handdator

Visa fullständig version : Taylor Lautners (han i Twilight) schema


cryx
2009-10-11, 15:17
Tja, jag hittade Taylor Lautners träningsschema på internet och satt idag och skrev ihop det på svenska när jag upptäckte att fler av övningarna krävde inte något av maskiner, vilket är väl bra antar jag.

Jag skulle vilja ha era opinions på det:

Dag 1: Bröst och Axlar
3x12 Armhävningar
3x12 Dips
3x10 Armhävningar med uppställda fötter
3x10 Axelpress med hantlar
3x12 Lutande bänkpress med hantlar

Dag 2: Rygg och Mage
3x20 Sit-ups
3x10 Chins
3x10 Magträning med rep
3x10 Marklyft med hantlar
3x30 Plankan
3x10 Pull-down

Dag 3: Vila eller 30 min Cardio

Dag 4: Ben
3x12 Squats på varje ben
3x10 Vadpress
3x10 Baklänges utfall
3x10 Jämfota långhopp

Dag 5: Armar
3x12 Bänkdips
3x12 Close-grip armhävningar
3x10 Bicepscurls med hävstång
3x10 Triceps med rep
3x10 Close grip pull-ups
3x10 Bicepscurls på lutande bänk

Han gick ju upp typ 11 kilo på bara några månader inför nästa inspelning av andra filmen med detta schema, men då hade han ju en personlig tränare och nästan tränade ihjäl sig, åt mat varannan timme osv.

Det jag undrar mest över är Benträningen, för mig känns det där som mer uthållighetsträning, eller har jag fel? Förut har jag alltid kört typ Knäböj, Benspark, bencurls och vadpress, men jag antar att utfall och squats är riktigt påfrestande för benen i muskelväg.

Jag har inte provat schemat än, tänkte börja imorgon, jag har tränat i ungefär 13 månader med ett annat schema och tänkte prova detta. Jag byter inte för att jag inte är nöjd eller inte växte nåt - för det har jag (55kg från Juli förra året, väger 72kg nu), utan bara för att ändra omständigheterna lite. Som sagt, skulle vilja höra mest om benträningen, eller om ni har andra synpunkter så går det bra också.

Mr.Sjöborg
2009-10-11, 15:19
Kan säga att hollywood stjärtnor knaprar mer än bara mammascans;)

EDIT: känns som ett ganska bra hemmaprogram för någon som inte har någon utrustning

cryx
2009-10-11, 15:20
Kan säga att hollywood stjärtnor knaprar mer än bara mammascans;)

Haha jo, tänkte också på det men vafan, grabben är ju typ 19 år och personliga tränare brukar väl va emot sånt? :D

Mr.Sjöborg
2009-10-11, 15:23
Haha jo, tänkte också på det men vafan, grabben är ju typ 19 år och personliga tränare brukar väl va emot sånt? :D

Skulle gissa på att deras dyra PT är van att träna stjärnor och därmed van vid sådant också

Tolkia
2009-10-11, 15:44
Nu är det väl inte direkt så att Lautner är så enorm att man behöver skrika omgdopingomgdoping det första man ser honom. Och angående varifrån han skall ha tränat upp sig vart lär vi väl knappast ha sjukt tillförlitliga källor, så vi kanske kan låta bli att halka in i den fåran redan efter tre inlägg.

On topic tycker jag att schemat ser ut att vara ganska roligt att träna efter, vad det nu kan vara värt.

cryx
2009-10-11, 15:45
Håller med, ser ju ut som en vanlig deffad person imo. Hur som helst, ger den där benträningen skapliga ben?

L Johnsson
2009-10-11, 15:48
nu är det väl inte direkt så att lautner är så enorm att man behöver skrika omgdopingomgdoping det första man ser honom. Och angående varifrån han skall ha tränat upp sig vart lär vi väl knappast ha sjukt tillförlitliga källor, så vi kanske kan låta bli att halka in i den fåran redan efter tre inlägg.

On topic tycker jag att schemat ser ut att vara ganska roligt att träna efter, vad det nu kan vara värt.

+1

stevebc
2009-10-11, 16:39
Detta är alltså Taylor Lautner?

http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/taylor-lautner/taylor-lautner-20070121-201302.jpg

Han ser inte ut att ha särskilt mycket muskelmassa. Programmet ser som sagt roligt ut, men du kan nog öka bättre i massa av andra program som inte är lika uppsplittade. Det jag gillar med programmet dock är att det har en del basövningar och att man på armdagen kör press- och dragövningar. Då blir det de facto två pass i veckan för bröst/rygg istället för bara ett som är så vanligt. Lite samma med mark och knäböj, att de är på skilda dagar.

Petoria
2009-10-11, 16:42
Detta är alltså Taylor Lautner?



Han ser inte ut att ha särskilt mycket muskelmassa. Programmet ser som sagt roligt ut, men du kan nog öka bättre i massa av andra program som inte är lika uppsplittade. Det jag gillar med programmet dock är att det har en del basövningar och att man på armdagen kör press- och dragövningar. Då blir det de facto två pass i veckan för bröst/rygg istället för bara ett som är så vanligt. Lite samma med mark och knäböj, att de är på skilda dagar.

Är det han?! Han hade ju nästan inga muskler...

stevebc
2009-10-11, 16:46
Är det han?! Han hade ju nästan inga muskler...Ja, och ja.

Hejnomax
2009-10-11, 16:46
Haha han har ritat med brunkräm på magen :D

Mer ont, så här ser han ut idag, och han träningsprogram är lika magiskt som brad pitts, dvs inget.
http://90.img.v4.skyrock.com/900/a-base-de-bogoss/pics/723616520.jpg

Mr.Sjöborg
2009-10-11, 16:47
Oj kan nog ta tillbaka de jag sa om att han dopade sig, bilden bevisar väll hur bra hans program är...

Mapa
2009-10-11, 16:49
kött

tntballe
2009-10-11, 17:20
Typiskt Sheikobygge.

cryx
2009-10-11, 17:24
Detta är alltså Taylor Lautner?

http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/taylor-lautner/taylor-lautner-20070121-201302.jpg

Han ser inte ut att ha särskilt mycket muskelmassa. Programmet ser som sagt roligt ut, men du kan nog öka bättre i massa av andra program som inte är lika uppsplittade. Det jag gillar med programmet dock är att det har en del basövningar och att man på armdagen kör press- och dragövningar. Då blir det de facto två pass i veckan för bröst/rygg istället för bara ett som är så vanligt. Lite samma med mark och knäböj, att de är på skilda dagar.

Ja, det där e han innan han började träna. Såhär ser han ut nu:

http://www.accesshollywood.com/content/images/82/300x300/82443_taylor-lautner-talks-new-moonand-debuts-buffed-up-body.jpg

och halvkropp
http://blogs.coventrytelegraph.net/thegeekfiles/Taylor%20Lautner.jpg

Jag förstår även att det inte är nåt magiskt med hans schema, ville bara variera lite och hans kanske är bättre än mitt, fast egentligen inte och sen är det ju arvsmassa och allt möjligt skit som sätter gränser.

emi23j
2009-10-11, 18:08
Börja bara träna så kommer du också se ut så där. Inte någon speciellt imponerande fysik imo.

vicarious
2009-10-11, 20:19
Lika roligt varje gång en "kändis" träningsprogram kommer upp på forumet *flex*

Bara för att du tränar och/eller äter som nämnd person betyder inte att slutresultatet kommer se ut som den personen. Alla har olika förutsättningar. I detta fallet är det inte ens speciellt imponerande. Han är deffad, jaha? Sen då? :confused:

Därför tycker jag du bör skapa ett schema anpassat efter dina egna förutsättningar och mål istället.

