handdator

Visa fullständig version : John Brookfield


Iron claw
2009-08-12, 16:30
Är det någon som köpt hans böcker eller dvd:s? Är de bra?

Ectomorph
2009-08-12, 16:41
Är det någon som köpt hans böcker eller dvd:s? Är de bra?

Köpte "Mastery of hand strength", där John skrivit mycket vettigt om greppträning. Mängder med övningsexempel osv. Ett bra köp.

Iron claw
2009-08-12, 19:23
Köpte "Mastery of hand strength", där John skrivit mycket vettigt om greppträning. Mängder med övningsexempel osv. Ett bra köp.

OK. Tack. Någon som köpte hans DVD?

krellik
2009-08-12, 19:56
Dvdn är inte så lysande, okej men inte mer.

Har inte läst hans böcker men åtminstone mastery of handstrength ska ju vara just lysande.

Så sevärd men inget jag skulle lägga stora pengar på...

CrakeN
2009-08-12, 20:09
Har 3 av hans dvd'er. Beror ju helt på vad du vill ha ut av dem?
har två av hans böcker oxå, dem är absolut bättre än filmerna tyvärr.
Filmerna är mera om du vill se lite av hans grejer som han är bra på.
Är riktigt dålig bildkvalitet.

z_bumbi
2009-08-12, 20:17
Är man redan intresserad av greppträning och/eller läser om det på forum så har Mastery of hand strenght inte så mycket nytt att komma med. Fördelarna är att det är samlat på ett ställe och att man kan gå tillbaka till den och bläddra.

Iron claw
2009-08-13, 05:17
Dvdn är inte så lysande, okej men inte mer.

Har inte läst hans böcker men åtminstone mastery of handstrength ska ju vara just lysande.

Så sevärd men inget jag skulle lägga stora pengar på...

Har 3 av hans dvd'er. Beror ju helt på vad du vill ha ut av dem?
har två av hans böcker oxå, dem är absolut bättre än filmerna tyvärr.
Filmerna är mera om du vill se lite av hans grejer som han är bra på.
Är riktigt dålig bildkvalitet.

Krelik/CrakeN,

Vilka DVD har ni? Jag är mest intresserad av hans DVD gällande kettlebellsträning. Finns någon som heter top secret och som jag funderade på att köpa (trots den töntiga titeln).

Iron claw
2009-08-13, 05:35
Krelik/CrakeN,

Vilka DVD har ni? Jag är mest intresserad av hans DVD gällande kettlebellsträning. Finns någon som heter top secret och som jag funderade på att köpa (trots den töntiga titeln).

krellik
2009-08-13, 12:08
Krelik/CrakeN,

Vilka DVD har ni? Jag är mest intresserad av hans DVD gällande kettlebellsträning. Finns någon som heter top secret och som jag funderade på att köpa (trots den töntiga titeln).

Jag har sett nån kettlebell dvd med honom och jag har sett nån dvd som hette nått i stil med blueprint for gripstrength.

När jag sa att dvdn var okej men inte mer så talade jag bara om hans grepp dvd eftersom jag antog att tråden handlade om grepp.

Kettlebell dvdn var -bedrövlig-, utan tvekan det sämsta jag sett angående kettlebells! Hoppas jag var tydlig nog.

CrakeN
2009-08-14, 10:39
Har Art of steelbending, Best of john brookfield och top secret kettlebell training.
Är väl nästan bara Best of som jag tycker är något att ha, om man gillar honom. Den lär inte direkt ut något men den visar saker han gör.. iofs nästan bara när han river kortlekar. Kettlebellfilmer finns nog bättre att tillgå, framför allt för mindre pengar.
Det som står i böckerna/visas på filmerna kan du få reda på gratis på andra ställen/forum.