubbe som alltid verkar vara på bra humör.

130kg finsk sisu - kommentarer överflödiga.

TP_88 - snubbe med koll på byggarvärlden som gärna delar med sig av roliga/intressanta händelser inom BB, speciellt här senast inför och under Mr.O.

Finns ju många fler, men det var dom jag kännde för att lyfta fram just nu.

ryss
2009-10-15, 16:06
vad vore världen utan king grub ;)

hahavaffan
2009-10-15, 16:28
Jag hyllar mig själv enbart för att ingen annan kommer göra det.

Morrris
2009-10-15, 16:42
Ingen nämd, ingen glömd.

stafh
2009-10-15, 16:42
Jag vill hylla hahavafan för att han har en rolig avatar.

hahavaffan
2009-10-15, 17:02
Jag vill hylla hahavafan för att han har en rolig avatar.Right back at ya! Vill även hylla stafh för sina utmärkta 4chan-kunskaper och referenser dit. :thumbup:

Gabriel174
2009-10-15, 17:08
z_bumbi - för sitt schema

Har inte varit på kolo så länge, så inga fler att hylla... än.

Hasse-B
2009-10-15, 17:09
Grubben, Eddie Vedder, Arne, Jwzrd när han är på rätt humör mfl.

Yes
2009-10-15, 17:14
Kanske är jag lite kär i honom, men jag vill iaf hylla Slarti för han verkar vara en jäkla hyvens finne. Plus att han har en del episka inlägg/trådar i sin resumé.

Onigiri
2009-10-15, 17:33
Medusa - Hardcore.

L Johnsson
2009-10-15, 17:53
von huff vill jag hylla:cool:

MasterChief
2009-10-15, 17:54
Träning - Inte direkt någon eftersom jag är fast i egna mönster. Men Guddi och Obesogen har väldigt hög kvalitet på sina inlägg.

Kost - Grubben, Eddie, Sverker, Scratch och några till med stort engagemang.

Allmänt - Bärs, Dr.Snuggles, Pragmatist, jwzrd, Trance, D_Andersson, för att de regelbundet skapar intressanta och roliga trådar av det mer seriösa snittet.

Sen en extra fet guldstjärna till alla cyklister. De är trots allt bäst i alla avseenden (skaparn, winter, forsberg, Olsson, JJ osv osv...buhuu..snörvel...ni vet vilka ni är!!!1).

Och Yes, han är trots allt unik.

Och Lellan eftersom hon är snyggast.

Godfella
2009-10-15, 18:04
Danny_devito: Well... :D Varenda inlägg han gör får mig att fnissa eller apflabba. Mycket, mycket trevlig kille som alltid är på bra humör, och skön att prata med.

Tp_88: Samma som ovan i stort sett, men är utav den lite mer seriösa varianten. En helylle snubbe som inte går av för hackor, också lite efterbliven.

C.E.J: Är den personen som följt min träning mer än någon annan. Har fått många värdefulla råd och tips på saker och ting som jag har tagit efter. Ödmjuk och snäll.

Yes
2009-10-15, 18:06
Och Yes, han är trots allt unik.

Ska det tolkas som något bra eller är det mer i stil med "han är lite speciell..."? :D

MasterChief
2009-10-15, 18:28
Ska det tolkas som något bra eller är det mer i stil med "han är lite speciell..."? :D

Både ochhttp://www.hififorum.nu/forum/images/icon_smile.gif

Yes
2009-10-15, 18:38
Wohoo, jag måste vara awesome! :D

Godfella
2009-10-15, 19:33
Glömde för helvete av J.V och Ollas!

Eddie Vedder
2009-10-15, 19:39
Alla de Koloiter om jag genom forumet även blivit god vän med IRL. Det har blivit ganska många med åren så ingennämnd ingen glömd. Hursomhelst har jag träffat många och ALLA har jag tyckt bra om och fått en positiv bild av.

