handdator

Visa fullständig version : joint fusion och recover


mangemani
2009-09-26, 14:29
prövade på fairings joint fusion och recover.
har tagit dom till punkt och pricka i 2 veckor nu.
när första veckan hade gått så märkte jag av rejäla ökningar i,tja,allt.
explosivitet,styrka,uthållighet och pump,4 saker jag märkt av.
nivåerna som man låg och velade på förut är helt krossade nu och vikterna ökar och flyger upp....så,en enkel fråga till fairing,vad är det egentligen i dessa 2 tillskott?har läst på burken men det sa mej inte så mycket,men nått starkt måste det vara eftersom man nu leker med vikterna som man förut inte orkade alls...detta är ingen klagan,utan mer som ett jubel och hyllning.
jag käkar utöver dessa bara ragex2 och amino rush som jag gjort ett bra tag nu.

SeTi
2009-09-27, 23:26
Jag är lite sugen på att prova Joint Fusion. Nån annan som har erfarenhet av just den produkten? Det låter ju bra det du skriver men det är ju två produkter samtidigt så svårt att säga vilken som står för din styrkeökning?

Alone_in_the_dark
2009-09-28, 07:26
Jag är lite sugen på att prova Joint Fusion. Nån annan som har erfarenhet av just den produkten?

Produkten är i sig ganska ny men innehållet Cissus har redan disskuterats på forumet och själv ska jag ge denna om testrunda.:)

Langster
2009-09-28, 07:53
Cissus och 7-keto kan ge rätt bra effekter på testosteron-nivåerna. Båda är anti-katabola.
Skulle gissa på att om man gått runt med höga nivåer av kortisol i kroppen så blir effekten stor när man börjar med dessa.

Fairing
2009-09-28, 11:02
prövade på fairings joint fusion och recover.
har tagit dom till punkt och pricka i 2 veckor nu.
när första veckan hade gått så märkte jag av rejäla ökningar i,tja,allt.
explosivitet,styrka,uthållighet och pump,4 saker jag märkt av.
nivåerna som man låg och velade på förut är helt krossade nu och vikterna ökar och flyger upp....så,en enkel fråga till fairing,vad är det egentligen i dessa 2 tillskott?har läst på burken men det sa mej inte så mycket,men nått starkt måste det vara eftersom man nu leker med vikterna som man förut inte orkade alls...detta är ingen klagan,utan mer som ett jubel och hyllning.
jag käkar utöver dessa bara ragex2 och amino rush som jag gjort ett bra tag nu.

Recover har vi fått mycket "smicker" för. Många inom Polisens & militärens elitgrupper har använt Recover och varit väldigt , väldigt nöjda. Mycket stress , lite mat och långa arbetspass gör att kortisolmängden skjuter i höjden för dessa grupper och då kan Recover vara till stor nytta

Håller med Langster och inflikar med att om man har ett stressigt liv (fysikst & psykiskt) så kan produkterna göra underverk

7-keto , ALC samt theanin gör att man mår så jäkla bra

Alone_in_the_dark
2009-09-28, 11:20
7-keto , ALC samt theanin gör att man mår så jäkla bra

Noterat, kommer med på nästa shopping runda:D

Morty
2009-09-28, 14:14
Kanske värt att köpa nu när man har lön... Men min träning går ju faktiskt bra i vilket fall.

mangemani
2009-09-28, 15:50
helgen passerat och jag var åter igen på gymmet idag.
tänkte först att det kanske bara var en engångs förtelse att man orkade dessa vikter,men icke,jag ökade i vikterna igen!!helt otroligt var tanken.
så jag går ner på mina bara knän och kysser fairings fötter nu:Dtack för dessa produkter!:hbang::bow:

Skaegge
2009-09-28, 20:43
helgen passerat och jag var åter igen på gymmet idag.
tänkte först att det kanske bara var en engångs förtelse att man orkade dessa vikter,men icke,jag ökade i vikterna igen!!helt otroligt var tanken.
så jag går ner på mina bara knän och kysser fairings fötter nu:Dtack för dessa produkter!:hbang::bow:

Spons eller?

Vill gärna höra om fler medlemmars erfarenheter av Fairing Recover. Verkar intressant.

Fordon
2009-09-28, 21:19
Blir fusion/recover nya Rage-hypen här på kolo? ;)

morc
2009-09-28, 21:21
Spons eller?

Vill gärna höra om fler medlemmars erfarenheter av Fairing Recover. Verkar intressant.