OnT: Vet inte ens om jag tycker detta är mycket av ett schema.. känns som underhållsträning man skulle göra på semestern när man inte hade tillgång till ett gym ungefär. Armhävningar, situps o.s.v.

Jag tycker du bör skippa det här helt och hållet och fixa ett schema med mer basövningar och lite tyngre övningar i allmänt ;)

cryx
2009-10-11, 22:32
Okej, jo, jag tycker också det låter lite campingsemester av skiten när man tänker efter. Kanske går tillbaka till det jag hade från början.

Scratch89
2009-10-12, 05:44
Jag tycker att han har en rätt snygg fysik, men det är inte direkt det där schemat som har gjort susen. Snarare att han faktiskt tog i lite när det var dags att träna, och åt även fast han inte var så sugen på mat.

Förövrigt så hade han börjat träna redan innan de spelade in första Twilight.

Slartibartfast
2009-10-12, 07:49
För det första är detdär med 99% säkerhet inte killens träningsprogram, såvida han inte själv redogjort för det i en intervju.

För det andra hade han tur i det genetiska lotteriet och har tränat kampsport sen han var sex och var juniorvärldsmästare i Karate. Han är mao ingen nybörjare till träning och har antagligen ganska bra insikt i hur han själv fungerar.

För det tredje verkar han ha en extra kromosom som gör honom mongostark.

Mourten
2009-10-12, 08:25
Att älska kolozzeum.
Alla sågar hur ALLA MrO killar tränar för dom e preppade å dom gör fel å dom vet inte vad dom gör.
Sen läggs de upp ett schema på nån clementinspeta så är de ett bra schema å han har grym kropp etc etc.

stevebc
2009-10-12, 08:30
För det första är detdär med 99% säkerhet inte killens träningsprogram, såvida han inte själv redogjort för det i en intervju.

För det andra hade han tur i det genetiska lotteriet och har tränat kampsport sen han var sex och var juniorvärldsmästare i Karate. Han är mao ingen nybörjare till träning och har antagligen ganska bra insikt i hur han själv fungerar.

För det tredje verkar han ha en extra kromosom som gör honom mongostark.Är han stark? Ungefär hur stark?

Slartibartfast
2009-10-12, 09:05
Är han stark? Ungefär hur stark?

I ett clip lyfter han e cross, 125:a tror jag. Gör du det? Nä just det.

Kolla backflippen vid ca 0:20.

http://www.youtube.com/watch?v=qjWttt9qAbg

Gör man det utan extrakromosomer? Nä just det.

Ahlner
2009-10-12, 10:46
För det tredje verkar han ha en extra kromosom som gör honom mongostark.

Det där var kul :D

Jure
2009-10-12, 10:56
Gnhag!11 Det där är sinnes mkt jävla kött! Sjuuuuuukt grym fysik. Tror det är armhävningarna som gör det

ryss
2009-10-12, 11:01
Gnhag!11 Det där är sinnes mkt jävla kött! Sjuuuuuukt grym fysik. Tror det är armhävningarna som gör det

+1 :thumbup:

Scratch89
2009-10-12, 11:33
Att älska kolozzeum.
Alla sågar hur ALLA MrO killar tränar för dom e preppade å dom gör fel å dom vet inte vad dom gör.
Sen läggs de upp ett schema på nån clementinspeta så är de ett bra schema å han har grym kropp etc etc.
Snälla, vi orkar inte diskussionen. Lämna tråden.

I ett clip lyfter han e cross, 125:a tror jag. Gör du det? Nä just det.

Kolla backflippen vid ca 0:20.

http://www.youtube.com/watch?v=qjWttt9qAbg

Gör man det utan extrakromosomer? Nä just det.
Inte nog med att han är stark och kan göra backflips, han är grymt snygg i fejjan också! Ge honom ett par år och han kommer lätt att ta ner Brad från tronen.

Slartibartfast
2009-10-12, 11:34
han är grymt snygg i fejjan också! Ge honom ett par år och han kommer lätt att ta ner Brad från tronen.

Jag tycker han ser ut som en glad gris.

Scratch89
2009-10-12, 11:35
Jag tycker han ser ut som en glad gris.

Men kolla leendet! Kolla hans kropp i de trailers som kommit ut om filmen. Han är opti!

HMB
2009-10-12, 11:43
Haha, sarkasmen flödar, älskar det :D

Slartibartfast
2009-10-12, 11:54
Men kolla leendet! Kolla hans kropp i de trailers som kommit ut om filmen. Han är opti!

Nej.

Scratch89
2009-10-12, 12:01
Haha, sarkasmen flödar, älskar det :D
Jag är inte sarkastisk.

Nej.

:(
Klyftan mellan generationerna ökar för varje dag...

fiskebulle
2009-10-12, 12:13
Åh herregud. Han var ju skitful >< Jag vart övertalad av en kvinnlig vän att se twilight för några veckor sedan, jag insåg ganska snart att den handlade om att snubben i huvudrollen var 'skitsnygg', och ja, det är han ju. I filmen. Han ser ju ut som en liten gris, inte det minsta lik hans rollfigur. Om ni inte hade pekat ut det hade jag inte vetat att det var han.

/chock

cryx
2009-10-12, 22:07
Haha, en glad gris. Stämmer faktiskt. Jag har inte sett Twilight - än, hände bara att jag såg en intervju med han på youtube där han berättade om sin träning, så jag sökte på google och hittade det där.

Här är PDFen: http://weightlossandtraining.com/taylorlautner-workoutplan

vicarious
2009-10-12, 22:58
Ge honom ett par år och han kommer lätt att ta ner Brad från tronen.

Troligt.

Scratch89
2009-10-13, 07:30
Haha, en glad gris. Stämmer faktiskt. Jag har inte sett Twilight - än, hände bara att jag såg en intervju med han på youtube där han berättade om sin träning, så jag sökte på google och hittade det där.

Här är PDFen: http://weightlossandtraining.com/taylorlautner-workoutplan

Du missade kanske första inlägget? Just det där schemat diskuteras och det är föga troligt att han har ett så värdelöst schema.

Sen vet jag inte vad Twilight har med det här att göra. I Twilight är han en långhårig stammänniska som inte visar några ådror över huvud taget. :)

cryx
2009-10-13, 07:34
Du missade kanske första inlägget? Just det där schemat diskuteras och det är föga troligt att han har ett så värdelöst schema.

Sen vet jag inte vad Twilight har med det här att göra. I Twilight är han en långhårig stammänniska som inte visar några ådror över huvud taget. :)

Kanske var JAG som skrev första inlägget! :smash:

Det är bara i tvåan (haha tvåan) han är långhårig vad jag vet, men det va ju ganska irrelevant. Huvudpoängen var ju att han gick upp 25 pounds (11.9kg) på kanske 6 månader. För mig tog det 11 månader, men då hade jag ingen personlig tränare och fick inget ihopkokat schema.

Scratch89
2009-10-13, 07:42
Nej, det är bara i första filmen/boken han är långhårig. Han rakar av sig allting i andra filmen/boken.

Jag tror fortfarande inte att han gick upp 25 pounds på den tiden. Han har ju tränat i hela sitt liv. Vart har du läst det, egentligen?

Slartibartfast
2009-10-13, 08:08
Vi kan nog slå fast att han var långhårig i tvåan i ettan.


Jag tror fortfarande inte att han gick upp 25 pounds på den tiden. Han har ju tränat i hela sitt liv. Vart har du läst det, egentligen?

Sök godtycklig intervju på youtube. Han påstår det (30 lbs) i dem alla.

Toby Asp
2009-10-13, 09:20
:(
Klyftan mellan generationerna ökar för varje dag...

Så sant.

Vi kan nog slå fast att han var långhårig i tvåan i ettan.


