handdator

Visa fullständig version : Extreme Male Beauty


Carolinew
2009-09-14, 21:30
Nån mer som kollar? Lite kul trots allt.

dared
2009-09-14, 22:12
Ja det är något jag lever med varje dag.

Bahir
2009-09-14, 22:22
Reps!

joriice
2009-09-14, 22:23
Ser inte, vill se. :(

vicarious
2009-09-14, 22:33
Jag kollade på det för andra gången ikväll. Han är ganska underhållande även om mycket i programmet är löjligt. Han rör bara i ytan.

maaherra
2009-09-14, 22:54
ja det är något jag lever med varje dag.

+1

Litecore
2009-09-14, 23:54
dammit! jag missade att det gick.. repris eller tv4play nästa.

tjabon
2009-09-15, 00:20
Roligast är att han går omkring och visar ballen rätt ofta .......:D

Scratch89
2009-09-15, 07:42
+1

+2.

NikoLei
2009-09-15, 15:02
Har sett ända sen början tror jag, 3 avsnitt.

Tycker det är underhållande, men vissa saker känns inte som han läst på om, t.ex "the chest expander" :smash:

Trist att se folk som är så missnöjda med sig själv att man går så långt att man lägger sig under kniven. Klandrar dom inte, tycker bara det är synd att det kan gå så långt...

Tim är annars en skön lirare som också, som någon redan nämnt, verkar gilla att visa ballen :naughty:

tjabon
2009-09-15, 19:43
Har sett ända sen början tror jag, 3 avsnitt.

Tycker det är underhållande, men vissa saker känns inte som han läst på om, t.ex "the chest expander" :smash:

Trist att se folk som är så missnöjda med sig själv att man går så långt att man lägger sig under kniven. Klandrar dom inte, tycker bara det är synd att det kan gå så långt...

Tim är annars en skön lirare som också, som någon redan nämnt, verkar gilla att visa ballen :naughty:

Han fick den ju till att växa från 18 till 20 cm med någon sorts drag/massage-
teknik !!!
Chest-expandern var ju en total missuppfattning. Så som han gjorde, så tränade han ju rygg och baksida axlar. han skulle satt fast den i t.ex. ett
dörrrhandtag och gjort tvärtom (som man gör i cable-crossen).

sKedbladh
2009-09-15, 19:53
Han fick den ju till att växa från 18 till 20 cm med någon sorts drag/massage-
teknik !!!
Chest-expandern var ju en total missuppfattning. Så som han gjorde, så tränade han ju rygg och baksida axlar. han skulle satt fast den i t.ex. ett
dörrrhandtag och gjort tvärtom (som man gör i cable-crossen).


Lade också märke till det.
Av någon anledning så störde det mig något enormt, var småirriterad resten av kvällen pga av det.

hammeron
2009-09-22, 11:24
Såg eländet i går.
Grejen är ju att han inte brydde sig det minsta om sitt utseende innan o det är klart det känns fruktansvärt självupptaget att ens försöka göra nåt åt det då. Han såg ju faktiskt bra ut under det där ovårdade ansiktet. Detta programmet var ju helt snevridet (åt andra hållet). Mjukisbyxor, fett hår, otränad. Hallå? Dricka piss är ju bara vidrigt, han kan ju faktiskt börja med att duscha. Jag misstänker att de flesta här på kolozzeum tyckte att det blev en förbättring?

//Micke

Herr Oberst
2009-09-22, 11:53
Det är ju så uppenbart vilken slutsats man planerat att dra redan innan programmet starta.

Litecore
2009-09-22, 23:04
jag blir bara så less på hans fru som var anti-allt, what's the deal with that liksom ?
VARFÖR skulle hon lacka över att hennes man blir snyggare än han var tidigare!?!!1

Tolkia
2009-09-23, 08:00
Det var väl ganska uppenbart varför hon lackade? Hon sade ju rent ut att hon störde sig på att han blivit självupptagen och utseendefixerad. Vilket väl iofs var ganska givet med tanke på projektets upplägg, men det lär ju ha varit lika irriterande för familjen ändå.

Breadboy
2009-09-23, 08:17
That's what they all say. Jag tror mer att det handlade om att hon var rädd för att han skulle ta någon annan nu när han blivit snygg, eller att han skulle bli mer populär bland andra tjejer. Hon såg ju ganska utseendefixerad ut själv menar jag och är uppenbarligen ganska självupptagen om det bara är hon i familjen som får vara snygg :)

Tolkia
2009-09-23, 12:51
And THAT'S what they all say. Jag tycker att det är överdrivet att få det att låta som om han verkligen förvandlades till en extreme male beauty, faktum är att han såg ut som han gjorde från början, med några centimeter runt midjan och ett skägg mindre. Ganska avancerat att se på någon efter några minuter i TV (och ja, den enda gång man visar totalt ofixade personer i förinspelade TV-program är typ när man visar "före" i "gör om mig"-TV) om personen är utseendefixerad; jag tror inte att jag skulle klara det.

Breadboy
2009-09-23, 15:02
Han gjorde ett rejält lyft Tolkia! Håller du inte med? Han kanske inte blev någon extreme male beauty som du säger, men vilken förbättring!

Avancerat och avancerat, jag tyckte att hon såg helt förtvivlad ut när hon lyfte händerna till ansiktet när hon såg honom. Det fanns väl ingen anledning att göra detta om hon inte blev upprörd över hans utseende?

Carolinew
2009-09-23, 16:16
Jag tycker också att han gjorde en otroligt bra förbättring, såg betydligt yngre och mer välmående ut. Sen som någon sade var det ju ganska uppenbart att hela poängen med programmet var att han skulle komma fram till att allting var onödigt.

Och det är kanske sanningen för honom. Han lär ju knappast tycka att han blev fulare, men däremot är han kanske inte den sortens person som vill lägga ner tid och kraft på träning och kost, och att han därför var sur och bitter när han var tvungen att göra det (vilket gick ut över nära och kära). Ölen var väl viktigare för honom...

Angående hans frus reaktion lär ju även den ingå i "manuset". Hade hennes reaktion varit den motsatta (dvs. stöttat honom och gett honom beröm för hans slit) hade ju hela programmets poäng varit borta. Om reaktionen var sann är ju nästan det ännu värre, borde man inte uppmuntra någon om han eller hon bestämmer sig för att bli mer hälsosam? *screwy*

Jag kan självklart förstå poängen när det gäller penisförstoring, vaxning etc, då det egentligen är totalt onödigt och enbart en skönhetsfaktor (så länge personen själv inte bryr sig om det, vilket han inte verkade göra). Men blanda då inte in träning och kost som faktiskt är viktigt för ens hälsa i samma slutsats, för nu kanske folk utan kunskap går och tror att "alla som tränar och äter nyttig mat är ständigt självupptagna och sura".