handdator

Visa fullständig version : Erbjudande för kolofolk i STHLM


Grisen
2009-10-13, 15:08
Jag jobbar som företagssäljare på Eric Skoglund i Sturegallerian därför tänkte jag undersöka om det finns intresse hos er att jag ordnar en kväll särskilt för kolofolket i Stockholm.

Jag ordnar, dryck, tilltugg och en rejäl rabatt för er på kolozzeum, dessutom får ni tillfälle att träffas, det blir en koloträff och samtidigt ett erbjudande.

I sortimentet finns exempelvis skjortor från Mastai Ferretti och Paul Clementi (smal figursydd passform) samt Oscar of Sweden. Tröjor från Wolsey, Boldini och Daniele Denti (framför allt kashmir). Rockar från Giorgio Galvani samt randsydda skor från Barker. Konfektion (kostym och kavaj) kommer framför allt från Cavaliere. Dessutom finns en mindre damkollektion med dräkter och skjortor. Prisbild skjortor 695-1195 kr, tröjor 795-2195 kr, kavajer 2495-3995, kostym 3490-4995 kr.

Tyvärr har vi inte någon bra hemsida, men stilen är klassisk men passar även unga killar.

Skriv i tråden om ni är intresserade!

Kurash
2009-10-13, 15:09
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=137608&highlight=ragga+kunder

hahavaffan
2009-10-13, 15:10
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=137608&highlight=ragga+kunderFast han kanske bara försöker vara snel?

King Grub
2009-10-13, 15:15
Trådstartaren har frågat om tillåtelse att posta.

Yes
2009-10-13, 15:20
Jag skulle vara väldigt intresserad om det inte blir för snart, av den enkla anledning att jag inte har några pengar nu och vet inte säkert när jag har det igen. :D

Intresse finns dock, helt klart.

Grisen
2009-10-13, 15:23
Jag skulle vara väldigt intresserad om det inte blir för snart, av den enkla anledning att jag inte har några pengar nu och vet inte säkert när jag har det igen. :D

Intresse finns dock, helt klart.

Vad kul, vi väntar lite för din skull =)

Hoppas det är fler som är intresserade!

Edit. Kul att du är intresserad inte att du är pank alltså..

Yes
2009-10-13, 15:29
Najs, måste bara jobba undan lite skit innan jag är på god fot med csn igen. När den saken är ur världen har jag dock planerat inköp av lite höst/vinter-kläder. :D

Fast om inte annat går det väl att fönstershoppa och snacka lite skit. :)

stafh
2009-10-13, 15:31
Kommer blondinbella vara där? :D

rooz
2009-10-13, 15:36
Låter trevligt!!

Men vänta gärna tills nya året, då man har stålar!!

(Eller bara till nov/dec)

Ingrosso
2009-10-13, 15:57
Måste man vara över arton?

hultman
2009-10-13, 15:59
Hehe. Jag som köpte två frackar från Cavaliere för några dagar sedan.

Gabriel174
2009-10-13, 16:00
Finns det någon åldersgräns?

Grisen
2009-10-13, 16:09
Självklart ingen åldersgräns däremot om vi bjuder på alkohol måste ni vara 18-år gamla, alltså de som blir bjudna på alkohol. Kort sagt ni är välkomna som 18-åringar.

Grisen
2009-10-13, 16:13
Hehe. Jag som köpte två frackar från Cavaliere för några dagar sedan.

Tråkigt. Du får ta igen och komma till kolokvällen och ta igen din förlust =)

hultman
2009-10-13, 16:24
Tråkigt. Du får ta igen och komma till kolokvällen och ta igen din förlust =)

Låter som en idé. Har aldrig hört talas om något annat märke än just Cavaliere, men det är aldrig för sent med nya upplevelser. Låter som en trevlig tillställning om inte annat.

GymTT
2009-10-13, 16:27
Är intresserad, Grisen.

Mvh

The_RobRoy
2009-10-13, 16:51
Är inte jättemycket för dyra kläder och kan inte heller speciellt mycket. Men det låter som en kul grej, skulle kunna tänka mig att dyka upp om det inte är krav på att man ska handla :)

Tonto
2009-10-13, 18:39
låter som en kul grej, Jag är inte mycket för dyra kläder men en snygg skjorta är svårt att säga nej till.

tossefar
2009-10-13, 18:53
Kommer gärna.

shut teh face
2009-10-13, 18:55
Har ni storlekar för tjockisar också (tänkte om jag o jwzrd skulle komma)

bear.flowertwig
2009-10-13, 19:36
Kan vara intressant.

