handdator

Visa fullständig version : Uppsalaträff?


frambogir
2009-09-02, 17:30
Vi är ju några stycken ihärdigt tränande och studerande, vissa i alla fall, i Uppsala, några känner redan varandra och umgås på regelbunden basis.
MEN eftersom vi är rätt många som bor och verkar här och långt ifrån alla känner varandra så kan det ju vara dags för en liten träningsträff nu i början av terminen när de flesta är på plats.
Så spåna fritt! Det vore väl fasen om Stockholm och Göteborg har träffar och inte vi!

hultman
2009-09-02, 18:18
Vi är ju några stycken ihärdigt tränande och studerande, vissa i alla fall, i Uppsala, några känner redan varandra och umgås på regelbunden basis.
MEN eftersom vi är rätt många som bor och verkar här och långt ifrån alla känner varandra så kan det ju vara dags för en liten träningsträff nu i början av terminen när de flesta är på plats.
Så spåna fritt! Det vore väl fasen om Stockholm och Göteborg har träffar och inte vi!

Hehe. Dags att börja träna igen så man kanske skulle kunna komma till en träff utan att skämma ut sig :D

frambogir
2009-09-02, 18:18
Haha oroa dig inte, jag är i så kass form och är så jädra klen att jag tar på mig klenis/tjockisrollen :D

Eddie Vedder
2009-09-02, 18:36
Ja det var ju fint, fixa träff nu när jag sticker på praktik i sex veckor 25 mil härifrån. Tack.:D

frambogir
2009-09-02, 18:37
Ha, kalla det divine intervention ;)

wintersnowdrift
2009-09-02, 20:03
Jag är på! Om inte annat för att minska risken att bli spottad av för mig okända Kolomedlemmar på jobbet ;).

Och dessutom: om jag är där behöver ingen annan oroa sig för att vara klenast.

//Kristin

frambogir
2009-09-02, 20:09
Du bad om att bli spottad när skrev om din arbetsklädsels färger!