handdator

Visa fullständig version : Hemotropin?


Pirko
2009-08-24, 08:53
"Ökar utsöndringen av tillväxthormon, vilket ger dig mer muskelmassa, ökad fettförbränning och starkare leder som tål ännu högre belastning vilket ger ännu mer muskelmassa!"

Fick ett nyhetsmail från en försäljare, där dom reklamerade detta. Aldrig hört om det förut, och enligt reklamationen ska det tydligen vara något som liknar dopning? Inte för att jag själv tror på detta kosttillskott, men kanske någon annan har erfarenhet och vet mera om det?

Innehåll:

http://img196.imageshack.us/img196/9606/hemotropininneh.gif

Pepz
2009-08-24, 09:03
"Ökar utsöndringen av tillväxthormon, vilket ger dig mer muskelmassa, ökad fettförbränning och starkare leder som tål ännu högre belastning vilket ger ännu mer muskelmassa!"

Fick ett nyhetsmail från en försäljare, där dom reklamerade detta. Aldrig hört om det förut, och enligt reklamationen ska det tydligen vara något som liknar dopning? Inte för att jag själv tror på detta kosttillskott, men kanske någon annan har erfarenhet och vet mera om det?

Innehåll:


om försäljaren själv reklamerar en produkt borde det väl om något visa att produkten suger... ;)

ingen produkt jag tror på överhuvudtaget

Pirko
2009-08-24, 09:10
Nej, jag tror inte på det här heller.. Och hemsidan som säljer det har en tendens att glorifiera många av deras produkter fastän det egentligen inte är något märkvärdigt alls.