Grisen
2009-10-13, 22:05
Har ni storlekar för tjockisar också (tänkte om jag o jwzrd skulle komma)

Ha ha, ja det ska vi nog kunna ordna. Framför allt kavajer/kostymer finns i stora storlekar. Det är en konceptbutik och därför har vi väldigt lätt att beställa hem storlekar.

Grisen
2009-10-13, 22:07
Är inte jättemycket för dyra kläder och kan inte heller speciellt mycket. Men det låter som en kul grej, skulle kunna tänka mig att dyka upp om det inte är krav på att man ska handla :)

Självklart ingen krav att handla. Mitt mål är att ni har det trevligt! Vad roligt att så många är intresserade. Jag väntar ett tag till för att se om fler hittar tråden.

bear.flowertwig
2009-10-13, 22:18
Finns det möjlighet till måttsytt?

Är inte bekant med era märken. Om du skulle jämföra kavaj/kostym och skjortor med något välkänt märke?

Grisen
2009-10-14, 09:13
Finns det möjlighet till måttsytt?

Är inte bekant med era märken. Om du skulle jämföra kavaj/kostym och skjortor med något välkänt märke?

Möjlighet att måttsy finns, kvaliteten beror på vilka tyger man väljer, vi jobbar med väldigt bra tygkvaliteter. Samma som "de stora". I övrigt kan man jämföra kvaliteten med Oscar Jacobson.

Skjortorna kan man jämföra med Stenströms.

Kan återkomma med mer utförlig information kring detta.

The Draf
2009-10-14, 09:39
Verkar sjukt najs, jag kommer

martikainen
2009-10-14, 09:42
Självklart ingen åldersgräns däremot om vi bjuder på alkohol måste ni vara 18-år gamla, alltså de som blir bjudna på alkohol. Kort sagt ni är välkomna som 18-åringar.

Enligt svensk lag får alkohol ej finnas i en butik eller liknande, om inte tillstånd finns. Tänk på det.

Grisen
2009-10-14, 19:38
Enligt svensk lag får alkohol ej finnas i en butik eller liknande, om inte tillstånd finns. Tänk på det.

Hur är det med norsk lag då?

Allvarligt - jag har inte läst alkohollagen men jag har för mig att man undslipper serveringstillstånd om inget vinstdrivande syfte finns. Innan vi serverar alkohol kommer jag definitivt att ha läst alkohollagen. Låt mig tillägga att vi självklart inte skulle servera alkohol till "vem som helst" utan till ett visst förutbestämt sällskap. Låt oss dock inte diskutera alkohollagen i den här tråden.

Poxeman
2009-10-14, 20:16
Hur är det med norsk lag då?

Allvarligt - jag har inte läst alkohollagen men jag har för mig att man undslipper serveringstillstånd om inget vinstdrivande syfte finns. Innan vi serverar alkohol kommer jag definitivt att ha läst alkohollagen. Låt mig tillägga att vi självklart inte skulle servera alkohol till "vem som helst" utan till ett visst förutbestämt sällskap. Låt oss dock inte diskutera alkohollagen i den här tråden.

Ska inte diskutera i denna fina tråd men kan inte undvika att posta denna nyhet som behandlar samma frågeställning fast hos frisörer.
http://svt.se/2.22620/1.1706564/vin_hos_frisoren_forbjuds

skaparn
2009-10-14, 20:36
Jag är intresserad.

Hörde faktiskt en gång något gott om de där Clementiskjortorna, och har aldrig provat själv. Är de som Stenströms som du säger så borgar det ju för något gott, och jag skulle nog behöva ett par nya jobbskjortor.

heraso
2009-10-14, 20:48
Hur stort är damsortimentet och vad är det för typ av passform på plaggen?

Jag letar främst bra skjortor, med breda axlar och hyfsat bröstomfång blir det mesta antingen tält eller korvskinn. :-(

victor_n
2009-10-14, 20:50
låter mycket intressant men får inte första lönen på nya jobbet först november:smash:

Grisen
2009-10-14, 20:53
Hur stort är damsortimentet och vad är det för typ av passform på plaggen?

Jag letar främst bra skjortor, med breda axlar och hyfsat bröstomfång blir det mesta antingen tält eller korvskinn. :-(

Tyvärr inte speciellt stort. Jag återkommer om vilken passform skjortorna har!

jakke
2009-10-14, 21:03
Finns det något utbud av byxor?