Vissa umgås jag även med och/eller tränar med frekvent numera.:)

Mark_Lyft
2009-10-15, 20:17
Stahlberg är allt som oftast mycket njutbar

Sisu såklart

Sundsvallsbänkmaffian

110kg_finnes dagbok saknar jag mycket, liksom Adam Ant

Alla duktiga marklyftare

stevebc
2009-10-15, 20:18
Glömde Tolkia! Faktiskt, jag tänkte på det häromdagen. Åker in under allmänt-hyllningen. Är ofta bra på att styra upp trådar som spårat ut utan att dom dör/försvinner och det tycker jag är riktigt bra. Händer ju ofta att man skriver flera inlägg och lägger mängder av energi på en tråd för att den sedan bara ryker för att något korkat troll skrivit ett inlägg. Dessutom håller hennes inlägg antagligen forumets högsta lägstanivå.

Alla duktiga marklyftareTack!

Madame
2009-10-15, 20:42
Finns ju naturligtvis många medlemmar här som jag tycker väldans bra om och som piggar upp, men min guldstjärna ger jag utan tvekan till Lellan! *kissass*

Lellan
2009-10-15, 20:48
Och Lellan eftersom hon är snyggast.

Finns ju naturligtvis många medlemmar här som jag tycker väldans bra om och som piggar upp, men min guldstjärna ger jag utan tvekan till Lellan! *kissass*

Meeeh.. nu blir jag ju blyg på riktigt... :em: Sötnosar, right back at ya! *kissass*

Vill inte nämna någon mer för att inte glömma någon - sååå många som är guld både till sitt sätt och som kunskapskälla - men som själsliga vägledare för kolomedlemmar tycker jag Krampus och Kwon bidragit stort!

Medusa
2009-10-15, 21:46
jag vill hylla alla moderatorer, jag tycker de gör ett riktigt bra jobb med att hålla rent forumet från diverse.... skit.. fast jag vill inte hylla riktigt alla moderatorer när jag tänker efter.. somliga är lite väl torra för min smak.. inga namn nämna dock..*slap*

Arne P är riktigt duktig och förtjänar att nämnas..
JORGEN såklart.. skåning med gott hjärta och kampar trots skador..
Axon is up and coming.. kudos till han med!
Mini lee priest Mourten... haha.. = )
Miquey som är ung men som har ett gott hjärta och bra inställning till detta...
Herkulez, fast han är bannad... :naughty:
Piranha, för han är riktigt tung och har en bra attityd.. och för att han trots sin storlek är ödmjuk... *flex*
masterchief, för att han är en HIT jedi... var iallafall!
Castro,för att han inspirerar..
Adrenaline rush likaså.. DC training all the way baby!
JZWRD, RIP dawg... schysst mot mig i början och blivit tuffare med åren, men frontböjer man 200 kg får man vara lite dryg..
DWAG *cupid* *cupid*
Allan såklart..schyssta diskussioner vi hade förr innan du surnade till totalt.. hehe.. nu verkar du mest less på att höra samma gamla tjat..
King grub, outröttlig källa till kunskap och skarp samt väldigt hjälpsam..
scratch... mini grubben.. !
kan säkert komma på flera ...

sen vill jag inte hylla alla nybörjare som inte läser introtrådarna eller ens försöker använda sökfunktionen, är ni illiterata så ska ni inte syssla med detta...

<Mike>
2009-10-15, 21:53
Hylla vet jag inte, men av alla medlemmar så tycker jag en coolare än snittet är Nitrometan. Tycker det är roligt att han verkar ha koll på en massa nyheter och annat och länkar till massa olika sidor för att bidra till diskussioner.

Kanske inte verkar märkvärdigt men man får någon slags bild av att han hänger på massa sidor som ingen hört talas om för att vara först på nyheten. :D

mangemani
2009-10-15, 21:53
mass_tech,all creeds till hanses tråd och den energi han lägger ner för att berika oss med bilder på hur riktiga kvinnor ska se ut;).
grubben,mycket nyttigt kommer från den människan

sen måste jag även ge en hyllning till alla som skapar dessa trådar som hamnar i best of,mycket skratt har man fått:)

Chaan
2009-10-15, 21:58
Säger bara Nina L
Snacka om gullig hest.

coxie
2009-10-16, 06:07
Ett axplock, finns ett gäng som jag inte minns just nu.

