handdator

Visa fullständig version : Youtube i mobilen


Sparven från Minsk
2009-09-10, 12:53
Har fått ett problem på halsen! Kunnat se på youtube klipp förut i mobilen, men imorse så dyker det upp en blå legobit med frågetecken på när jag trycker på en youtube länk. Vad beror detta på?
Har inte pillat på mobilen eller gjort några inställningar vad jag vet om. Hjälp uppskattas :D

Nitrometan
2009-09-10, 12:54
Uppdatera flashspelaren?

Sparven från Minsk
2009-09-10, 12:55
Uppdatera flashspelaren?

Oh crap, ska man lista ut hur tusan man gör det på en mobil lol

Godfella
2009-09-10, 12:55
Vad är det för mobil du har?

Pröva att uppdatera den! Jag råkade ut för samma sak med min Nokia 5800, så uppdaterade jag den och alla nya program installerades och då fungerade det att kika på youtube igen.

Testa. :)

Sparven från Minsk
2009-09-10, 12:59
Vad är det för mobil du har?

Pröva att uppdatera den! Jag råkade ut för samma sak med min Nokia 5800, så uppdaterade jag den och alla nya program installerades och då fungerade det att kika på youtube igen.

Testa. :)

HTC magic. Hm...ska lista ut hur man uppdaterar den då också....crap crap. Tummen mitt i handen kille som måste ha en högskolekurs för att fixa det :Virro

Sparven från Minsk
2009-09-10, 13:05
Skitskumt! När jag surfar in på youtube så kan jag inte titta, men när jag använder telefonens snabb-knapp så fungerar det, även om det går segt *screwy*

Godfella
2009-09-10, 13:32
Haha! Jag vågar chansa på att du får kika på inställningarna så lär du hitta någon liten flik där det står "uppdatera".

Om inte annat kanske du har en sökfunktion på mobilen, då är det ju bara att söka på det så lär du hitta.