The_RobRoy
2009-10-14, 21:06
Efter November-lönen vore ett bra tillfälle att ha träffen!

Grisen
2009-10-15, 08:53
Hur stort är damsortimentet och vad är det för typ av passform på plaggen?

Jag letar främst bra skjortor, med breda axlar och hyfsat bröstomfång blir det mesta antingen tält eller korvskinn. :-(

Det är ganska svårt att säga. De är traditionella men samtidigt ganska tajta, jag tror faktiskt de kan passa men kan inte lova nånting.

Man kan säga samma om dräkterna. Färgerna är svart, antracitgrå och marinblå. Damskjortorna finns endast i vitt. Sedan finns det även vita stretchtoppar.

Grisen
2009-10-15, 09:00
Finns det något utbud av byxor?

Det är bättre utbud på skjortor och kavajer i min mening men det finns såklart. Ska du ha ullbyxor till jobbet? Det finns t.ex. 60/40 % ull/poly. 99/1 % ull/stretch. Samt 100 % ullbyxor. Olika modeller, smalare och vidare.

Färger framför allt marinblått, antracitgrått och svart. Det finns även chinos från Cavaliere samt smala bomullsbyxor från Daniele Denti.

Grisen
2009-10-15, 09:06
Jag är intresserad.

Hörde faktiskt en gång något gott om de där Clementiskjortorna, och har aldrig provat själv. Är de som Stenströms som du säger så borgar det ju för något gott, och jag skulle nog behöva ett par nya jobbskjortor.

Clementiskjortorna är väldigt stora skjorttillverkare i Italien, de jobbar med de bästa tygleverantörerna. Tajt passform.

Efter November-lönen vore ett bra tillfälle att ha träffen!

Det verkar som det. Jag återkommer med tid och datum, fråga gärna mer!

jakke
2009-10-15, 09:31
Det är bättre utbud på skjortor och kavajer i min mening men det finns såklart. Ska du ha ullbyxor till jobbet? Det finns t.ex. 60/40 % ull/poly. 99/1 % ull/stretch. Samt 100 % ullbyxor. Olika modeller, smalare och vidare.

Färger framför allt marinblått, antracitgrått och svart. Det finns även chinos från Cavaliere samt smala bomullsbyxor från Daniele Denti.

Hmm, skjortor och kostymer kan jag fixa till halva dina priser via kontakter i Borås.
Behöver framför allt byxor som ligger mellan kostym och jeans på finhetsskalan.

hultman
2009-10-15, 09:36
Enligt svensk lag får alkohol ej finnas i en butik eller liknande, om inte tillstånd finns. Tänk på det.

Buhu buhu :)

Grisen
2009-10-27, 13:58
Jag kanske är ute i väl god tid men jag funderar på att sätta ett datum för träffen.

Vad sägs om fredagen den 27 november, funkar det eller ska vi köra efter helgen i stället? Vilken tid, vad sägs om att dra igång vid 18? Då får man självklart rulla in senare eller tidigare om man vill.

The_RobRoy
2009-10-27, 14:09
Jag kanske är ute i väl god tid men jag funderar på att sätta ett datum för träffen.

Vad sägs om fredagen den 27 november, funkar det eller ska vi köra efter helgen i stället? Vilken tid, vad sägs om att dra igång vid 18? Då får man självklart rulla in senare eller tidigare om man vill.

Tycker det låter bra!

Hamsterkakan
2009-10-27, 14:34
Intresse finns här, när blir det?

Nitrometan
2009-10-27, 15:10
Enligt svensk lag får alkohol ej finnas i en butik eller liknande, om inte tillstånd finns. Tänk på det.

Vid slutet sällskap (t.ex. speciellt inbjudna) gäller andra regler. Då är det OK med alkohol.

Fast det bygger på att man har koll på vilka gästerna är. Alla ska finnas på en lista eller i ett medlemsregister.

Grisen
2009-10-27, 15:24
Tycker det låter bra!

Kanon, vi får se om fler tycker tiden och datumet passar.

Intresse finns här, när blir det?

Vad kul! Fredagen den 27 november

rooz
2009-10-27, 15:36
Kanon, vi får se om fler tycker tiden och datumet passar.