Dr.Snuggles
ragmatist
jwzrd
Trance
D_Andersson
hahavaffan
Snake
Baan
Skaparn
Yankeeeee
Stevebc
Lellan
Nitrometan
146kg finsk sisu
masterchief
Yes
von Huff

Finns många roliga och vettiga människor här och många episka trådar har förgyllt min vardag.

rooz
2009-10-16, 06:46
Träning:King_grub, kommentar överflödig. Godfella, Du gav mig det rätta tänket om träning. Mourten, inspirerande och trevlig. Ekman, för att du visade vägen till träningen!!

Övrigt:Coxie, priceless at times. Samt Nitrometan, mest för att håller mig sällskap på morgonen,förmiddag när jag har det tråkigt:D. Jure, speaking the truth:MrT:

Archos
2009-10-16, 07:42
Jag vill hylla mig själv som den visa man jag är, och den katalysator jag brukar vara i många trådar!

*flex*

Rahf
2009-10-16, 07:43
Gänget från STK. Sen finns det en hel del radda andra medlemmar som vunnit mitt hjärta genom åren.

Slartibartfast
2009-10-16, 07:47
Kanske är jag lite kär i honom, men jag vill iaf hylla Slarti för han verkar vara en jäkla hyvens finne. Plus att han har en del episka inlägg/trådar i sin resumé.

Åh! Tjärlek! *cupid*

Archos
2009-10-16, 07:55
Sen vill jag hylla framförallt Bärs för att han ger ett tidsdjup och historiskt djup i sina inlägg som ingen annan här! Han sammanför vitt skilda åsikter och fakta i sina inlägg och flätar ihop dem i snygga personligt kryddade paket och ställningstaganden!

Du har ingen kokurrens här Bärs! :)

Sen vill jag hylla personligheter som Doctor Snuggles, jwzrd, Ignatius72, Yes, Materchief, Dan Andersson, Allan, Tolkia, Lellan, mini, Krampus, Muskelbyggaren, coxie, Nitrometan, Stahlberg, LBacker, m fl., m fl.

Några nämnda, många glömda!... :)

Archos
2009-10-16, 08:02
...åsså Trance också GIVETVIS!!

Hur KUNDE jag glömma Trance?? *screwy*

Nitrometan
2009-10-16, 08:03
Säger bara Nina L
Snacka om gullig hest.
Inte för att jag vill instämma med Chaan, men här har han rätt.

Hylla Nina L.

ceejay
2009-10-16, 08:21
Hyllar alla medlemmar som inte syns så mycket bara för att de inte skapar hysteriska trådar, lyfter mest eller kommer med insiktsfulla inlägg. Alla medlemmar som fyller tomrummet.

Archos
2009-10-16, 08:26
Hyllar alla medlemmar som inte syns så mycket bara för att de inte skapar hysteriska trådar, lyfter mest eller kommer med insiktsfulla inlägg. Alla medlemmar som fyller tomrummet.

Tack för att du gav bl a mig en röst ceejay! ;)

benya
2009-10-16, 08:27
Jag vill minnas att gamle bolio var pigg på dylika ämnen som mer ofta än sällan kunde bli riktigt trevliga och rolga att läsa.

KalleBalik
2009-10-16, 08:44
Hyllar alla medlemmar som inte syns så mycket bara för att de inte skapar hysteriska trådar, lyfter mest eller kommer med insiktsfulla inlägg. Alla medlemmar som fyller tomrummet.

+1

Väl skrivet.

Nitrometan
2009-10-16, 09:03
Det finns så många...

jwzrd
Slartibartfast
jättemångakilofinladssvensksisu
King Grub
Allan
Piranha
Eddie Vedder
stahlberg
Fetknoppen
bubbe
krampus

Hela skånemaffian...

Finns så många man gillar här. Av olika anledningar.

Håll upp det bra arbetet!

benya
2009-10-16, 09:30
BengtZZ är en medlem som verkar kunnig och vars inlägg är intressanta.

jens__E
2009-10-16, 09:45
Jag hyllar alla medlemmar!
Utan er hade inte kolo varit vad det är!