Hahaa.

Mr.Sjöborg
2009-10-13, 14:15
Sök godtycklig intervju på youtube. Han påstår det (30 lbs) i dem alla.

Låter ju som att mitt uttalande om doping inte va så fel iaf;)

Lajne
2009-10-13, 14:40
Låter ju som att mitt uttalande om doping inte va så fel iaf;)
Eller så tittar du på hans utgångsläge, samt hur han har gått upp. Det är knappast endast muskler på en redan stor kille vi snackar om, liksom...

sneagel
2009-10-13, 14:57
Åh herregud. Han var ju skitful >< Jag vart övertalad av en kvinnlig vän att se twilight för några veckor sedan, jag insåg ganska snart att den handlade om att snubben i huvudrollen var 'skitsnygg', och ja, det är han ju. I filmen. Han ser ju ut som en liten gris, inte det minsta lik hans rollfigur. Om ni inte hade pekat ut det hade jag inte vetat att det var han.

/chock


Jag kanske missuppfattade ditt inlägg, men detta är inte huvudrollsinnehavaren (Edward Cullen), utan en bifigur (som visserligen får en större roll i andra boken/filmen men det är ju irrelevant).

hendrong
2009-10-13, 15:03
Åh herregud. Han var ju skitful >< Jag vart övertalad av en kvinnlig vän att se twilight för några veckor sedan, jag insåg ganska snart att den handlade om att snubben i huvudrollen var 'skitsnygg', och ja, det är han ju. I filmen. Han ser ju ut som en liten gris, inte det minsta lik hans rollfigur. Om ni inte hade pekat ut det hade jag inte vetat att det var han.

/chock

Filmutseendet är nog mer likt hur han ser ut IRL...

Stoltz
2009-10-13, 22:33
Oj kan nog ta tillbaka de jag sa om att han dopade sig, bilden bevisar väll hur bra hans program är...

Vet du hur länge han har tränat?

Mr.Sjöborg
2009-10-14, 06:21
Vet du hur länge han har tränat?

Nej, men jag såg bara den första bilden, bilden som kom precis åvanför mitt såg jag aldrig(inte för att de va särskillt bra heller)

tycker att på första bilden spelar de ingen roll om han så har tränat i 1 månad han e fortf ärkespeta

Stoltz
2009-10-14, 07:08
Nej, men jag såg bara den första bilden, bilden som kom precis åvanför mitt såg jag aldrig(inte för att de va särskillt bra heller)

tycker att på första bilden spelar de ingen roll om han så har tränat i 1 månad han e fortf ärkespeta

Jag bara menar att säg om han har tränat en månad, är det ett bevis på hur uselt hans schema är i så fall?
Din post lät inte särskilt genomtänkt bara.

Scratch89
2009-10-14, 07:40
Nej, men jag såg bara den första bilden, bilden som kom precis åvanför mitt såg jag aldrig(inte för att de va särskillt bra heller)

tycker att på första bilden spelar de ingen roll om han så har tränat i 1 månad han e fortf ärkespeta

Det är dock inte den magra bilder vi diskuterar. Släpp sargen och var med i matchen.

Slartibartfast
2009-10-14, 08:03
lautner var ju en bifigur utan större stjärnstatus i första filmen. Det var ju meningen att han skulle skippas till förmån för en annan skådis i andra filmen för att Jakob-karaktären genomgår en sådan fysik förändring. Men lautner lovade regissören att han skulle biffa till sig 30 lbs inför nästa film om han får vara med.

jag skulle åtminstone käka hesthormoner om min vara eller icke vara i nästa film var beroende på min förmåga att biffa till mig.

"Due to major physical changes that occur in the character of Jacob Black throughout the series, the director of Twilight's sequel, New Moon, considered replacing Lautner with a different actor in the second film.[9] In an attempt to keep the role, Lautner weight-trained excessively and gained approximately 30 pounds." http://en.wikipedia.org/wiki/Taylor_Lautner#cite_note-Copon-8

http://www.mtv.com/movies/news/articles/1601332/story.jhtml

Mr.Sjöborg
2009-10-14, 17:05
Jag bara menar att säg om han har tränat en månad, är det ett bevis på hur uselt hans schema är i så fall?
Din post lät inte särskilt genomtänkt bara.

Jo de kan jag kanske hålla med om...:p

Men tycker att de jag sa stämmer in ganska väl på de andra bilderna också

Slartibartfast
2009-10-30, 17:39
Han verkar ha gått av kuren nu iaf.

Bild från i onsdags. Eclipse är färdigfilmad.
http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/10/swift-steakhouse/taylor-swift-taylor-lautner-steakhouse-24.jpg

Nån månad tidigare.
http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/09/lautner-abs/talyor-lautner-washboard-abs-06.jpg

vicarious
2009-10-30, 17:43
Inte särskilt stor är han, men deffat å fint!

Scratch89
2009-10-30, 21:23
Rätt bra kropp, faktiskt. Han skulle fått ett par år till med samma "upplägg" så kanske han skulle ha en riiktigt bra kropp.

Mr.Sjöborg
2009-10-30, 21:31
tycker detta bekräftar ganska bra hur hans schema är...

Fordon
2009-10-30, 22:27
Rätt lyckat med andra ord? Med tanke på vad han tränade inför. Eller tror du verkligen han tränade för att ställa sig på scenen? :smash:

Mr.Sjöborg
2009-10-30, 22:38
nej tror inte att han tränade för Mr.O men fortf tycker jag att resultatet är dåligt, specielt då jag fortf tror på att de flesta kändisar brukar diverse preparat.

i min mening så är ett schema bra där man går upp så mkt muskler/styrka på så kort tid som möjligt, om nu målet är att gå upp i massa/styrka, som nu fallet var

Rahf
2009-10-30, 23:29
Ptja jag skulle inte ha något emot att ha den kroppen. Killen sysslar/har sysslat med XMA (extreme martial arts) vilket förklarar hans akrobatiska bakgrund. Är det Taylor Swift som skymtar i en av bilderna?

Slartibartfast
2009-10-30, 23:31
Är det Taylor Swift som skymtar i en av bilderna?

Jep. Dom e ihop.

skaparn
2009-10-31, 11:42
Jag tycker det ser ut som att han kommit i puberteten. Då är det ganska lätt att gå upp en del i vikt och se lite mer manlig ut efter att man under ett år haft konstant erektion, acne, folkölsfyllor och tränat lite armhävningar 'n hopprep.

Mourten
2009-10-31, 13:20
Bra smink å bra ljus. Ev prepp, men de låter jag va osagt, jag tror inte han preppat.

Schemat har noll och inget med hans utveckling att göra.

Arnoldski
2009-10-31, 16:45
...och helt säkert nypumpad och fin! :-)
Det gör ju lite skillnad.

Jure
2009-10-31, 16:56
Jag tycker han är sjuuuukt grovf i filmen men bara vanligt jävla grovf på efterbilden där ( med tjejen)

Mourten
2009-10-31, 17:13
Jag tycker han är sjuuuukt grovf i filmen men bara vanligt jävla grovf på efterbilden där ( med tjejen)

Hörrö tights-Jure jag kanske kan fixa så vi får träna med honom OCH Peter Siepen i sthlm, OMG OMG OMG OMG FATTA BIFFARNA?!?!?!

delta_mats
2009-10-31, 17:18
Hörrö tights-Jure jag kanske kan fixa så vi får träna med honom OCH Peter Siepen i sthlm, OMG OMG OMG OMG FATTA BIFFARNA?!?!?!

Skulle du deffa ner till samma bf är du inte grövre än Siepen så sluta gnäll nu*slap*

Jure
2009-10-31, 17:19
Och Martin å Nicklas w ? Fniss!!