Vad kul! Fredagen den 27 november

Hm, fyller år den 30. Blir nog att svänga förbi alltså:thumbup:

Grisen
2009-10-27, 15:44
Hm, fyller år den 30. Blir nog att svänga förbi alltså:thumbup:

Perfekt, då kanske du behöver en ny skjorta eller dylikt!

The Draf
2009-10-27, 16:52
jag är på!

Jacksatan
2009-10-27, 19:20
Är inte jättemycket för dyra kläder och kan inte heller speciellt mycket. Men det låter som en kul grej, skulle kunna tänka mig att dyka upp om det inte är krav på att man ska handla :)

men då får du för fan ta o rycka upp dig; du jobbar ju på bank!!! :D

The_RobRoy
2009-10-27, 19:55
men då får du för fan ta o rycka upp dig; du jobbar ju på bank!!! :D

;)

Grisen
2009-10-27, 20:21
jag är på!

Kul!

men då får du för fan ta o rycka upp dig; du jobbar ju på bank!!! :D

+1 =)

Allan
2009-10-27, 20:32
Kommer

Grisen
2009-10-28, 12:14
Kommer

Kul! Ska bli trevligt att träffas.

skaparn
2009-10-28, 13:22
Dålig dag för mig. Jag får gå naken.

marolss
2009-10-28, 13:44
tja

Bor alldeles för långt ifrån för att komma :furious:

Ingen möjlighet att göra köpen ändå om du tex skicka/visar bilder och ger ett pris?

Precis nu ute efter en rock eller trench nämligen.....

userfriendly
2009-10-28, 13:55
Kanske till och med jag kan komma och ta med mig en och annan biff :)

Grisen
2009-10-28, 14:03
tja

Bor alldeles för långt ifrån för att komma :furious:

Ingen möjlighet att göra köpen ändå om du tex skicka/visar bilder och ger ett pris?

Precis nu ute efter en rock eller trench nämligen.....

Tyvärr har vi inget webbshop eller dylikt, sorry!

Grisen
2009-10-28, 14:05
Kanske till och med jag kan komma och ta med mig en och annan biff :)

Det låter kanon!

Dålig dag för mig. Jag får gå naken.

Tråkigt, vi får se om det blir den dagen eller om dagarna efter helgen passar bättre, men just nu ser det ut som om den dagen passar ganska många. Ledsen för nakenheten.

Grisen
2009-11-23, 17:22
Fredag den 27 november klockan 18.00 så kör vi en kväll särskilt för er på Kolozzeum. Som sagt bjuder vi på Eric Skoglund i Sturegallerian på dryck tilltugg och en förmånlig rabatt. Det är helt okej att komma lite tidigare eller senare om inte tiden passar exakt.

Ni som vill komma bekräfta det i tråden eller skicka ett pm till mig. Som sagt är det absolut inget köptvång eller liknande, kom förbi och träffa lite kolo-folk även om ni inte är ute efter att shoppa.

Hjärtligt välkomna!

The_RobRoy
2009-11-23, 19:03
Faan, har bokat in en after-work med lite kollegor. Måste nog stå över detta *grr*

Rellos_87
2009-11-23, 19:10
Grymt! Ska på personalfest för Louis Vuitton på Grand Hotel lördag 28e och behöver lite schyssta kläder så det här blir ju perfekt! Får kika in i veckan också och kolla in utbudet :thumbup:

Grisen
2009-11-23, 21:56
Faan, har bokat in en after-work med lite kollegor. Måste nog stå över detta *grr*

Ta med dina kollegor ta en bärs och fortsätt sedan aw:n, problem solved. Ni bankmänniskor kan behöva en uppryckning =)

The Draf
2009-11-24, 14:56
Jag kommer + 1 till

skaparn
2009-11-24, 15:08
Perfa! Mitt skjortförråd är i viss mån gjort för 3 kilo mindre på vägen, så jag behöver hjälp att hitta en till för den här perioden av ehhh, grofvhet. Jag kommer, så ska du få en omöjlig uppgift.

Brock
2009-11-24, 15:17
6 kap 1§ AL

Servering av spritdrycker, vin och starköl får ske endast om tillstånd har meddelats (serveringstillstånd).

Serveringstillstånd krävs dock inte för servering som ordnas:

1. utan vinstintresse
2. i andra lokaler än där det bedrivs yrkesmässig försäljning av alkoholdrycker eller lättdrycker,
3. vid ett enstaka tillfälle för vissa i förväg bestämda personer, och
4. utan kostnad för deltagarna än kostnaden för en inköp av dryckerna.

