handdator

Visa fullständig version : Uppladdningsbar dammsugare: Nåt att ha?


bigtraps
2009-09-07, 18:35
Nån som äger en uppladdningsbar dammsugare. Värt ett inköp som kompliment till centraldammsugare?

DavidN
2009-09-07, 18:57
Nån som äger en uppladdningsbar dammsugare. Värt ett inköp som kompliment till centraldammsugare?

Jag har en Bosch move 2in1.
Mkt nöjd med den, men man får ta den för vad det är - ett komplement.

Denna och nån modell av Electrolux har bäst betyg i alla tester jag finner.

kimozabe
2009-09-07, 19:01
Köpte en Electrolux ergopido, inte ångrat det en sekund. perfa när man ska suga upp lite smulor, hund hår lr liknande i köket eller nån annanstans slippa asa fram stora dammsugaren.

PowPow
2009-09-07, 19:12
Köpt en irobot istället!

CLIPLiQDIk0

F-0aWE-WuDA

Edit:
Det absolut fetaste är ju att den låter såhär när den är klar:
http://www.youtube.com/watch?v=3smUrK2Ub3U&feature=related

bigtraps
2009-09-07, 19:31
Stort tack för era svar!

Jarod
2009-09-07, 20:00
Köpte en Electrolux ergopido, inte ångrat det en sekund. perfa när man ska suga upp lite smulor, hund hår lr liknande i köket eller nån annanstans slippa asa fram stora dammsugaren.

Hade en sån oxå tills x-et tog den. Jäkligt smidig!

mangs
2009-09-07, 20:23
Köpte en Electrolux ergopido, inte ångrat det en sekund. perfa när man ska suga upp lite smulor, hund hår lr liknande i köket eller nån annanstans slippa asa fram stora dammsugaren.

+1, väldigt smidig och ganska bra sugkraft.

martikainen
2009-09-08, 06:37
Köpt en irobot istället!


Är det någon på kolo som faktiskt har en sån och kan lämna en ärlig bedömning? Jag är riktigt sugen på att ha en sån som underhållsdammsugning, är fullt medveten om att man förmodligen kommer behöva gå över med vanlig dammsugare då och då ändå.
Men för 4tusen är det absolut värt att ha en gåendes några timmar/dag när man är på jobbet. Spar ju en massa timmar av tråkig dammsugning säkert.