Nejfan, bangar.. För mycket tröck i gymmet går inte!

Tolkia
2009-10-31, 17:24
Håll spammet i allmänt, tack.

broel
2009-10-31, 17:39
har det kommit ut något äkta schema från mr bateman / batman (christian bale) och brad pitt när dom tränade inför deras roller?

Det är faktiskt intressant när det gäller pitt i fight club, även om många här på kolozzeum påstår att han inte är så imponerande så tror ja att många föredrar att ha hans fysik där än att vara en rund bjässe som tar 300 i marklyft.

:)

LoTiX
2009-10-31, 17:45
Är bild 2 med bar överkropp före-bild och bilden i T-shirt med en tjej bakom efter-bild? Synd att han tappat varenda muskel i så fall. Borde väl gå att underhålla kroppen även efter inspelning?

Rimmon
2009-12-02, 13:31
Jag har verkligen ingen aning om vem han är, men jag reagerade lite på att han är tillsammans med Taylor Swift. Taylor Lautner + Taylor Swift. Det var nog det intressantaste i tråden.

exor
2009-12-02, 17:43
Inget fel med den kroppen. Skulle hellre se ut så än 100 kilos biff.

Timme
2009-12-02, 19:30
Ja fast det är en gammal bild mina vänner. Så här ser han ut nu:

http://i46.tinypic.com/2td04.jpg

http://i48.tinypic.com/30mafqc.jpg

http://i50.tinypic.com/f3cboh.jpg

http://i47.tinypic.com/wgzqtc.jpg

Helt okej axlar och vader faktikst. Sedan är han ju skitsnygg också.

Martin Löwgren
2009-12-02, 19:42
Han gick ju upp typ 11 kilo på bara några månader inför nästa inspelning av andra filmen med detta schema, men då hade han ju en personlig tränare och nästan tränade ihjäl sig, åt mat varannan timme osv.

Ja just de, dessa ska tydligen kunna trolla också :D

Timme
2009-12-02, 19:42
sorry, läste inte hela tråden. Såg nu bilden slarti postade. Han är betydligt tunnare nu ju. Om ens filmkarriär beror på om man kan slänga på sig en viss mängd muskler på kort tid så är nog AAS nära till hands.

Action Fighter
2009-12-02, 19:45
Ok, tycker ni ska lugna er i backarna med att posta bilder rakt från filmen vilka de flesta är. Tänk på att ljussättning och retusch är ganska grova i filmen. Finns många vanliga personer inkl väldigt många här på brädan som är större än Lautner.

Men som sagt, glöm inte vad tekniken kan göra. Blir ju en stor skillnad om man bara ändrar ljussättningen på sina egna bilder med de amatör redskap som mobilen har. Då kan man ju tänka vad dem har för redskap i sådana här storfilmer. Sen är han ju säkerligen även pumpad på de bilder vi får se också. Jag tycker folk gör alldeles för stor sak av honom. Har ingen koll på Pitt och Bale dock, skulle dock vara intressant att se hur de ser ut utanför filmer, kan tänka mig att Bale är i schysst fysik eftersom han vart det varje film han spelat in sedan American Psycho typ vad jag minns.

Martin Löwgren
2009-12-02, 19:49
Han har ju en helt okej "normalfysik" för en gymtränande i sin ålder och dessutom utseendet med sig så det går nog ingen nöd på honom.

Skumt bara att han sjönk ihop nu efter inspelningen men det kan ju iofs vara så att han vara "pumped" under inspelningen.

Action Fighter
2009-12-02, 19:58
Han har ju en helt okej "normalfysik" för en gymtränande i sin ålder och dessutom utseendet med sig så det går nog ingen nöd på honom.

Skumt bara att han sjönk ihop nu efter inspelningen men det kan ju iofs vara så att han vara "pumped" under inspelningen.

Japp, specialeffekter plus uppumpning gör en hel del. Inget speciellt med hans fysik egentligen, normal för någon i hans ålder som tränar utan att ta det särskilt seriöst. Fatta hur du skulle se ut i en sån film Martin. :D

Martin Löwgren
2009-12-02, 20:10
Japp, specialeffekter plus uppumpning gör en hel del. Inget speciellt med hans fysik egentligen, normal för någon i hans ålder som tränar utan att ta det särskilt seriöst. Fatta hur du skulle se ut i en sån film Martin. :D
Fett mäktigt *flex*


67503

Dr Jones
2009-12-02, 20:21
Fett mäktigt *flex*


67503

ooooh nej, jag dör:laugh:

Bear Grylls
2009-12-02, 20:26
Tycker inte han ser så märkvärdig ut. Okej att han ser vältränad ut men det är inget som får mig att glo sönder och tänka "OMGWTF!??!?!?!?" Sen så gör hjälper ju onekligen hollywoods ljuseffekter och annat hokuspokus till en hel del. Vilken jävel som helst kan ju se snygg ut på film och foton därifrån. Till och med de fula och feta är ju snygga och smala där :O

Liven
2009-12-02, 20:40
Av nån anledning ser hans ansikte inklippt på alla bilder. Bra med ett program man i stort sett kan köra hemma.

Ska se Twilight ikväll, så då får vi se. :)

Scratch89
2009-12-02, 20:41
Häda inte nu grabbar. Jag, mikaelj och alla femtonåriga tjejer flämtade rätt så högt i biosalongen när han drog av sig tröjan.

Nicolas
2009-12-02, 20:51
Haha jo, tänkte också på det men vafan, grabben är ju typ 19 år och personliga tränare brukar väl va emot sånt? :D

Han är 92a, alltså 17 år.
Jag tycker iallafall att han oavsett träningspass har ökat riktigt bra i massa på 1 år, speciellt med tanke på åldern och att han var så tunn innan..

Scratch89
2009-12-02, 20:52
Ska se Twilight ikväll, så då får vi se. :)

Det är i New Moon han är beefed up, så du får se den om du ska kunna bedöma hans fysik.

p-runesson
2009-12-02, 21:30
Häda inte nu grabbar. Jag, mikaelj och alla femtonåriga tjejer flämtade rätt så högt i biosalongen när han drog av sig tröjan.

Lägg till mig i den skaran, flämtade också ganska rejält och fick lust att springa till närmaste gym.. Sjukt snygg fysik har han i den filmen!

JoeyP
2009-12-02, 21:34
Hans fysik är ju grymt jävla nice i filmen iaf. Typ som på min avatar


HEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEH"

p-runesson
2009-12-02, 21:37
Hans fysik är ju grymt jävla nice i filmen iaf. Typ som på min avatar


HEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEH"

Ja inte långt ifrån..;)

NikoLei
2009-12-02, 21:45
Halvskoj att folk säger att den fysiken man får se på bilderna där han t.ex står i Bella's rum/hoppar ut från fönstret är en hel normal fysik för en 17-åring som tränar lite halvseriöst....Nu säger jag inte att han har den fysiken irl! Utan kommenterar enbart fysiken som är på bilderna där man ser att han har muskelmassa och är deffad.
Känns nästan som en hel del avundsjuka personer här måste hävda sig...
Jag är också en av de här som ställer sig i skaran och hellre har en snygg kropp som är deffad, än att väga 120kg med massa späck på. Men tur är väl att vi alla är olika!

Action Fighter
2009-12-02, 22:10
Halvskoj att folk säger att den fysiken man får se på bilderna där han t.ex står i Bella's rum/hoppar ut från fönstret är en hel normal fysik för en 17-åring som tränar lite halvseriöst....Nu säger jag inte att han har den fysiken irl! Utan kommenterar enbart fysiken som är på bilderna där man ser att han har muskelmassa och är deffad.
Känns nästan som en hel del avundsjuka personer här måste hävda sig...
Jag är också en av de här som ställer sig i skaran och hellre har en snygg kropp som är deffad, än att väga 120kg med massa späck på. Men tur är väl att vi alla är olika!