PUSS! *cupid*

LadyInsane
2009-10-16, 09:50
Jag skulle vilja hylla kollos alla styrkelyftare.
Många av er är både imponerande och inspirerande.
Många av er att peppat mig och lärt mig så mycket.
Kram på er *cupid*

Scratch89
2009-10-16, 13:57
Tack de som skrivit mig. *cupid*

Jag måste hylla två helt olika personer, eftersom jag vill begränsa mig till just två. Tolkia och Slartibartfast. Tolkia har en sån moral och klass på sina inlägg, och Slarti... ja, han gör helt enkelt bra trådar och är tillräckligt personlig för att man kan skratta med honom, men inte tillräckligt för att bli melankolisk.

bulldozer
2009-10-16, 14:02
Eddie Vedder för att han alltid har nåt vettigt att säga.

Allan för han är en rolig figur, trevlig som få.

Värlsmästaren finsk sisu för att han är så bäst och ändock så ödmjuk. :bow:

Nina L som skapar roliga trådar!

Princess för ännu mer starka tjejer inspiration, tack för att du startat journal. *drool*

LadyInsane för att hon är sjukt grym och inte rädd för att ta i, dessutom
jättego IRL!

Elvelind, bara för att han är sjukt snygg och min älskling! *cupid*


+ Alla ni som man kanske inte minns på rak arm men bidrar till diskussioner
med intressanta ståndpunkter utan att roida sönder trådar, stort TACK till er!!!

AmericanDragon
2009-10-16, 14:53
King Grub :bow::bow::bow::bow::bow:

Cilia
2009-10-16, 15:50
Jag vill minnas att gamle bolio var pigg på dylika ämnen som mer ofta än sällan kunde bli riktigt trevliga och rolga att läsa.

japp, bolio startade en sån här tråden. Välkommen till forumet btw.

Nina L
2009-10-16, 16:10
Kwon, Jure, Tolkia, Allan, Jorgen, jwzrd, Trance, Lellan, Ironbabe, Jarod, Slartibrad mfl

Alla fyller sin funktion. <3

Nina L
2009-10-16, 16:14
Nu fick jag dåligt samvete för att jag glömt så många. :S

Solros
2009-10-16, 16:18
Grub
Pez
JJ
Mangs
Trance

Ni förgyller alla min vardag!:thumbup:

Osten80
2009-10-16, 16:22
Nu fick jag dåligt samvete för att jag glömt så många. :S

Just därför tänker jag vara übersvensk och inte nämna någon särskild, utan bara konstatera att på kolo finns det väldigt mycket bra folk, som tillsammans utgör ett utomordentligt bra forum. Jag tycker faktiskt att det här är ett väldigt speciellt, märkligt, och nästan familjärt ställe. Familjärt på ett bra sätt, och inte på det där äckligt tillgjorda rövslickar-sättet.

HookersUnited
2009-10-16, 16:29
skaparn för sin värsta bild och precisionshumor.

Osten80
2009-10-16, 16:33
skaparn för sin värsta bild och precisionshumor.

Haha, den är ta mig fan värd ett hedersomnämnande. Som jag har skrattat åt den bilden. Priceless.

Tricce
2009-10-16, 16:40
Iom att sådana här trådar dyker upp lite titt som tätt så ger jag min månadsaktuella hyllningsröst/er

Yes: många klockrena inlägg på senaste!
Chaan: bor man i Quorthonland (shores in flames) har en death tröja och var på clash of the titans då bör man hyllas!

niod, fanen, d9, greven, cosmo: irc love *cupid*

G_lund
2009-10-16, 16:47
Jag vill hylla hahavafan för att han har en rolig avatar.

jag med =)

Chaan
2009-10-16, 17:15
Chaan: bor man i Quorthonland (shores in flames) har en death tröja och var på clash of the titans då bör man hyllas!


Mm, Quorthonland - Mälarens brinnande norra strand.

Kanske känns igen av någon ;)

http://chaan.se/naturbilder/Quorthonland.jpg

phrack
2009-10-16, 17:38
Guddi, obesogen, Eddie Vedder, Grandmaster och King Grub har lärt mig mycket!

stevebc
2009-10-16, 18:20
Hela skånemaffian...

Finns så många man gillar här. Av olika anledningar.

Håll upp det bra arbetet!Skånemaffian tackar (detsamma)!

http://bobarno.com/thiefhunters/wp-content/uploads/gangsters4.jpg

Glömde för övrigt nämna coxie och Osten80. Jag vet inte varför, men jag sympatiserar mycket med deras personligheter, om man nu kan säga så. På ytan är de totalt olika men de verkar ändå vara sköna personer på "samma nivå".