Av förarbetena till punkt 1 framgår att det inte får finnas vinstintresse av något slag, vare sig från försäljningen av dryckerna eller från någon annan del av arrangemanget. Villkoret kan således inte anses vara uppfyllt om det i samband med serveringen säljs andra varor eller att avsikten är att skapa goodwill. Något kommersiellt syfte får inte finnas utan det kan enbart vara fråga om ett helt privat arrangemang.

Viktor_Balck
2009-11-24, 16:38
6 kap 1§ AL

Servering av spritdrycker, vin och starköl får ske endast om tillstånd har meddelats (serveringstillstånd).

Serveringstillstånd krävs dock inte för servering som ordnas:

1. utan vinstintresse
2. i andra lokaler än där det bedrivs yrkesmässig försäljning av alkoholdrycker eller lättdrycker,
3. vid ett enstaka tillfälle för vissa i förväg bestämda personer, och
4. utan kostnad för deltagarna än kostnaden för en inköp av dryckerna.

Av förarbetena till punkt 1 framgår att det inte får finnas vinstintresse av något slag, vare sig från försäljningen av dryckerna eller från någon annan del av arrangemanget. Villkoret kan således inte anses vara uppfyllt om det i samband med serveringen säljs andra varor eller att avsikten är att skapa goodwill. Något kommersiellt syfte får inte finnas utan det kan enbart vara fråga om ett helt privat arrangemang.

Skriv en bok.

The Draf
2009-11-24, 16:41
6 kap 1§ AL

Servering av spritdrycker, vin och starköl får ske endast om tillstånd har meddelats (serveringstillstånd).

Serveringstillstånd krävs dock inte för servering som ordnas:

1. utan vinstintresse
2. i andra lokaler än där det bedrivs yrkesmässig försäljning av alkoholdrycker eller lättdrycker,
3. vid ett enstaka tillfälle för vissa i förväg bestämda personer, och
4. utan kostnad för deltagarna än kostnaden för en inköp av dryckerna.

Av förarbetena till punkt 1 framgår att det inte får finnas vinstintresse av något slag, vare sig från försäljningen av dryckerna eller från någon annan del av arrangemanget. Villkoret kan således inte anses vara uppfyllt om det i samband med serveringen säljs andra varor eller att avsikten är att skapa goodwill. Något kommersiellt syfte får inte finnas utan det kan enbart vara fråga om ett helt privat arrangemang.

Var inte så trubbig nu

Baan
2009-11-24, 17:19
Det låter som ett fall för polisens piketstyrka.

skaparn
2009-11-24, 17:25
Den göteborgska avundsjukan.

Grisen
2009-11-24, 21:41
Bekräftade är alltså:

skaparn
The Draf+1
Rellos_87
Allan

Det är flera som visat intresse tidigare i tråden, vore jätteroligt om ni har möjlighet att dyka upp!

Grisen
2009-11-26, 14:27
Bekräftade är alltså:

skaparn
The Draf+1
Rellos_87
Allan

Det är flera som visat intresse tidigare i tråden, vore jätteroligt om ni har möjlighet att dyka upp!

Bumpar den här tråden, är det fler som vill komma? Vore som sagt jättekul, behöver veta det så snart som möjligt!

Grisen
2009-11-26, 18:07
Sorry att jag bumpar igen men är så många som tidigare visat intresse och jag vill bara att ni ska få möjlighet att se tråden.

Yes
2009-11-26, 18:11
Jag hade hemskt gärna kommit men tror inte jag kommer lyckas få nån tid över. :(

bear.flowertwig
2009-11-26, 18:40
Flyttar i helgen och håller på att bygga om så tajmingen är extremt dålig för mig. Funderar på om det ändå kanske går att hitta nån lucka. Vad pratar vi för rabatter på ett ungefär?

Grisen
2009-11-26, 20:11
Flyttar i helgen och håller på att bygga om så tajmingen är extremt dålig för mig. Funderar på om det ändå kanske går att hitta nån lucka. Vad pratar vi för rabatter på ett ungefär?

20 % på hela sortimentet. Skulle vara roligt om du hann kika förbi!

skaparn
2009-11-26, 20:36
Fredag den 27 november klockan 18.00 så kör vi en kväll särskilt för er på Kolozzeum. Som sagt bjuder vi på Eric Skoglund i Sturegallerian på dryck tilltugg och en förmånlig rabatt. Det är helt okej att komma lite tidigare eller senare om inte tiden passar exakt.


