handdator

Visa fullständig version : Eas?


obbe
2003-08-30, 15:03
Eftersom kolozzeum inte säljer EAS produkter är väl frågan fri!

Var kan man köpa EAS produkter på nätet (sverige)?

obbe
2003-08-30, 15:10
När jag ändå frågar! Var kan man köpa produkter från ABB?

Petrus
2003-08-30, 15:53
Nästan alla "Naturapoteket" säljer EAS...
ABB hittar du BARA på optimumnutrition.

Vänligen,,,
Petrus

EiseltUK
2003-08-30, 15:54
EAS finns hos American Nutrition Advantage. ABB tror jag Muskelbyggarn har?

/ Henrik

EiseltUK
2003-08-30, 16:03
Originally posted by Tinner
Nästan alla "Naturapoteket" säljer EAS...
ABB hittar du BARA på optimumnutrition

Vänligen,,,
Petrus

Ha du var precis före mig. Jag tror att Naturapoteket har slutat med EAS nu. Var precis inne på www.american-nutrition.se (som säljer EAS) och där är bara 2 av 50 Naturapotek kvar på listan. Det gick rykten om att Naturapoteket skulle börja tillverka MET-Rx eftersom de tillhörde samma koncern, men nyligen sålde moderföretaget MET-Rx så det är nog inte längre aktuellt.

/ Henrik

Petrus
2003-08-30, 16:09
Ha ha,,, jag såg detsamma några minuter efter dig! :D

Dock hade vi båda rätt angående muskelbyggarn / optimum.. :thumbup:

Vänligen,,,
Petrus

obbe
2003-08-30, 18:15
Finns Extreme whey från ABB fortfarande att köpa någonstans?
Såg den i Ronnie Colemans video :hbang:

EiseltUK
2003-08-30, 18:22
Originally posted by obbe
Finns Extreme whey från ABB fortfarande att köpa någonstans?
Såg den i Ronnie Colemans video :hbang:

Ahh... det är därför han är så grov. :D

King Grub
2003-08-30, 18:28
Originally posted by EiseltUK


Ahh... det är därför han är så grov. :D

Det, plus all Pommes han trycker i sig i tid och otid.

obbe
2003-08-30, 19:00
Originally posted by EiseltUK


Ahh... det är därför han är så grov. :D


Mmm jag vet... Tänkte att om jag också äter det så måste ju jag också bli så grov! eller hur? :D

EiseltUK
2003-08-30, 19:05
Originally posted by obbe



Mmm jag vet... Tänkte att om jag också äter det så måste ju jag också bli så grov! eller hur? :D

Men glöm inte "frittsen" och tänk på att det måste vara Felix för de innehåller en större mängd triacylglycerol som ökar fettförbränning och bygger muskler - samtidigt!!! :naughty:

obbe
2003-08-30, 19:07
Originally posted by EiseltUK


Men glöm inte "frittsen" och tänk på att det måste vara Felix för de innehåller en större mängd triacylglycerol som ökar fettförbränning och bygger muskler - samtidigt!!! :naughty:

god point :thumbup:
Ska kila ner till statoil nu o köpa såna! Sen ska vi se om det gav resultat imorgonbitti :D

obbe
2003-08-30, 19:09
:Good menar jag!
Min muskeltillväxt är så enorm för tillfället att jag inte kan tänka klart :smokin:

z_bumbi
2003-08-30, 19:15
EiseltUK: Du angriper dina egna försäjningsmetoder ganska friskt numera, har du helt gått över till "discogymens värld" ?

EiseltUK
2003-08-30, 19:23
Originally posted by z_bumbi
EiseltUK: Du angriper dina egna försäjningsmetoder ganska friskt numera, har du helt gått över till "discogymens värld" ?

Va? Jag har inga försäljningsmetoder... menar du terminologin?

z_bumbi
2003-08-30, 19:36
EiseltUK: nja.. bara för att coleman använder en produkt så köper folk, bara för att någon baltisk tjomme (Har ingen aning om vad han heter eller om han vunnit något osv.) använder en produkt så köper kanske folk.. känns som att du kastar sten i glashus här liksom. :)

Samma sak med seriösa gym i ett annat inlägg.
De som inte tillåter tillskott eller byggare är seriösa och ser till sin image ?

Sen funderingarna på att tillsätta fettförbrännande medel i fatburner eller sälja sockrat vatten som återställare.

Det låter ju som du helt klart har gått över till den mörka sidan. :)

EiseltUK
2003-08-30, 19:57
EiseltUK: nja.. bara för att coleman använder en produkt så köper folk, bara för att någon baltisk tjomme (Har ingen aning om vad han heter eller om han vunnit något osv.) använder en produkt så köper kanske folk.. känns som att du kastar sten i glashus här liksom. :)

SVAR: Visst ha vi använt någon bamsa då och då i samma syfte, men mest som test. I vår nya kampanj använder vi inga byggare, utan "vanliga" personer som våra kunder kan identifiera sig med.

Samma sak med seriösa gym i ett annat inlägg.
De som inte tillåter tillskott eller byggare är seriösa och ser till sin image ?

SVAR: Det var mer menat ur deras eget perspektiv. Jag dömmer ingen. Imagen däremot skiljer många anläggningar åt, men om det är seriös eller oserös är upp till var och en att avgöra.

Sen funderingarna på att tillsätta fettförbrännande medel i fatburner eller sälja sockrat vatten som återställare.

SVAR: Det är väl inget konstigt. Det är ju var drycker är. I o f anser jag att drycker inte är något som har med våra övriga produter att göra. Drycker är impulsvaror som man använder osystematiskt. Våra andra produkter används systmeatiskt.

Det låter ju som du helt klart har gått över till den mörka sidan.

SVAR: Nejdå. Glöm inte att jag bara är representant för Eiselts utveckling och produktion. Jag jobbar inte med försäljning och är ingen säljare... har inte alls de egenskaperna.

/ Henrik

Petrus
2003-08-31, 09:22
Originally posted by obbe
Finns Extreme whey från ABB fortfarande att köpa någonstans?
Såg den i Ronnie Colemans video :hbang:

Jag är ganska säker på att ABB slutat tillverka Extreme Whey eftersom dom numera ägs av Optimum Nutrition... ABB inriktar sig främst på färdigblandande drycker + en och annan proteinbar eftersom Optimum står för proteinpulverna.

Vänligen,,,
Petrus

nordland
2003-08-31, 19:14
enutrition.se säljer också ABB, men då bara steel bar.
Är de återförsäljare till optimum sverige eller importerar de optimums och abb´s produkter själv.

muskelbyggarn
2003-08-31, 19:56
>nordland_biff

De är återförsäljare genom Optimum Nutrition Sweden.

Vänl,,,
Tobias