Pejij
2009-10-16, 20:53
Jag gillar coxie, tycker hans syn på livet är skön.

stevebc
2009-10-16, 21:06
Jag gillar coxie, tycker hans syn på livet är skön.Jag med :)

http://ohsocurrent.files.wordpress.com/2008/12/woman_with_money1.jpg

Ignatius72
2009-10-16, 21:09
Jag gillar coxie, tycker hans syn på livet är skön.

Nu när coxie släppt offerrollen om hur lite livet är värt att leva så är det på det stora hela en skön lirare.

wintersnowdrift
2009-10-16, 21:20
Sen en extra fet guldstjärna till alla cyklister. De är trots allt bäst i alla avseenden (skaparn, winter, forsberg, Olsson, JJ osv osv...buhuu..snörvel...ni vet vilka ni är!!!1).

Awww! Du ska också ha såklart ha cred för att du startat Kolozzeums absolut bästa tråd. Sen är du givetvis starkast, klokast, rikast, mest omtänksam samt har störst bicepsmått och mest pondus på forumet.

Glömde Tolkia! Faktiskt, jag tänkte på det häromdagen. Åker in under allmänt-hyllningen. Är ofta bra på att styra upp trådar som spårat ut utan att dom dör/försvinner och det tycker jag är riktigt bra. Händer ju ofta att man skriver flera inlägg och lägger mängder av energi på en tråd för att den sedan bara ryker för att något korkat troll skrivit ett inlägg. Dessutom håller hennes inlägg antagligen forumets högsta lägstanivå.

Tack!

+1

Tolkia är en förebild för mig och det hon skriver tar jag till mig av även utanför forumets sfär.

Sen vill jag hylla framförallt Bärs för att han ger ett tidsdjup och historiskt djup i sina inlägg som ingen annan här! Han sammanför vitt skilda åsikter och fakta i sina inlägg och flätar ihop dem i snygga personligt kryddade paket och ställningstaganden!

Du har ingen kokurrens här Bärs! :)

Jag plussar igen. Bärs är och förblir outstanding.

Sen vill jag hylla personligheter som Doctor Snuggles, jwzrd, Ignatius72, Yes, Materchief, Dan Andersson, Allan, Tolkia, Lellan, mini, Krampus, Muskelbyggaren, coxie, Nitrometan, Stahlberg, LBacker, m fl., m fl.

Några nämnda, många glömda!... :)

Honom vill jag också hylla.

//Kristin

wintersnowdrift
2009-10-16, 21:25
För sent för att ändra ovanstående inlägg, men den jag verkligen skulle vilja hylla både för hans insats på forumet och för den person han är IRL är Eddie Vedder. Har svårt att komma på en person som är så rätt igenom godhjärtad som han faktiskt.

//Kristin

Archos
2009-10-16, 21:29
Jag plussar igen. Bärs är och förblir outstanding.

Honom vill jag också hylla.

//Kristin

Jag får väl hylla wintersnowdrift också!

Forumets blivande statistiker, med en god smak för musik och kultur! ;)

Jure
2009-10-16, 21:39
Piranha : För han är en grovf och snäll mothafukkah!
Tess : För hon är inspirerande och tydligen en jävel på dieter. Extremt bra biceps, det är alltid imponerande :)
Yankee För han är en broder med tröck!
Mystic +1 på den
Nina För hon är styggt fräsch med skön humor. Och även öppen :)
Javaman Säger vad han tycker. Bra skit!
Tp_88 en byggarbroder som är up to the date with +50
Ogge+afan alltid trevligt att träffas och tjöta, även om dom inte hänger här så möe längre
Runda_grodan Skön lirare, grovf!
Ekman En bitig pojk som kan träna hårt. Ingen internet-byggare som många andra
Shadow Galna vader. Räcker så.

Nu har jag säkerligen glömt många nötskallar, men ni är älskade ändå. Av någon. Säkerligen. Puss

MasterChief
2009-10-16, 22:08
Awww! Du ska också ha såklart ha cred för att du startat Kolozzeums absolut bästa tråd. Sen är du givetvis starkast, klokast, rikast, mest omtänksam samt har störst bicepsmått och mest pondus på forumet.
//Kristin

Tänk att en mening kan innehålla så många fel. :D

Men såklart, att vara din idol räcker långt.