Vad jag tänkte när jag sa det var baserat på den riktiga bilden som postades på honom förra eller förrförra sidan. Kolla själv och bedöm.

dreeww
2009-12-02, 23:03
Han är ju ingen tyngdlyftare direkt;)

stevebc
2009-12-03, 00:14
Jag tycker han ser ut som en glad gris.+1

Han är lyckligtvis inte lika överskattad som huvudpersonen, vad han nu heter. Han ser fan ut som en genomsnittlig kille (har lite mongolida drag) men räknas som, tja, kanske den allra snyggaste just nu enligt mina tjejkompisar. Frågan är om jag behöver skaffa glasögon eller nya vänner.

johanhej
2009-12-03, 00:26
+1

Han är lyckligtvis inte lika överskattad som huvudpersonen, vad han nu heter. Han ser fan ut som en genomsnittlig kille (har lite mongolida drag) men räknas som, tja, kanske den allra snyggaste just nu enligt mina tjejkompisar. Frågan är om jag behöver skaffa glasögon eller nya vänner.

utpräglade kindben och intensiva ögon är populärt.

Elfsberg
2009-12-03, 00:28
kött

fiii fannnnnnnnn

Bear Grylls
2009-12-03, 00:29
utpräglade kindben och intensiva ögon är populärt.

Likblek glittrande hud är också najs :hbang:

johanar
2009-12-03, 07:49
Nån månad tidigare.
http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/09/lautner-abs/talyor-lautner-washboard-abs-06.jpg

Vafan, är det muskler som sticker ut i sidled i höjd med naveln? Jag som trodde att jag blivit fet och börjat få bilringar :(

Elfsberg
2009-12-03, 09:17
Jag kan omöjligen förstå varför man ska kopiera någon annan schema rakt av.

Ungrim
2009-12-03, 09:29
Jag kan omöjligen förstå varför man ska kopiera någon annan schema rakt av.

:smash: Förstår väll du med, kopiera schemat rakt av så ser du ut som den perssonen efter någon månad.

Parachutes
2009-12-03, 09:33
:smash: Förstår väll du med, kopiera schemat rakt av så ser du ut som den perssonen efter någon månad.

Intressant.. ja jag vill ju gärna ha hans 6pack men jag är rädd att jag ska se lika dum ut som honom om jag tränar efter hans schema.. finns det några risker för detta?

von huff
2009-12-03, 09:51
Om han skulle vara en vanlig grabb som heter Bigbiceps här på kolo så skulle ingen vara intresserad av honom.Hans fysik är inget extra ser ut som flera 17-18 åringar här på kolozzeum.

broel
2009-12-03, 10:14
haha vafan klart han e riktigt fit, alla söker inte målet att kunna agera öststatare som lyfter 200 i marklyft utan tränar för att vara hälsosam och se bra ut. :D

BrorDuktig
2009-12-03, 10:34
Nåväl saken med hans fysik är att den får vilka damer som helst att få våta trosor, så någonting har han gjort rätt. Vilket gör att det finns hopp för alla pinnsmala fyrtorn där ute. Med BB-mått mätt så är han fortfarande en räka, men då är det inte lika många damer som får våta trosor.

Ungrim
2009-12-03, 10:38
Intressant.. ja jag vill ju gärna ha hans 6pack men jag är rädd att jag ska se lika dum ut som honom om jag tränar efter hans schema.. finns det några risker för detta?


Ha ha, absolut, gör du som han så blir du som han:thumbup:

stevebc
2009-12-03, 11:08
Vafan, är det muskler som sticker ut i sidled i höjd med naveln? Jag som trodde att jag blivit fet och börjat få bilringar :(Det är obliques, sidmagmuskulaturen och ofta inte särskilt åtråvärd muskel. Iaf när man är påklädd. Har själv haft midjemått på 90 cm med synliga rutor. Det är BS att man måste ha en smal midja bara för att man är i form (även om jag inte tyckte jag var i form då).

haha vafan klart han e riktigt fit, alla söker inte målet att kunna agera öststatare som lyfter 350 i marklyft utan tränar för att vara hälsosam och se bra ut. :DRättade. :D

Parachutes
2009-12-03, 11:14
Det är obliques, sidmagmuskulaturen och ofta inte särskilt åtråvärd muskel. Iaf när man är påklädd. Har själv haft midjemått på 90 cm med synliga rutor. Det är BS att man måste ha en smal midja bara för att man är i form (även om jag inte tyckte jag var i form då).

Jag har då minsann 90cm midja och rutor! när jag flexar lite då.. annars är det bara ett 2-pac:cool:

von huff
2009-12-03, 11:14
Nån som vet hur hans schema ser ut???brukar alltid vara roligt att läsa:)

stevebc
2009-12-03, 11:16
Jag har då minsann 90cm midja och rutor! när jag flexar lite då.. annars är det bara ett 2-pac:cool:Med tanke på att vedertagna gränser för övervikt/fetma är 90 cm+ midja och 25 BMI så är det lite lustigt ja.

Parachutes
2009-12-03, 11:23
Med tanke på att vedertagna gränser för övervikt/fetma är 90 cm+ midja och 25 BMI så är det lite lustigt ja.

haha ja jag vill nog välja att inte se migsjälv som överviktig.. jag tycker synd om alla dom som går efter bmi/bodyfat mått och faktiskt mår dåligt för att dom inte har 22,5 bmi.. sen kan det inte appliceras på tränande människor heller ju..

Ungrim
2009-12-03, 11:38
Nån som vet hur hans schema ser ut???brukar alltid vara roligt att läsa:)

Vems?? Taylors?? isf står det i första posten i tråden. Men jag gissar att jag är ute och cyklar.

Liven
2009-12-03, 16:27
Det är i New Moon han är beefed up, så du får se den om du ska kunna bedöma hans fysik.

Jo jag märkte det, såg Twilight igår på DVD. Men kväll blir det New Moon på bio, får återkomma igen. :)

JoeyP
2009-12-03, 18:37
Haha +1 på våta trosor!

Elfsberg
2009-12-03, 22:04
haha vafan klart han e riktigt fit, alla söker inte målet att kunna agera öststatare som lyfter 200 i marklyft utan tränar för att vara hälsosam och se bra ut. :D

200 kg är inte så jäkla mycket. För en kille på 80 kg är det 2,5 x kv och det borde man fixa efter iallafall några års träning. Då ser man hälsosam och bra ut.

exor
2009-12-03, 22:32
200 kg är inte så jäkla mycket. För en kille på 80 kg är det 2,5 x kv och det borde man fixa efter iallafall några års träning. Då ser man hälsosam och bra ut.

Tack :)

kavalen
2009-12-04, 16:39
Eller så tittar du på hans utgångsläge, samt hur han har gått upp. Det är knappast endast muskler på en redan stor kille vi snackar om, liksom...


Stor kille, bah men lägg ner trolleriet nu för fan. Han är snygg i fejan men annars är det ju för fan mindre volym än tom Brad Pitt, och då är inte Brad Pitt speciellt stor heller.

Visst fysik kan handla om mycket kondition/styrka och en kombination, men ser vi till volym och muskler så är det ingenting. Man blir ju chockad hur folk här höjer upp någon till skyarna för att han råkar vara filmstjärna.

Det är helt otroligt om den där killen har preppat, möjligtvis kört med lite vanlig aoch lagliga kosttillskott.

kavalen
2009-12-04, 16:43
Han verkar ha gått av kuren nu iaf.

