handdator

Visa fullständig version : Gladius träningsjournal


Gladius
2009-08-30, 20:44
Dags att dra igång en journal nu , skolan är igång och så även kontinuerliga träningspass !
Ny öppnat gym här i Gävle EverytimeFitness, grymt ställe - tomt på folk och öppet 24/7 :hbang:

lite av en lättviktare än så länge men ska se till att ändra på de.

Bänkar 85 kg men satsar på 100 innan års skiftet, väger 92,93 men räknar med en kraftig uppgång i och med mitt nya förråd av diverse kosttillskott:D
Runt 96-97 hoppas jag kunna pressa upp mig i innan mars. 196 lång - så lär inte bli särskilt bred likförbannat ! *mini

uppdaterar inom kort

Vassblad
2009-08-31, 09:18
Dags att dra igång en journal nu , skolan är igång och så även kontinuerliga träningspass !
Ny öppnat gym här i Gävle EverytimeFitness, grymt ställe - tomt på folk och öppet 24/7
lite av en lättviktare än så länge men ska se till att ändra på de.

Bänkar 85 kg men satsar på 100 innan års skiftet, väger 92,93 men räknar med en kraftig uppgång i och med mitt nya förråd av diverse kosttillskott:D
Runt 96-97 hoppas jag kunna pressa upp mig i innan mars. 196 lång - så lär inte bli särskilt bred likförbannat ! *mini

uppdaterar inom kort

Härligt lilja att du äntligen drog igång en journal, trodde du hade försvunnit härifrån ;)

Haha, tränar du bara rätt så ska du nog se att du kan bli rätt så bred också, men då kanske du måste gå upp lite mer *flex*

Hörde btw att det gått riktigt bra med Amanda, man får gratulera ;)

Gladius
2009-09-04, 13:46
hahaa hoppas ju på de ;P blir mkt "ryggflyes" nu samt mkt axlar :)
näee lär avsluta de där ... jag är inte skapt för att ha tjej :P

Gladius
2009-09-04, 13:59
Dags att uppdatera lite igen känner jag..

Veckan i korthet :

Mån : bröst/mage - skönt pass, riktigt pepp efter en lång sovmorgon och en vettig frulle! mkt maxning på just bröst idag efter en lite redigering i träningsprogg:et ... Magen vart de bara lite standard

bänk 70kg 3x6

Bröstpress 26kg 3x7

Tis : Rygg/axlar - personlig favorit ! pumpa på bra och körde slut totalt på axlarna. kan fan inte namn på nån av övningarna jag körde:confused: men rygglyften va ju givna samt mkt arbete på "ryggflyes:en" 2 maskiner :thumbup:

Ons : Vilodag

Tors: Bröst/mage - lugnare pass med fler reps istället. mindre jobbigt ? .....
Så fan heller !:whipped: fan nästan jobbigare än maxning:em: men men kändes bra i efterhand ;) Senare på kvällen va innebandyträningen ett faktum och de va något stört jobbigt !!!! helt andra muskler - ruskiga intervall träning

Fre : va tänkt att de skulle bli gym, men erbjöds skjuts hem så jag tog den och kör 100% i morgon istället...

Kör Hårt !

Vassblad
2009-09-04, 17:02
Du kan kolla upp namnet på övningar antingen här på kolozzeum lr på http://www.******.se/html/page.asp?id=17

Imorgon vill jag se ett hårt pass, du får inte glömma bort o träna ben ;)

Gladius
2009-09-07, 18:14
blev ett vettigt pass ;D ben !? kan du feting glömmna blir inge ben så länge jag tränar innebandy ! :D

Vassblad
2009-09-07, 18:54
blev ett vettigt pass ;D ben !? kan du feting glömmna blir inge ben så länge jag tränar innebandy ! :D

Hahahahahah!! Du ska ju skriva vilka övningar du kör o vikter o repetioner :smash:

Det räcker inte med bara innebandyn, du kommer märka det snart *gah!*

Gladius
2009-09-09, 08:27
på ben jo din ***** ! :D hade fan träning i 2,5 timme igår / äckliiiit njae !? helt jävla död :P

Vassblad
2009-09-09, 17:27
på ben jo din ***** ! :D hade fan träning i 2,5 timme igår / äckliiiit njae !? helt jävla död :P

Hahahahah :D

Skriv ner lite mer exakt vad du kör på dina styrkepass, man vill ju kunna följa dina framsteg ;)