Pejij
2009-10-16, 22:12
Nu när coxie släppt offerrollen om hur lite livet är värt att leva så är det på det stora hela en skön lirare.

Precis. Bortsett från all depression knuten till just hur lite livet är värt att leva gillar jag hans syn då han (som jag uppfattar det) bara gör det han känner för. Tjänar pengar och spenderar dom, som det borde vara!

shadowfire
2009-10-16, 23:06
får tyvärr inte skriva vad jag vill utan att bli bannad... men eh, ja, keep up the good work eller ngt!

hahavaffan
2009-10-16, 23:11
Jag gillar coxie, tycker hans syn på livet är skön.Jupp, han verkar helt klart skön som fan. Det finns det visserligen många som gör, men han sticker ut en hel del av förklarliga skäl :hbang:

Pejij
2009-10-16, 23:17
Jupp, han verkar helt klart skön som fan. Det finns det visserligen många som gör, men han sticker ut en hel del av förklarliga skäl :hbang:

Jag gillar hahavaffan också. Av två anledningar.

Nr 1: Namnet.
Nr 2: Att du är så jävla aktiv i allmänt! :D

Hamsterkakan
2009-10-16, 23:18
Kwon är min inspirationskälla, utan honom vore jag inte i livet idag.

shadowfire
2009-10-16, 23:21
Kwon är min inspirationskälla, utan honom vore jag inte i livet idag.

?
seriöst?
eller fredagshumor?

hahavaffan
2009-10-16, 23:23
Jag gillar hahavaffan också. Av två anledningar.

Nr 1: Namnet.
Nr 2: Att du är så jävla aktiv i allmänt! :DJag gillar dig med min kära In Flames-broder!

Jag har ju inte så mycket att tillföra i de övriga delarna, så jag håller mig här :D

Godfella
2009-10-16, 23:27
Haha, det är fan sant. :D Hahavaffan, du har det mest episka nicket på Kolo!

hahavaffan
2009-10-16, 23:31
Haha, det är fan sant. :D Hahavaffan, du har det mest episka nicket på Kolo!Äsch... så säger du bara :em:




:D

ceejay
2009-10-16, 23:34
haha vaffan :D

Lellan
2009-10-16, 23:36
Ärligt överraskad att bli omnämnd, känner mig mest som kolo´s flummiga dampunge, men alla förtjänar vi kärlek.. ;)

Koloiter är faktiskt generellt lätta att tycka om.. grouphug? *love*

Psychological
2009-10-16, 23:44
Ärligt överraskad att bli omnämnd, känner mig mest som kolo´s flummiga dampunge, men alla förtjänar vi kärlek.. ;)

Koloiter är faktiskt generellt lätta att tycka om.. grouphug? *love*

Ja jag skumläste bara ditt inlägg och såg det jag ville se !

Psychological
2009-10-16, 23:48
Och full är jag oxå som postade i fel tråd

mikaelj
2009-10-17, 08:34
niod, fanen, d9, greven, cosmo: irc love *cupid*

#synthare?

muddler
2009-10-17, 14:48
Krampe - För att han äter med dragremmar ( jag har bildbevis )
Kwon - Han får en alltid på bra humör med sina inlägg, sen tror jag att han är ninja också, en ninja med zorro-musche.
Långe lektor Lasse Lomas - För hans underbara träningsjournal (han skriver tyvärr inte längre).
Clash - söker man på frasen "klockrena inlägg" så hittar man den här karln, få har fått mig att garva så mkt på detta forum, en jävla legend :D

coxie
2009-10-17, 14:54
Nu när coxie släppt offerrollen om hur lite livet är värt att leva så är det på det stora hela en skön lirare.

Jo det blir lite enklare att leva när man inser att en emo-inställning till livet blir en självuppfyllande profetia.

Jag tycker fortfarande livet är meningslöst och ofta rätt tråkigt men det blir enklare när man skiter i allt man inte behöver bry sig om och lever som om man vore ett barn.