Hur mycket tidigare är "lite tidigare"? Jag behöver börja bege mig vid 18, så jag kikar in vid 17:45 och ser om det är någon hemma.

boo fan
2009-11-26, 21:42
Jag kommer nog dyka upp. När stänger ni? Har ni kollo-kväll fram till stängning?

Grisen
2009-11-27, 08:33
Hur mycket tidigare är "lite tidigare"? Jag behöver börja bege mig vid 18, så jag kikar in vid 17:45 och ser om det är någon hemma.

Det fungerar utmärkt!

Grisen
2009-11-27, 08:33
Jag kommer nog dyka upp. När stänger ni? Har ni kollo-kväll fram till stängning?

Butiken stänger sju men vi håller öppet så länge ni vill.

WHITEFOLKS
2009-11-27, 09:19
Trevligt initiativ! Hoppas det ger tillräckligt med utdelning/närvaro för att det ska löna sig för folk att göra liknande saker i fortsättningen :)

rooz
2009-11-27, 09:39
Ska försöka svänga in. Men får hur länge jag blir i stan idag. Så är lite 50/50

Grisen
2009-11-27, 14:10
Eftersom det är så få som kommer så skippar vi "eventdelen" alltså ingen dryck eller tilltugg. Men självklart får ni rabatten - alla som går in i butiken och säger att de kommer från kolozzeum får 20 % på hela sortimentet.

Ledsen att jag blåser av så pass sent men kunde i alla fall ordna lite rabatt. Jag kommer tyvärr inte att närvara.

The Draf
2009-11-27, 19:51
Lol, jag drog när du inte var där Grisen. Tråkigt.

burre
2009-11-27, 20:28
Eh, fittigt.

daks
2009-11-28, 02:11
Mmmmhhaahhh...

1 1/2 månads förspel och sen rakt tillbaka in i byxan o fy på dig!

tsp
2009-11-28, 05:40
Fast det har ju ärligt talat varit sjukt dåligt intresse s jag förstår honom helt.

rooz
2009-11-28, 10:24
Fast det har ju ärligt talat varit sjukt dåligt intresse s jag förstår honom helt.

Så var det ju också med kolo-träffen i september..Inte ens TS var där

Men lite dålig stil imo..

Allan
2009-11-28, 18:39
Det var hur som helst ett givande besök. Tack t Grisen

Pirko
2009-11-28, 18:44
Det var hur som helst ett givande besök. Tack t Grisen

In i kläder, skor och stil och visa köpen!

Grisen
2009-11-29, 11:28
Lol, jag drog när du inte var där Grisen. Tråkigt.

Ledsen över det, saken är den att jag inte längre jobbar där.

Kul att du uppskattade det Allan!

Grisen
2009-11-29, 11:30
Eh, fittigt.

Mmmmhhaahhh...

1 1/2 månads förspel och sen rakt tillbaka in i byxan o fy på dig!

Jag är ledsen över att jag inte kunde närvara, jag har sagt upp mig och prioriterade mitt nya jobb. Men jag förstår inte varför ni har en åsikt om det som inte ens skulle komma.

WHITEFOLKS
2009-11-29, 11:53
Jag tycker det var ett bra initiativ, önskar att det var mer av sånt öht (då menar jag inte nödvändigtvis på kolozzeum). Ett mer "personligt" säljande och företagande.

Det är svårt att arrangera sådana saker dock, oftast slutar det i besvikelse när det kommer till deltagande osv. (och de med god entrepenörsanda tappar lusten).

Lycka till på ditt nästa arbete Grisen!

Grisen
2009-11-29, 19:31
Jag tycker det var ett bra initiativ, önskar att det var mer av sånt öht (då menar jag inte nödvändigtvis på kolozzeum). Ett mer "personligt" säljande och företagande.

Det är svårt att arrangera sådana saker dock, oftast slutar det i besvikelse när det kommer till deltagande osv. (och de med god entrepenörsanda tappar lusten).

Lycka till på ditt nästa arbete Grisen!

Tack så mycket WHITEFOLKS. Precis som du säger var det svårt att engagera människor på det sättet, det var ett roligt jobb men ganska tufft. Jag är glad att jag rört mig vidare. Jobbar nu som marknadsassistent (samt ansvarig för webbfrågor framöver) på ett mycket välkänt företag.