handdator

Visa fullständig version : Undvika bristningar.


powderdog
2009-09-11, 18:45
Jag ska strax starta min första bulk, och är tämligen säker på att jag kommer öka i volym väldigt fort, för fort till och med. Jag är orolig för att få massa bristningar över axlar, och armar. Min bror fick det efter sin bulk och jag vill inte ha det!!!

Finns det något sätt att förebygga bristningar, kan EAA hjälpa till att stärka huden?

King Grub
2009-09-11, 18:49
Nej, det är dina gener och hormoner som till allra största delen avgör. EAA har inget med saken att göra.

Black Star Abyss
2009-09-11, 18:59
Välj en mer modest viktökningstakt?

Bristning
2009-09-12, 00:16
Jag ska strax starta min första bulk, och är tämligen säker på att jag kommer öka i volym väldigt fort, för fort till och med. Jag är orolig för att få massa bristningar över axlar, och armar. Min bror fick det efter sin bulk och jag vill inte ha det!!!

Finns det något sätt att förebygga bristningar, kan EAA hjälpa till att stärka huden?

Själv har jaag bristningar över hela brösten nästan och även lite på axlar armar ben och mage(magen e pga öl) men kör på bara det är värt det.

Upptaget
2009-09-12, 01:17
Det funkar nog?

http://se.fleurdesante.com/Products/BodyCare/Body%20Art/Body%20Art%20Stretch%20Mark%20Cream.aspx/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=bristningar2&utm_campaign=se_udda_keyword&utm_term=bristningar&Network=Search&SiteTarget=