Nina L
2009-10-17, 15:07
Om bolio hade varit här så hade han velat lyfta fram Bärs, så jag gör det i hans ställe.

shut teh face
2009-10-17, 15:17
Jag vill lyfta fram lectris för hennes utsökta och fina bidrag i matlagningstråden. Sen vill jag säga Eddie Vedder för hans entusiasm för matlagning och intresse för husmanskost. mikaeljs för förmågan att skapa intressanta diskussioner i kostforumet. King Grub behöver ingen förklaring. Sedan vill jag också nämna Nina L för den legendariska rumpan.

Tricce
2009-10-17, 15:59
#synthare?

nä #kolozzeum så klart :)

EkarN
2009-10-17, 17:02
Om man skulle nämna alla som hjälpt en, är schyssta, som är kunniga, roliga eller bra på något annat sätt får jag sitta hela kvällen och skriva:D Så nämner bara Petersson, utan honom hade jag aldrig börjat med SL. Jävligt trevlig kille också.

F.W.Y.H
2009-10-17, 17:14
Langster!

snej
2009-10-18, 16:24
Jag hyllar mig själv enbart för att ingen annan kommer göra det.

Jag hyllar dej för att du har ett episkt användarnamn, samt avatar! Så du hade fel, nu har du blivit hyllad ett par tre gånger typ :)

Jazen
2009-10-18, 16:29
alla snackar lika mkt skit i detta forum, så jag hyllar alla medlemmar =)

Eddie Vedder
2009-10-18, 16:52
För sent för att ändra ovanstående inlägg, men den jag verkligen skulle vilja hylla både för hans insats på forumet och för den person han är IRL är Eddie Vedder. Har svårt att komma på en person som är så rätt igenom godhjärtad som han faktiskt.

//Kristin

Oj Kristin, tack.:em:

Självklart vill jag tacka alla som nämner mig men att få så fina ord från någon man känner IRL för just den man är IRL är ju extra speciellt. Och självklart kan jag bara säga detsamma men å andra sidan ingår du ju i den skaran personer jag tycker om och träffat IRL från Kolo. Kan tillägga att din inställning till tidigare bekymmer och ditt sätt att hantera det ger styrka för mig också att göra detsamma.:)

Bärs
2009-10-18, 20:20
Tack MasterChief, Archos, Wintersnowdrift och Nina för att jag har fått äran inkluderas i era listor!

Personligen skulle jag vilja tacka de som år efter år försöker reda ut sanningen bakom Israel, Bush, Irakkriget, klimatet, den fria vilja, religionens väsen, bögeriet m.m. m.m. m.m. Vissa debattörer har försvunnit, vissa har upphört diskutera dessa saker, men det råder ändå en mångårig kontinuitet bland de flitigaste deltagarna. Jag tycker att det är värdefullt.

Cerberus
2009-10-18, 20:23
Eddie Vedder, King Grub och Sniggel.

Killar som jag lär mig av :D tack!

mikaelj
2009-10-18, 20:35
mikaeljs för förmågan att skapa intressanta diskussioner i kostforumet.

Whee!

----

Jag vill tacka de som får mig på bra humör, de jag lär mig saker av, samt kanske framförallt de som stretar emot (vegetarianer, dietister, veganer, fotbollsspelare, ...) så att jag får tillfälle till självrannsakan.

Namn är så svårt, för man glömmer alltid någon. Tre namn nämner jag ändå, eftersom jag värdesätter kontakt utanför internätvärlden: Scratch89, Eddie Vedder och stridis. Glada och uppmuntrande. Plus Tolkia.

Ni andra borde ha en känsla för vilka ni är utifrån diskussioner vi haft, och/eller besöken i min träningsjournal.

Archos
2009-10-18, 20:38
Bärs!

Vem är den glada killen på din avatar?

MasterChief
2009-10-18, 20:41
Bärs!

Vem är den glada killen på din avatar?

Thomas av Aquino

stevebc
2009-10-18, 20:42
Det är Yes ser du väl!

edit: argh, pucktvåa

Bärs
2009-10-18, 20:44
Bärs!

Vem är den glada killen på din avatar?

Det är Tomas av Aquino förstås! Han som envetet hävdade att ägg är ägg, vilket jag också tror på. Man brukar ju säga att hans filosofi utgör en väsentlig del av den romerska kyrkans fundament.