+1

Skulle gärna vilja veta om någon annan har bra erfarenheter av det, tänkte jag skulle köpa något i stil med Recovery, vet inte vad bara.

mangemani
2009-09-28, 22:11
testa en burk vetja så får ni veta:)
köpte själv grisen i säcken och nå possetivt blev det ju utav det:P

Fairing
2009-09-29, 06:55
helgen passerat och jag var åter igen på gymmet idag.
tänkte först att det kanske bara var en engångs förtelse att man orkade dessa vikter,men icke,jag ökade i vikterna igen!!helt otroligt var tanken.
så jag går ner på mina bara knän och kysser fairings fötter nu:Dtack för dessa produkter!:hbang::bow:

Du får spara på lovorden annars tror folk att du är helsponsrad av Fairing och min bästa vän:D :D. Kul att du gillade Recover & Joint Fusion

mangemani
2009-09-29, 07:46
hehe,ja man kan nästan tro det när man läser det jag skriver och mer suspekt skulle man bli om man såg mej,keps,tröjja,nyckel band från fairing:Dmen bra produkter ska ju höjjas till skyarna tycker jag:)

Cerberus
2009-09-29, 10:18
cissus(bara prövat rent) hjälpte inte mina problem alls iaf.

stybb
2009-09-29, 14:06
Nu får du prova med bara den ena i några veckor och sen några veckor med bara den andra och sen ett nytt utlåtande för jag märker inget magiskt och jag testar endast den ena av produkterna.. :)

edit: Dock gick jag upp en hantel i alla övningar när jag hade min Fairing Rage t-shirt på mig :)

Alone_in_the_dark
2009-09-29, 14:10
om muhammed inte kan komma till berget får berget komma till muhammed...

:naughty:

SeTi
2009-09-29, 15:28
Dock gick jag upp en hantel i alla övningar när jag hade min Fairing Rage t-shirt på mig :)

Har läst att den t-shirten är opti för just hantelträning. Utsöndrar små mängder krokodilsvett vilket minskar gravitationskraften i rummet.

Skaegge
2009-09-29, 15:42
Beställt en burk Recover. Ger det inte resultat kommer jag stämma Fairing.

Nitrometan
2009-09-29, 17:25
Jag är lite sugen på att prova Joint Fusion. Nån annan som har erfarenhet av just den produkten?
Har kört med den ett tag. Har inte känt mig sliten i armbågar, axlar eller knän vilket jag kan göra i perioder. Om det är produktens förtjänst vet jag inte. Men det är bra iaf.

SeTi
2009-09-29, 19:22
Har kört med den ett tag. Har inte känt mig sliten i armbågar, axlar eller knän vilket jag kan göra i perioder. Om det är produktens förtjänst vet jag inte. Men det är bra iaf.

Det låter ju kalas! Jag påbörjade min "kur" idag (snabb leverans från webshopen, bra där!) och jag lär återkomma om det hjälpt mina knakande, trötta leder..

Fatcan
2009-10-05, 14:58
Hur ska man ta recover? På tom mage eller tillsammans med en måltid? Utspritt över dagen t.ex. en på morgonen en på kvällen eller allt på en gång?

Skaegge
2009-10-05, 17:39
Står på burken. Efter träning.

SeTi
2009-10-06, 11:00
Joint Fusion fungerade för mig måste jag medge. Har blivit rörligare i lederna och är inte lika stel.
Knakar gör det fortfarande men det är antagligen senor som hoppar runt hur som helst...

Ger den 4/5, ett i avdrag för 300kr/mån kostnad.

thompaboy
2009-10-06, 13:08
Har kört med recovery i drygt en vecka. Träningsvärken är oförändrad men jag tycker mig känna mindre "seghet" efter passen än tidigare. Om det är placebo eller inte låter jag vara osagt men att det känns bättre är ju bra oavsett orsak;)

Skaegge
2009-10-09, 11:54
Nehe, Recover var, som jag misstänkte, bluff och båg. Pengarna tillbaka!

Doris71
2009-10-10, 18:34
Recover har vi fått mycket "smicker" för. Många inom Polisens & militärens elitgrupper har använt Recover och varit väldigt , väldigt nöjda. Mycket stress , lite mat och långa arbetspass gör att kortisolmängden skjuter i höjden för dessa grupper och då kan Recover vara till stor nytta

Håller med Langster och inflikar med att om man har ett stressigt liv (fysikst & psykiskt) så kan produkterna göra underverk

7-keto , ALC samt theanin gör att man mår så jäkla bra
Hej!
Är det någon skillnad på hur Recover funkar på tjejer? Har provat ALC och tycker de funkar bra, men de kanske är läge att köra Recover istället?
Är det lämpligt att kombinera Recover med omega 3, eller med någon annan produkt?
Tränar styrka samt löpträning 4 ggr i veckan, och jobbar för mkt....
Tack på förhand!