Bild från i onsdags. Eclipse är färdigfilmad.
http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/10/swift-steakhouse/taylor-swift-taylor-lautner-steakhouse-24.jpg

Nån månad tidigare.
http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/09/lautner-abs/talyor-lautner-washboard-abs-06.jpg

Nja han har t-shirt på sig på första bilden så det går inte att se iom att killen inte har någon V-form att tala om. Dessutom står han i perfekt belysning på andra bilden som förmodligen är retuscherad också. Han har inte några genetiskt breda axlar helleroch skulle förmodligen få träna och preppa som fan för att se några nämnvärda resultat volymmässigt, otroligt smal benstomme också.

Sen vet jaginte vad han gör milen på eller hur smidig han är men det ärju en annan sak. :)

ceejay
2009-12-04, 16:48
han är en räka :)

mattilainen
2009-12-04, 17:06
tycker han har snygg kropp

Rahf
2009-12-04, 18:06
Med tanke på att han sysslat med XMA så borde han vara rätt smidig.

tigerofsweden
2009-12-04, 18:37
Haha, man kan inte låta bli att skratta när man läser denna tråden :D Herregud!!

Slartibartfast
2009-12-04, 18:43
Jag skulle gärna byta kropp med honom. Och ta hans flickvän också.

Vazze
2009-12-04, 18:58
asså han en tönt som är hjärn tvättad att han är något särskild. fast egentligen det är hans pappa som har gjort honom som en "förebild" för kvinnliga ungdomar. Som Freud sa, "Women are failed men"

Sandö
2009-12-04, 19:19
Efter att ha läst den här tråden hoppas jag verkligen att jag aldrig blir kändis...

mulliy
2009-12-04, 19:54
Efter att ha läst den här tråden hoppas jag verkligen att jag aldrig blir kändis...

Jag tror inte att du blir kändis av en slump, du behöver nog inte oroa dig.
Och om du nu ens skulle bli det varför skulle du bry dig om vad randoms på internet tycker om dig?

Sandö
2009-12-04, 20:23
Jag tror inte att du blir kändis av en slump, du behöver nog inte oroa dig.
Och om du nu ens skulle bli det varför skulle du bry dig om vad randoms på internet tycker om dig?

Jag blir bara så fascinerad av att folk kan "veta" så mycket om någon dom inte känner för fem öre. Så jag tänkte att om jag blir kändis så måste jag ju börja knapra piller, knarka, kanske äta en katt och skita bomull och fan ta mig om någon skulle tycka jag var snygg då blir jag dessutom en klen jävel.

Typ.

Men det är ju inte mig det handlar om så varför bryr jag mig..

johanw
2009-12-05, 02:37
Att älska kolozzeum.
Alla sågar hur ALLA MrO killar tränar för dom e preppade å dom gör fel å dom vet inte vad dom gör.
Sen läggs de upp ett schema på nån clementinspeta så är de ett bra schema å han har grym kropp etc etc.

Konstruktivt...

JoeyP
2009-12-11, 12:51
Joeyp vs Twilight noob juicer photoshop Taylor Lauther

Vem vinner?!?!

Parachutes
2009-12-11, 12:52
Joeyp vs Twilight noob juicer photoshop Taylor Lauther

Vem vinner?!?!

Kan du förvandla dig till en varg? :cool:

JoeyP
2009-12-11, 12:54
Kan du förvandla dig till en varg? :cool:

Neeee..... fuck tänkte inte på de.... *cry*

von huff
2009-12-11, 13:16
Mourten.Det kan bero på att dom flesta här har en "frisk" syn på träningen och det lär vara betydigt hälsosammare att ha Lautner som mål än att bli BB mästare

TehSaxo
2009-12-13, 02:16
nice trapz =p

simonua
2009-12-18, 20:18
3x12 Armhävningarr

gjorde han bara 12 armhävningar per set? eller vad, jag har börjat blanda ihop allt det där.*jorgen*

tossefar
2009-12-18, 20:44
3x12 Armhävningarr

gjorde han bara 12 armhävningar per set? eller vad, jag har börjat blanda ihop allt det där.*jorgen*

Vore inte 3 armhävningar per set mindre menar du?

simonua
2009-12-19, 01:24
Vore inte 3 armhävningar per set mindre menar du?
nej, men ja menar 12 armhävningar är ju inte alls mycket, fast han kanske gjorde långsamt.

NikoLei
2009-12-21, 21:48
Såg New Moon igår, och visst fan är det en snygg fysik som man får se på bioduken, det är helt klart!
Sen har ju alla olika ideal om vad som är snyggt när det kommer till fysik, enligt flera tjejkompisar så är denna kropp hetare och lockar betydligt mer än en "riktig" byggare som många tycker ser rent ut sagt vedervärdigt ut, men självklart är det smaken som avgör! Inget är rätt eller fel =) Även fast jag hellre ser snygg ut för majoriteten av tjejer än för vissa killar här på kolo ;)

Ristretto
2009-12-21, 23:39
Såg New Moon igår, och visst fan är det en snygg fysik som man får se på bioduken, det är helt klart!
Sen har ju alla olika ideal om vad som är snyggt när det kommer till fysik, enligt flera tjejkompisar så är denna kropp hetare och lockar betydligt mer än en "riktig" byggare som många tycker ser rent ut sagt vedervärdigt ut, men självklart är det smaken som avgör! Inget är rätt eller fel =) Även fast jag hellre ser snygg ut för majoriteten av tjejer än för vissa killar här på kolo ;)

Skillnaden är väl att en byggare är symmetrisk, förhoppningsvis, till skillnad från Lautner, på samma muskelmassa. Knappast fulare, snarare tvärt om. Annars är det ju mest BF som skiljer och som sagt muskelmassa.

NikoLei
2009-12-22, 08:08
Skillnaden är väl att en byggare är symmetrisk, förhoppningsvis, till skillnad från Lautner, på samma muskelmassa. Knappast fulare, snarare tvärt om. Annars är det ju mest BF som skiljer och som sagt muskelmassa.

Och med det vill du säga till mig?

NikoLei
2009-12-22, 08:36
Japp, specialeffekter plus uppumpning gör en hel del. Inget speciellt med hans fysik egentligen, normal för någon i hans ålder som tränar utan att ta det särskilt seriöst. Fatta hur du skulle se ut i en sån film Martin. :D

Visa mig dessa så "vanliga" fysikexempel i hans ålder, födda 1992 som Taylor Lautner....Normalt för någon i hans ålder? Hur tänkte du här? :smash:

Scratch89
2009-12-22, 09:00
Mourten har inte sett filmen.

von huff
2009-12-22, 09:05
Visst han är deffad men skulle man se honom träna på ens gym skulle man inte höjja på ögonbrynen direkt.Kolla bilden där han bär t-skjorta, han ser otroligt liten ut där

Anton Fräs
2009-12-22, 09:29
JoeyP > Lautner

gastutan2
2010-06-02, 16:23
För det första är detdär med 99% säkerhet inte killens träningsprogram, såvida han inte själv redogjort för det i en intervju.

För det andra hade han tur i det genetiska lotteriet och har tränat kampsport sen han var sex och var juniorvärldsmästare i Karate. Han är mao ingen nybörjare till träning och har antagligen ganska bra insikt i hur han själv fungerar.

För det tredje verkar han ha en extra kromosom som gör honom mongostark.



så du menar att han har downsyndrom eller?;s

Dennis93
2010-06-02, 16:25
så du menar att han har downsyndrom eller?;s

Du bumpade just en 6månader gammal tråd ... :smash:

EDIT: Välkommen till forumet :D såg nu att de va ditt första inlägg.

taken3
2011-11-16, 21:26
Har ett par funderingar angående Taylor.