Archos
2009-10-18, 20:56
Det är Tomas av Aquino förstås! Han som envetet hävdade att ägg är ägg, vilket jag också tror på. Man brukar ju säga att hans filosofi utgör en väsentlig del av den romerska kyrkans fundament.

Aha!

Jag har hört namnet förut men inte studerat närmare vad hans filosofi står för!

Intressant!..

Trapper Buzz
2009-10-18, 21:00
Mitt XX var hemskt inne på Tompa under vår tid tillsammans;
hon gick Ide-och Lärdomshistoriekurserna. Då fick man sig en del "tänk" till livs.

raikou
2009-10-18, 21:53
Jag vill också hylla Bärs, som är den största anledningen till att jag hittade hit och fortsätter att läsa i detta forum. Har fått ett helt annat perspektiv inom många områden där mina kunskaper tidigare var begränsade samt intresset lågt.

Vill även hylla Eddie_Vedder som alltid skriver kunskapsintensiva inlägg och verkar vara en trevlig kille.

lanzal
2009-10-18, 21:55
jag Älskar king grub

Scratch89
2009-10-18, 21:59
Scratch89

*cupid*

Du är en glad fläkt på detta forum, helt klart!

thompaboy
2009-10-30, 17:19
Bump! Min hatt åker av för Tolkia. Om jag lär mig i kost- och träningsfrågor av andra inlägg så är Tolkias kloka infallsvinklar utvecklande för mig som person.

HookersUnited
2009-10-30, 17:46
130kg griskärlek - Starkare än Jesus och ändå skapligt ödmjuk. Oväntat många bidrag i intressanta diskussioner.

Raschmus
2012-01-09, 15:12
Tråd som jag tycker spred glädje när den var på tapeten. Bump!

Nitrometan
2012-01-09, 15:18
Tråd som jag tycker spred glädje när den var på tapeten. Bump!

Bra bump.

Då kan jag passa på att hylla rymdråttan - en medlem som spred mycket glädje under sin tid på forumet.

130kg finsk sisu
2012-01-09, 17:34
130kg griskärlek - Starkare än Jesus och ändå skapligt ödmjuk. Oväntat många bidrag i intressanta diskussioner.

hahahahaha.
Jag är väldigt ödmjuk gällande träning och lyfting eftersom jag är medveten om att jag inte kan någonting gällande träning samt sanningen om att det "alltid finns någon bättre eller starkare" gör att man bör ha fötterna på jorden.

Gällande samhällsdebatter och liknande kan jag dock vara känslig och ibland bli sur för mycket lite.

edit: ser att inlägget är från 2009. Men bättre sent än aldrig att tacka för hyllningen! Tack!

130kg finsk sisu
2012-01-09, 17:37
Jag hyllar:
Börje H för hans träningsprogram
Stefan J för att han troligtvis är den starkaste,explosivaste och största talangen vi har i nordisk styrkelyft.
Elo för hans broderskap omän på avstånd.

Fagen
2012-01-09, 18:01
Jag vill hylla Jure, Archos och Trapper Buzz.

HookersUnited
2012-01-09, 18:37
hahahahaha.
Jag är väldigt ödmjuk gällande träning och lyfting eftersom jag är medveten om att jag inte kan någonting gällande träning samt sanningen om att det "alltid finns någon bättre eller starkare" gör att man bör ha fötterna på jorden.

Gällande samhällsdebatter och liknande kan jag dock vara känslig och ibland bli sur för mycket lite.

edit: ser att inlägget är från 2009. Men bättre sent än aldrig att tacka för hyllningen! Tack!
Jag står med samma uppfattning även år 2012.

130kg finsk sisu
2012-01-09, 21:04
ett tårdrypande tack! :)

Juxta
2012-01-12, 11:23
Sniggel - Alltid vettiga inlägg och jag gillar attityden.

Tricklew - Brukar garva åt hans inlägg. Dom komiska då, inte dom seriösa.

Monty - Vettiga och bra veggoinlägg bland annat.

willtjam
2012-01-12, 12:52
Sniggel - Alltid vettiga inlägg och jag gillar attityden.

Tricklew - Brukar garva åt hans inlägg. Dom komiska då, inte dom seriösa.

Monty - Vettiga och bra veggoinlägg bland annat.

I agree. Han är alltid lika trevlig och förstående i sina inlägg. *yourock*