handdator

Visa fullständig version : Heja när en annan hejar samtidigt?


malkin
2009-09-07, 06:54
Godmorgon.

Har funderat på detta flertalet gånger då man hejar samtidigt som någon annan, hör dom min hälsning då?

Man kan ju uppfattas som socialt handikappad om så är fallet, att dom inte hör en.

Hur ligger det till egentligen?

Chaan
2009-09-07, 06:58
Heja ordentligt.

tuhRhFyu-Bs

Tricce
2009-09-07, 07:03
Godmorgon.

Har funderat på detta flertalet gånger då man hejar samtidigt som någon annan, hör dom min hälsning då?

Man kan ju uppfattas som socialt handikappad om så är fallet, att dom inte hör en.

Hur ligger det till egentligen?

Haha har också tänkt på det där ibland när man hejjar "hörde dom mig nu?" :D

Mourten
2009-09-07, 07:46
Man fokuserar ju så mkt på å säga sitt eget namn så man hör aldrig va den andra säger.
Hellre att jag inte hör deras namn än råkar säga fel typ, ist för "M*****" så råkar man säga Leif lr nåt. ^^

sanoj
2009-09-07, 07:57
Man fokuserar ju så mkt på å säga sitt eget namn så man hör aldrig va den andra säger.
Hellre att jag inte hör deras namn än råkar säga fel typ, ist för "M*****" så råkar man säga Leif lr nåt. ^^

Haha, jag sa fel namn en gång på en studentmottagning när brorsan och jag gick runt o presenterade oss. Råkade säga brorsans namn istället, det har blivit en klassiker i släkten nu ;).

MouZe
2009-09-07, 07:58
Godmorgon.

Har funderat på detta flertalet gånger då man hejar samtidigt som någon annan, hör dom min hälsning då?

Man kan ju uppfattas som socialt handikappad om så är fallet, att dom inte hör en.

Hur ligger det till egentligen?

Hör du dem när de hejjar samtidigt som du...?

malkin
2009-09-07, 08:11
Hör du dem när de hejjar samtidigt som du...?

Jo, det gör jag, så får väl anta att dom hör mig nästa gång då!


En annan grej jag gör av misstag ibland när jag träffar någon, då vi ska gå skilda vägar kan dom till exempel säga:

-Vi hörs!
Jag- Detsamma!

Fattar inte varför det slår slint!

shut teh face
2009-09-07, 08:14
Jag kan säga rätt lustiga saker

Person: Hejdå
Jag: Tack!

Person: Godmorgon
Jag: King Grub?

omnibus
2009-09-07, 08:14
Man fokuserar ju så mkt på å säga sitt eget namn så man hör aldrig va den andra säger.
Hellre att jag inte hör deras namn än råkar säga fel typ, ist för "M*****" så råkar man säga Leif lr nåt. ^^

Klassiker, jag kommer sällan ihåg vad personen jag hälsat på heter efter att bara ha hälsat en gång. Jag är lycklig om jag lyckas säga mitt eget namn och samtidigt skaka hand :Virro

Mourten
2009-09-07, 08:15
Jag kan säga rätt lustiga saker

Person: Hejdå
Jag: Tack!

Person: Godmorgon
Jag: King Grub?

:laugh:

Mourten
2009-09-07, 08:16
Klassiker, jag kommer sällan ihåg vad personen jag hälsat på heter efter att bara ha hälsat en gång. Jag är lycklig om jag lyckas säga mitt eget namn och samtidigt skaka hand :Virro

Blir juh sjukt oskönt ibland, har försökt hälsa på tjejens olika tjejkompisar säkert 2-3 ggr innan jag hajjat att jag hälsat på dom, orka ha koll på alla lixom :Virro