Vad jag har hört så lade han på sig 15kg till film nr2 och detta på runt 6 månader? Dock så undrar jag hur han kunde bulka så mycket, men ändå ha så lite bf att få sina muskler att synas?

Om man lägger på sig 15kg på ett halvår kan inte allt det vara muskler, utan det måste vara vätska och fett om jag inte är ute och cyklar.
Det konstiga är att han ser jävligt deffad ut men ändå har lagt på sig så mycket vikt.

Någon som skulle kunna uppskatta hans fettprocent?

Ristretto
2011-11-16, 21:33
Har ett par funderingar angående Taylor.

Vad jag har hört så lade han på sig 15kg till film nr2 och detta på runt 6 månader? Dock så undrar jag hur han kunde bulka så mycket, men ändå ha så lite bf att få sina muskler att synas?

Om man lägger på sig 15kg på ett halvår kan inte allt det vara muskler, utan det måste vara vätska och fett om jag inte är ute och cyklar.
Det konstiga är att han ser jävligt deffad ut men ändå har lagt på sig så mycket vikt.

Någon som skulle kunna uppskatta hans fettprocent?

Celltech.

ceejay
2011-11-16, 21:34
Han har betalt för att bli större, i många fall är nog vitamin S inblandat. Sen så blir det rätt mkt skillnad på duken då de kan redigera i efterhand.

regus
2011-11-16, 21:42
tycker han har snygg kropp
Ja, den ser bra ut.

Har ett par funderingar angående Taylor.

Vad jag har hört så lade han på sig 15kg till film nr2 och detta på runt 6 månader? Dock så undrar jag hur han kunde bulka så mycket, men ändå ha så lite bf att få sina muskler att synas?

Om man lägger på sig 15kg på ett halvår kan inte allt det vara muskler, utan det måste vara vätska och fett om jag inte är ute och cyklar.
Det konstiga är att han ser jävligt deffad ut men ändå har lagt på sig så mycket vikt.

Någon som skulle kunna uppskatta hans fettprocent?

Vad du har hört behöver inte stämma överrens om hur det faktiskt är. Alltså, det går att träna upp sig rätt bra på ett halvår om man är ung och spinkig. Dessutom hade var han väl runt sjutton vid andra filmen. Ibland sker en ganska ordentlig naturlig tillväxt hos pojkar i den ålder. Naturlig som i att växa för att man blir vuxen, inte preppa.

Sen är det med optiljus, vinklar och på vissa bilder retuchering. Fan, till och med jag kan se hyffsad ut med rätt vinkar och ljus. Jag är för det mesta bara klenfet.

Rahf
2011-11-16, 21:58
Smink. Lager med air brush.

moodi
2011-11-16, 22:08
Är Swift och Lautner fortfarande tillsammans eller? Kul att båda skulle heta Taylor Swift Lautner om de gifter sig, fan va fult.

Han har ju helt okej fysik för en 19åring? Men mycket fixas nog till i efterhand, retuscheringar, redigeringar, smink etc..

Anledningen till att småflickor blir våta när de ser honom på film är för att de lever i någon fantasivärld där Taylor Lautner är lika underbar som de fått för sig att Jacob är i twillightfilmerna..

Skulle någon annan kille, typ en 6-7 på 1-10 skala ha samma kroppsform och fått rollen som Jacob så hade tjejerna blivit lika våt av att se honom också. Det är karaktären dem är kåta på, inte honom.

Rahf
2011-11-16, 22:20
De är inte tillsammans längre. Vad jag vet så dumpade hon honom. Anledningen kan man ju bara dra från en inbillad säck och hoppas att det stämmer. Det är svårt att veta p.g.a. ryktesspridning.

Som sagt: Ljussättningen är perfekt, han tränar varje dag med en tränare, får hjälp med kosten, air brush, han är fortfarande tonåring.

Abduction visade ju hur 'bra' han fortfarande är som skådespelare.

EeJay
2011-11-16, 23:36
Spelar ingen roll hur många "åh vilken scrawny ass beyatch han är" folk klämmer ur sig här.

Jag skulle inte tacka nej till att byta liv/fysik/utseende med honom och sen ligga med alla tjejer i hela världen.

taken3
2011-11-16, 23:39
De är inte tillsammans längre. Vad jag vet så dumpade hon honom. Anledningen kan man ju bara dra från en inbillad säck och hoppas att det stämmer. Det är svårt att veta p.g.a. ryktesspridning.

Som sagt: Ljussättningen är perfekt, han tränar varje dag med en tränare, får hjälp med kosten, air brush, han är fortfarande tonåring.

Abduction visade ju hur 'bra' han fortfarande är som skådespelare.

Visst, ljussättningen och sminket etc är perfekt. Men man kan ändå inte komma ifrån att han har gått upp mycket och byggt på sig.

Tycker det fortfarande är lite sjukt att han går upp så mycket i vikt men fortfarande har så låg bf, är det ens möjligt? Man bygger väl max 2-3kg muskler per år?

Det första året jag började styrketräna så gick jag oxå upp rätt så mycket i vikt och även styrka. Men det var inte så att allt var muskler precis.

Om jag ska bygga och gå upp i vikt så har jag svårt för att behålla mina synliga muskler/abs. Tips?

mikaelj
2011-11-16, 23:44
Visst, ljussättningen och sminket etc är perfekt. Men man kan ändå inte komma ifrån att han har gått upp mycket och byggt på sig.

Tycker det fortfarande är lite sjukt att han går upp så mycket i vikt men fortfarande har så låg bf, är det ens möjligt? Man bygger väl max 2-3kg muskler per år?

Det första året jag började styrketräna så gick jag oxå upp rätt så mycket i vikt och även styrka. Men det var inte så att allt var muskler precis.

Om jag ska bygga och gå upp i vikt så har jag svårt för att behålla mina synliga muskler/abs. Tips?

Gå upp i vikt och sedan gå ned i vikt. Max 2-3 kg muskler låter lågt, särskilt om du väger längd-110 kg. Då finns det kapacitet att gå upp rätt mycket i vikt.

Proxy
2011-11-16, 23:52
Det där med hur mycket vikt man kan lägga på sig under sin tid som nybörjare är fruktansvärt diffus.
Lautner var fruktansvärt tanig och i "rätt ålder", då kan man lägga på sig många pannor utan att direkt gå ur form.
15kg på ett år är absolut inte överdrivna siffror att gå upp (utan att bli nämnvärt fet) på ett år, om man är väldigt tanig från början.

Som en parallell så har jag på lite över 2 år lagt på mig totalt 15kg medräknat upp och nedgång, och är i bättre form (sett till % kroppsfett) än innan. Det är väll ungefär den tiden det kan ha tagit mellan att han fick rollen och inspelningen led mot sitt slut/den andra filmens inspelning börjar.
Lautner var ännu tanigare, så det låter absolut inte orimligt att han toppar dom siffrorna.

Pöjken har väll fyllt ut helt enkelt. Sen verkar han ju ha en väldig genetik för just magrutor, det gillar ju brudarna.
http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2009/11/Taylor-Lautner-Gain-Muscle-Twilight.jpg

lurre86
2011-11-17, 00:06
Fan vad folk klagar å trycker ner så fort en kändis lyckats.

I mina ögon har han helt klart en grym kropp.

Men ni som suttit å sagt hur dålig fysik han har, läg gärna upp en bild på er själva bredvid honom så får vi avgöra:)

Spridis
2011-11-17, 00:28
Lol, vuxna män och diverse gossebarn som diskuterar Twilight!!!

Mart|n
2011-11-17, 08:41
Är Swift och Lautner fortfarande tillsammans eller? Kul att båda skulle heta Taylor Swift Lautner om de gifter sig, fan va fult.

Han har ju helt okej fysik för en 19åring? Men mycket fixas nog till i efterhand, retuscheringar, redigeringar, smink etc..

