handdator

Visa fullständig version : Ska beställa protein, vad rekommenderas?


Tomten
2003-08-26, 14:29
Nu börjar min 5 kilos förpackning med protec blåbär ta slut, så jag tänkte beställa lite mer protein :)

Är lite osäker på vad jag ska köpa, och jag är ganska less på protec blåbär efter att ha slukat en femkilos säck på ungefär 2 månader.

Vill ha ett relativt billigt protein med neutral smak, dvs det ska inte smaka så kraftigt.

Någon som har bra tips?

Pez
2003-08-26, 14:38
Fairing Complete Protein III.

/pez :thumbup:

Tomten
2003-08-26, 14:59
Complete Protein II då?

Såg att ni hade rabatt på den.

JJ
2003-08-26, 15:05
Det är bara att slå till Tomten!

Tomten
2003-08-26, 15:10
Fast jag såg att Fairing Complete II innehåller Soyaprotein, har hört att det inte ska vara så där superbra :confused:


sen tänkte jag passa på att klaga lite på kolozzeums webshop med. Varför finns det ingen vettig innehållsförteckning på produkterna :smash: :furious:

Pez
2003-08-26, 15:30
Originally posted by Tomten
sen tänkte jag passa på att klaga lite på kolozzeums webshop med. Varför finns det ingen vettig innehållsförteckning på produkterna :smash: :furious:

På "Prislista Översikt" finns det lite information om produkterna.. men jag kan hålla med om att det skulle behövas en del förändringar i webshopen.

Kan passa på att säga att vi mods inte har nåt speciellt inflytande över hur webshopen drivs och vice versa.

/pez

Prankie
2003-08-26, 22:40
Jag kan stava html taggar perfekt men inte svenska. :D

Petrus
2003-08-27, 11:58
Jag rekomenderar varmt 100% Whey från Optimum Nutrition... Bra kvalité till ett bra pris!'

Vänligen,,,
Petrus

Tomten
2003-08-27, 13:52
Tinner, tror jag ska testa den framöver :)

Den här gången lutar det mot lite produkter från SELF omninutrition eller vad dom nu heter. Dom var billiga, återstår bara att se om dom är bra med :D

Petrus
2003-08-27, 15:40
Originally posted by Tomten
Tinner, tror jag ska testa den framöver :)

Den här gången lutar det mot lite produkter från SELF omninutrition eller vad dom nu heter. Dom var billiga, återstår bara att se om dom är bra med :D

Smaken är som sagt som baken. Personligen tycker jag att SELF´s proteiner är ALLDELES för söta och sliskiga.

Vänligen,,,
Petrus