handdator

Visa fullständig version : magproblem


maximuscle
2009-08-25, 20:15
har läst och kollt det trådar jag hittar men finner ej det jag söker...
har som sagt 3,5 veckor av 4 varje månad kass i magen med magont, stickningar och lös mage...

har testat mig för gluten och laktos båda visade nada.
snusar och äter dock ganska mkt "skräp" mat såsom donken.

annars äter jag väl "normalt" husman till lunch och middag. och alltid 2dl havregrysngröt till frukost.

vad finns det mer för vanliga mat allergier man kan ha som gör att magen blir som den blir..???

nån som har samma problem?

MVH

Apos78
2009-08-25, 21:20
http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=25673

Kanske?

Cohen
2009-08-25, 21:53
Har du återkommande problem tycker jag du ska kontakta en läkare. Internetforum är inte rätt plats för att reda ut sjukdomar. Många som skriver om magproblem äter för mycket fiber, men det tycks du inte göra. Finns många möjliga orsaker.

maximuscle
2009-08-25, 21:53
hmm kanske e den där skiten man lider av...skall man ha så här resten av sitt liv alltså.. *gah!*:(

maximuscle
2009-08-25, 21:54
Har du återkommande problem tycker jag du ska kontakta en läkare. Internetforum är inte rätt plats för att reda ut sjukdomar. Många som skriver om magproblem äter för mycket fiber, men det tycks du inte göra. Finns många möjliga orsaker.


har uppsökt läkare, näör jag gjorde testen för gluten och laktos. men som sagt dom visa inget.. men får väll kolla med dom angående IBS också...