BigForre
2009-09-03, 07:31
Har fastnat lite och tänkte att kollo kunde hjälpa mig. Jag skriver dokument i word 2007 som sedan ska överföras till PDF med Adobe acrobat professional. PDF-dokumenten ska sedan kunna öppnas med olika länkar för att visa olika delar av dokumentet. Har sett att man kan skapa destinationer i PDF-dokumentet när det är skapat och sedan lägga till länk#destinationens_namn för.
Det finns ett problem med det här, dokumenten är rätt långa och kommer att behöva uppdateras med jämna intervall. Måste därför hitta en lösning på hur man kan lägga in en destination eller liknande redan i word-dokumentet som sedan överförs till PDF-filen.
Någon som har en ide på hur man kan lösa detta?
// Big-Forre
Det finns ett problem med det här, dokumenten är rätt långa och kommer att behöva uppdateras med jämna intervall. Måste därför hitta en lösning på hur man kan lägga in en destination eller liknande redan i word-dokumentet som sedan överförs till PDF-filen.
Någon som har en ide på hur man kan lösa detta?
// Big-Forre