Anledningen till att småflickor blir våta när de ser honom på film är för att de lever i någon fantasivärld där Taylor Lautner är lika underbar som de fått för sig att Jacob är i twillightfilmerna..

Skulle någon annan kille, typ en 6-7 på 1-10 skala ha samma kroppsform och fått rollen som Jacob så hade tjejerna blivit lika våt av att se honom också. Det är karaktären dem är kåta på, inte honom.

De är inte tillsammans längre. Vad jag vet så dumpade hon honom. Anledningen kan man ju bara dra från en inbillad säck och hoppas att det stämmer. Det är svårt att veta p.g.a. ryktesspridning.

Som sagt: Ljussättningen är perfekt, han tränar varje dag med en tränare, får hjälp med kosten, air brush, han är fortfarande tonåring.

Abduction visade ju hur 'bra' han fortfarande är som skådespelare.

Vafan är detta? Sitter ni verkligen och diskuterar Twilightfjollornas kärleksliv på ett träningsforum?!! Och givetvis gör ni det i träningsdelen också!!

Lol, vuxna män och diverse gossebarn som diskuterar Twilight!!!

Det är helt sjukt! Radera tråden och banna Twilight-groupisarna!

Slartibartfast
2011-11-17, 09:12
Jag skulle bli extremt förvånad om han inte kurade inför den viktökningen. Det var ju som sagt meningen att han skulle bli utbytt till dom andra filmerna, just av den anledningen att det inte är möjligt att göra en dylik fysisk förändring på den tiden.

Så då har vi en ung skådis som just varit med i en braksucce´, och villkoret att vara med i dom fyra följande filmerna, som också är garanterade succéer, och som gör honom till en ekonomiskt oberoende megastjärna, är att han bygger på sig 15 kg kvalitetsmassa på ett knappt halvår. Det är väl alldeles självklart att han kurade? Känns ju korkat om han inte maximerat alla sina chanser att få vara med i dom påföljande filmerna. Någon skådis är han ju inte, så det var nog "nu eller aldrig" för honom.

apfel
2011-11-17, 09:14
Jag skulle bli extremt förvånad om han inte kurade inför den viktökningen. Det var ju som sagt meningen att han skulle bli utbytt till dom andra filmerna, just av den anledningen att det inte är möjligt att göra en dylik fysisk förändring på den tiden.

Så då har vi en ung skådis som just varit med i en braksucce´, och villkoret att vara med i dom fyra följande filmerna, som också är garanterade succéer, och som gör honom till en ekonomiskt oberoende megastjärna, är att han bygger på sig 15 kg kvalitetsmassa på ett knappt halvår. Det är väl alldeles självklart att han kurade? Känns ju korkat om han inte maximerat alla sina chanser att få vara med i dom påföljande filmerna. Någon skådis är han ju inte, så det var nog "nu eller aldrig" för honom.
håller helt med, Om jag vart i hans position hade jag då fan gjort det med, även fast jag är emot allt vad det står för.

Slartibartfast
2011-11-17, 09:20
håller helt med, Om jag vart i hans position hade jag då fan gjort det med, även fast jag är emot allt vad det står för.

I dessa sammanhang, dvs filmproduktioner på hundratals miljoner euro, köper man ju inte heller sina grejer av Sladjan bakom en hamnkontainer, utan man har antagligen ett team läkare som överser och administrerar hela processen.

Nitrometan
2011-11-17, 09:35
Vafan! *grr27*

Twilight???!!!?

Jag känner för att banna er hela bunten. Ni står på observationslistan!

Eddie Vedder
2011-11-17, 09:58
Men ni som suttit å sagt hur dålig fysik han har, läg gärna upp en bild på er själva bredvid honom så får vi avgöra:)

Den klassiska värdelösa kontringen. :) Man måste få ha en åsikt om något utan att vara bättre. Om man tycker att den som kommer sist i OS-finalen på 100-meter är sämst i det heatet så måste man väl kunna tycka det trots att man springer långsammare?

Vissa är imponerade av en sån här kille och andra är det inte. Det måste man kunna tycka även om man själv är smygfet och antisocial framför datorn. Om samma person dock drar till med "Jag ser mycket bättre ut" ja då kan man börja snacka om "Pics please!!!"

mikaelj
2011-11-17, 10:21
Vafan! *grr27*

Twilight???!!!?

Jag känner för att banna er hela bunten. Ni står på observationslistan!

Direkt efter jag hade sett TWILIGHT: New Moon på BIO satte jag mig på spårvagnen och började läsa BOKEN på vägen hem...

http://nassis.blogg.se/images/2011/challenge_accepted_amazing_feats_fails_wins_lolz_a nd_a_contest-s325x265-158648-535_170304942.png

Nutrid
2011-11-17, 11:00
Ser likt ut mitt nuvarande schema faktiskt :). Har lite mer övningar + att jag kör löpning som träning för benen.

Jag kommer få bättre resultat än han dock. LOVAR! :D

Slartibartfast
2011-11-17, 11:06
Det hör sedan till att skådisarna berättar om sin träning som nåt jävla hopkok av österländsk mystik och "funktionell" träning, typ "eftersom jag skulle spela gladiator, ville min tränare att jag bara skulle lyfta tunga stenar och brottas, eftersom det var så som gladiatorerna tränade".

"Jag brottades med korna på min ranch", som Matthew Mackonagheyhyehyey förklarade sin träning inför Reign of Fire. suck.
Postat via en mobil enhet

Rikard Jansson
2011-11-17, 12:32
twilight är awesome

mycketbrännvin
2011-11-17, 13:05
Varför alltid den hype kring filmstjärnor+glöm inte att rätt kläder,lus,smink och allt sådant gör stor skillnad.Skulle man se honom på gymet skulle man inte tycka han var nåt extra.Ok han har en ok fysik men sååå jävla speciell är den inte.

Nitrometan
2011-11-17, 14:48
twilight är awesome

Passa sig. :banned

Rikard Jansson
2011-11-17, 15:36
Passa sig. :banned

jag skojar inte, ska på bio på den nya i helgen^^

mikaelj
2011-11-17, 15:37
Rikard: Kommer du ned hit? Jag bjuder på popcorn!

Passa sig. :banned

#160. Jag är besviken.

Nitrometan
2011-11-17, 15:43
#160. Jag är besviken.
Du tror att jag inte har noterat dig bland de utrotningshotade? Du kan vara lugn, du är uppmärksammad.

Rikard Jansson
2011-11-17, 15:46
får nog bli karlstad :) part 2 i gbg?

mikaelj
2011-11-17, 16:02
Du tror att jag inte har noterat dig bland de utrotningshotade? Du kan vara lugn, du är uppmärksammad.

Nu känner jag mig lugn. Mina 2 återstående förseelsepoäng får inte gå till spillo på något onödigt.

får nog bli karlstad :) part 2 i gbg?

Det är en plan!

killenigrillen
2011-11-17, 16:57
"Jag brottades med korna på min ranch", som Matthew Mackonagheyhyehyey förklarade sin träning inför Reign of Fire. suck.
Postat via en mobil enhet

Så uttalar jag också hans namn. Trodde jag var ensam :)

timmey111
2011-11-17, 20:12
Vilken lol tråd...

Grym fysik och utveckling har han iaf, även om ljuset och sminket gör sitt. Dock undrar jag också hur han kunde gå upp så mycket utan att knappt lägga på sig fett.

Vad uppskattas han bf till?

exor
2011-11-17, 22:18
Jag gissar på att han använde prepp, för mycket pengar och hela hans karriär stod på spel. Han var tvungen att var på den säkra sidan.

Spridis
2011-11-18, 08:15
*smygladdar Twilight från piratebay*