handdator

Visa fullständig version : Hinderbana Karlberg 11/8


wintersnowdrift
2009-08-09, 18:07
Nu på tisdag blir det lite allmän skutt och lek på Karlbergs hinderbana. Samling framför Karlbergs slott 17:00. Alla är välkomna att delta, eller för all del beskåda spektaklet. Medtag oömma kläder och ett glatt humör.

Väl mött!
//Kristin

LindaS
2009-08-09, 18:39
Eftersom mina "förutsättningar" inte har förändrats sedan sist(större under har iofs skett), så får jag säga gärna en annan gång.

Pepparkakssmurfen
2009-08-09, 20:52
Har alltid undrat om den hinderbanan är öppen för allmänheten? Får man gå dit och träna när man vill?

mini
2009-08-09, 20:57
Har alltid undrat om den hinderbanan är öppen för allmänheten? Får man gå dit och träna när man vill?

Japp, under dagtid iaf. Sett någon skylt om att parken har stängt 22-06 eller liknande, men vet inte hur det funkar.

wintersnowdrift
2009-08-09, 21:29
Eftersom mina "förutsättningar" inte har förändrats sedan sist(större under har iofs skett), så får jag säga gärna en annan gång.

Då hoppas vi på att ett under sker innan tisdag :).

Har alltid undrat om den hinderbanan är öppen för allmänheten? Får man gå dit och träna när man vill?

Som mini sade. Någon gång på hösten tar de dock ner repstegar, rep och linorna över kryphindret. Jag minns inte exakt när, men jag och Yankeee var där vid ett tillfälle i fjol då allt det var borttaget. Så passa på nu!

//Kristin

Karvig
2009-08-09, 21:29
Japp, under dagtid iaf. Sett någon skylt om att parken har stängt 22-06 eller liknande, men vet inte hur det funkar.

Eftersom de som läser på officersprogrammet huserar i Karlbergs slott samt vissa av de andra byggnaderna finns det alltid väktare där, så att hålla sig till öppettiderna kan vara att rekommendera.

Madame
2009-08-10, 21:28
ÅÅhhh, men åååå! Jag hade sjukt mycket velat vara med, men lämnar tyvärr stockholm tidigare på eftermiddagen. Fast lika bra är väl det för jag måste spara mina handleder, och jag kan verkligen inte hålla mig tillbaka om man släpper ut mig där *gah!*
Hursomhelst, ni får ha så roligt ni som deltar!

wintersnowdrift
2009-08-10, 21:35
ÅÅhhh, men åååå! Jag hade sjukt mycket velat vara med, men lämnar tyvärr stockholm tidigare på eftermiddagen. Fast lika bra är väl det för jag måste spara mina handleder, och jag kan verkligen inte hålla mig tillbaka om man släpper ut mig där *gah!*
Hursomhelst, ni får ha så roligt ni som deltar!

Synd! Hoppas timingen och handlederna är bättre nästa gång.

//Kristin

Condemned
2009-08-10, 21:40
Har alltid undrat om den hinderbanan är öppen för allmänheten? Får man gå dit och träna när man vill?

Yes, öppen för allmänheten. Men kommer det military-people så måste man flytta sig.

thompaboy
2009-08-10, 21:53
Nu på tisdag blir det lite allmän skutt och lek på Karlbergs hinderbana. Samling framför Karlbergs slott 17:00. Alla är välkomna att delta, eller för all del beskåda spektaklet. Medtag oömma kläder och ett glatt humör.

Väl mött!
//Kristin

Är det fler utöver dem som "anmäler" sig i den här tråden som ska delta? Vi sprang just den här hinderbanan på baskerprovet i lumpen så man blev sugen att återuppleva lite gamla minnen nu;)

Brinken
2011-06-05, 09:13
Någon här som kört hinderbanan iår?

mij82
2011-06-05, 11:04
Var där för tre veckor sedan, grymt kul och inte så jättemycket folk.