handdator

Visa fullständig version : Erbjudande för kolofolk i STHLM


Grisen
2009-10-13, 15:08
Jag jobbar som företagssäljare på Eric Skoglund i Sturegallerian därför tänkte jag undersöka om det finns intresse hos er att jag ordnar en kväll särskilt för kolofolket i Stockholm.

Jag ordnar, dryck, tilltugg och en rejäl rabatt för er på kolozzeum, dessutom får ni tillfälle att träffas, det blir en koloträff och samtidigt ett erbjudande.

I sortimentet finns exempelvis skjortor från Mastai Ferretti och Paul Clementi (smal figursydd passform) samt Oscar of Sweden. Tröjor från Wolsey, Boldini och Daniele Denti (framför allt kashmir). Rockar från Giorgio Galvani samt randsydda skor från Barker. Konfektion (kostym och kavaj) kommer framför allt från Cavaliere. Dessutom finns en mindre damkollektion med dräkter och skjortor. Prisbild skjortor 695-1195 kr, tröjor 795-2195 kr, kavajer 2495-3995, kostym 3490-4995 kr.

Tyvärr har vi inte någon bra hemsida, men stilen är klassisk men passar även unga killar.

Skriv i tråden om ni är intresserade!

Kurash
2009-10-13, 15:09
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=137608&highlight=ragga+kunder

hahavaffan
2009-10-13, 15:10
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=137608&highlight=ragga+kunderFast han kanske bara försöker vara snel?

King Grub
2009-10-13, 15:15
Trådstartaren har frågat om tillåtelse att posta.

Yes
2009-10-13, 15:20
Jag skulle vara väldigt intresserad om det inte blir för snart, av den enkla anledning att jag inte har några pengar nu och vet inte säkert när jag har det igen. :D

Intresse finns dock, helt klart.

Grisen
2009-10-13, 15:23
Jag skulle vara väldigt intresserad om det inte blir för snart, av den enkla anledning att jag inte har några pengar nu och vet inte säkert när jag har det igen. :D

Intresse finns dock, helt klart.

Vad kul, vi väntar lite för din skull =)

Hoppas det är fler som är intresserade!

Edit. Kul att du är intresserad inte att du är pank alltså..

Yes
2009-10-13, 15:29