handdator

Visa fullständig version : animus pre workout


Del_Piero
2009-09-14, 06:43
Köpte kreatinet animus pre workout , enligt han på ************* behövdes ingen uppladdning . min fråga är om jag behöver ta kreatinet varje dag fastän jag inte tränar? . Läst runt lite och tydligen ska man göra det men vet inte om man behöver det med detta kreatin .

någon som provat detta kreatin och som kan berätta om det fungerat bra?

tack i förhand

Toby Asp
2009-09-14, 08:47
Hittar inget om just det kreatin du köpt, men lär väl inte vara några konstigheter. Uppladdning behövs inte för något kreatin, men skippar man det så tar det längre tid att uppnå dom höga halterna. Sen är ju rekommendationerna för kreatin att man tar 5g dagligen oavsett träning eller ej. Innehåller produkten annat som tex koffein, så kanske man iof inte vill ta det på en vilodag.

Kischen
2009-09-14, 09:44
Sen är ju rekommendationerna för kreatin att man tar 5g dagligen oavsett träning eller ej.


Om man kör kreatin en tid och har, låt säga, fulla depåer. Vad spelar det för roll om man på en träningsfri dag skippar det?

Toby Asp
2009-09-14, 09:58
Om man kör kreatin en tid och har, låt säga, fulla depåer. Vad spelar det för roll om man på en träningsfri dag skippar det?

Att skippa kreatin nån dag då och då lär ju inte göra något för nivåerna. I övrigt kommer mitt svar på TS frågor från Stickyn.

Del_Piero
2009-09-14, 23:00
alright tack för svaren , kreatin varje dag då som gäller

amarth
2009-12-03, 22:11
Eftersom det heter "pre workout" ska den såvitt jag förstått enbart tas innan träning. Det är ju inte bara kreatin utan druvsocker, koffein och en del annat i den.

Jag tyckte den var ganska dyr. Minns inte exakt vad jag gav för den men har för mig att det var en bit över 400 (för 800g/20 portioner).

Har inte märkt mycket av någon PW produkt eller kreatin men tyckte Rage var bättre (och billigare) än animus.. Tar du den varje dag blir det ju dessutom vääldigt dyrt:P