handdator

Visa fullständig version : Promenadsko


CeDe
2009-10-07, 20:21
Det här har jag inte förstått. Man går in i en svensk sportbutik t.ex. Stadium och provar ett antal joggingskor, man hittar ett par man gillar, går hem och söker produkten på google så hittar man den på massvis av utländska siter, t.ex. från UK och till ett mycket lägre pris.

När man ska göra samma sak efter att man provat promenadskor så hittar man inte produkten på mer än skandinaviska samt tyska siter och inte till något lägre pris. Går man in på företagens hemsidor som tillverkar skorna så finns i de flesta fall inte ens produkten där heller. Vad är det för sjuka exemplar av promenadskor som säljs här i norden som inte går att finna någon annanstans?

Nu fattade jag tycke för den här skon: SALOMON TRAIL SCS GTX M. (http://www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/090887/salomon-trail-scs-gtx-m) Finns den inte billigare att hitta?

CeDe
2009-10-08, 16:42
Thanks for nothing!

fiskebulle
2009-10-08, 17:33
Var inte så oförskämd. Det är ingen här som har ett ansvar att ge dig svar.

För övrigt så är väl inte det här pricerunner eller? Vikter&Kondition.. känns inte som din fråga hör hemma i denna forumdel, om ens alls på forumet.

CeDe
2009-10-08, 18:33
Nåja, kan väl hålla med om att jag inte använde min vänligaste ton i det andra inlägget i tråden. Ett "BUMP" hade kanske fallit bättre i smaken.

Resten av ditt inlägg kändes ogenomtänkt. Vikter & Kondition förknippar åtminstone jag med promenad/jogg och därifrån är inte steget långt att fundera över skor på fötterna.

Som sagt så har jag sökt själv redan utan lyckat resultat och därför vände jag mig hit, så fick du även svar på din pricerunner-raljering.

BB1942
2009-10-08, 19:09
Löplabbet is teh shit om du har det i närheten av dig

jontet
2009-10-09, 18:50
Löplabbet is teh shit om du har det i närheten av dig

ligger verkligen löplabbet lägre i pris på samma sko som hos stadium, intersport osv?

CeDe
2009-10-10, 09:32
ligger verkligen löplabbet lägre i pris på samma sko som hos stadium, intersport osv?

No, det är samma pris på ett ungefär. Fattar fortfarande inte varför det är omöjligt att få tag på dessa modeller i t.ex. UK.

BB1942
2009-10-10, 09:52
Hmm, måste det vara den skon så får du nog hosta upp pengarna men annars hade det varit en bra idé att låta någon på löplabbet testa ut någpn sko åt dig