handdator

Visa fullständig version : Filmen : Big Fish. Är första halvan bra eller?


Kaboffastar
2009-09-03, 00:23
Jävel va gött! Film ikväll tänkte jag, Big fish fick det bli jag kör igång filmen. Krångligt som det är med dessa discar kör jag igång vad jag tror är disk 1, det drar igång direkt "I LOVE SANDRA TAMPLETON" står det på en over head över hela skärmen, spännande.

Tänkte inte mer på det. Action från första stund, fight bland påskliljorna och allt.

yeye 50 min går, snart dags att byta disc.. inte för att jag vet hur fan dom ska få så mycket mer ur den här filmen med 50 min till men vf, låt se.

Kan ni gissa på maken? då är det cd2 jag precis klämt. På något underligt jävla sätt har disc 1 försvunnit på vägen.

Nu till själva analysen av detta fiasko...
Otroligt sjukt sugen på CD1? eh nä. fyfan va cp jag är
Ångesten över att ha kastat den här tiden av mitt liv rakt ner in the bin.
ska jag ändå förmå mig själv att se disc ett EFTER disc två trots allt?
Det är lika bra att starta en tråd på kollo, min enda vän i arbetslöshetsmörkret.

tsp
2009-09-03, 01:15
Märkte du inte att du hamnade mitt i handlingen? Och att filmen faktiskt tog slut i slutet med eftertexter osv?

hahavaffan
2009-09-03, 01:19
Jävlar vad episkt korkat gjort.

High1ander
2009-09-03, 01:25
Märkte du inte att du hamnade mitt i handlingen? Och att filmen faktiskt tog slut i slutet med eftertexter osv?

Just det hände med mig på EXAKT SAMMA FILM! Kollade 20-30 min o tyckte, fan konstigt intro... sen fatta jag o börja från början.

LoTiX
2009-09-03, 06:57
Jävel va gött! Film ikväll tänkte jag, Big fish fick det bli jag kör igång filmen. Krångligt som det är med dessa discar kör jag igång vad jag tror är disk 1, det drar igång direkt "I LOVE SANDRA TAMPLETON" står det på en over head över hela skärmen, spännande.

Tänkte inte mer på det. Action från första stund, fight bland påskliljorna och allt.

yeye 50 min går, snart dags att byta disc.. inte för att jag vet hur fan dom ska få så mycket mer ur den här filmen med 50 min till men vf, låt se.

Kan ni gissa på maken? då är det cd2 jag precis klämt. På något underligt jävla sätt har disc 1 försvunnit på vägen.


HAHAHA så förbannat bra.

Ja första halvan är riktigt bra, du borde faktiskt se den.

Eddie Vedder
2009-09-03, 06:57
Big Fish är en makalöst vacker film. JA du bör se hela.

Men huvudsaken är ju att du fick se rollistan och lyssna till Eddie Vedders underbara röst i Pearl Jams "Man of the Hour" som är filmens soundtrack.*cupid*

mangs
2009-09-03, 10:04
Grymt bra film, jag skulle starkt rekommendera dig att se om den från CD1. Var länge sedan jag såg den men jag minns att jag sade till mig själv att det var den bästa filmen jag sett det året.

tsp
2009-09-03, 10:08
Fan, nu när jag tänker efter så tror jag att jag också såg den filmen på det viset. :S Först andra halvan och sedan första. Helvete!

Osten80
2009-09-03, 10:12
Haha, otroligt.

dared
2009-09-03, 10:50
Råka göra så på gone baby gone, tyckte filmen kändes lite svår att hänga med i och att den var kort. Tills jag märkte att det var CD2 jag dragit på :)

Hursomhelst har jag gjort liknande att jag sett slutet på tv och blivit sugen och tankat början osv. Tycker det funkar rätt bra iaf.

Kaboffastar
2009-09-03, 12:54
haha Episkt korkat gjort. Jag håller med till fullo men halvsåsig som jag var kunde det inte hjälpas.

Får ta tag i första halvan någon dag då.

hahavaffan
2009-09-03, 12:56
Sjukt ball iaf :D Har också råkat göra så, dock insett mitt misstag rätt snabbt hehe

Nordenator
2009-09-03, 12:59
Se om se rätt. Big Fish är en vansinnigt bra och mysig rulle enligt mig. Den är värd att ses flera varv :)