handdator

Visa fullständig version : Vilka handledsstöd/wrist wraps?


phel
2009-08-09, 13:39
De flesta verkar ligga i samma prisklass. Vilket märke rekommenderas?

Vad kör Freddie med? ;)

EkarN
2009-08-09, 15:06
Metals är jäkligt bra.

Mapa
2009-08-09, 15:09
överlägset dem bästa jag testat..
http://powerzite.se/upload/290_CRAIN%20xtreme%20pww.JPG

Diggler
2009-08-09, 15:16
Apotekets gasväv. Behöver du starkare kör med bandage.

phel
2009-08-09, 17:09
Okej, ingen av de nämnda har jag sett i nån nätbutik...

Lutar åt Schiek, eller ska man köra på Better bodies alt. GASP? Alla kostar runt 150.

z_bumbi
2009-08-09, 17:26
Metal finns hos extremepower.se
Inzer och Titan finns på lite olika ställen bla har wahlanders.se titan.

Crain är det bara folk från ÖKK som använder. :D (Jag kommer inte ihåg vem som säljer märket)

Andra tränings/byggarlindor tvivlar jag på att de skiljer sig så mycket åt mellan olika märken men jag har inte undersökt saken.

Mapa
2009-08-09, 17:53
Metal finns hos extremepower.se
Inzer och Titan finns på lite olika ställen bla har wahlanders.se titan.

Crain är det bara folk från ÖKK som använder. :D (Jag kommer inte ihåg vem som säljer märket)

Andra tränings/byggarlindor tvivlar jag på att de skiljer sig så mycket åt mellan olika märken men jag har inte undersökt saken.

duger de åt oss tjocka lyftare så borde väl duga åt dem flesta.. jag har testat titan och metal.. men crain är överlägsna imo.. finns på powerzite

bubbe
2009-08-10, 10:53
Crainlindorna är samma som inzer iron z, men med kardborre istället för ögla.

Metal föredrar jag, dock blir dom rätt mjuka snabbt (ett år ca) så man måste skaffa nya titt som tätt. 60cm är minimumlängd om det ska gå bra att linda runt och dra åt tycker jag, medans 90cm är en jäklars massa lindande istället.

mini
2009-08-10, 11:14
Det är fler än ÖKK-lyftare som gillar Crain. Jag kör med THP i bänken. Gillar inte när det blir för tjockt och hårt viljet jag tycker att Inzers blir.
Lindar med Better Bodies i böjen ibland om jag tycker att jag behöver stöd för handlederna, eller i uppvärmningen i bänken. Behöver jag mer stöd är det på tok för korta och mjuka.

nordland
2009-08-10, 14:42
jag har metals helsvarta (60cm), tycker dem är helt suveräna, går att dra åt hur hårt som helst.

z_bumbi
2009-08-10, 14:58
duger de åt oss tjocka lyftare så borde väl duga åt dem flesta.. jag har testat titan och metal.. men crain är överlägsna imo.. finns på powerzite

Crainskämtet härrör från bröderna Berglund och deras bänktröjor. :)

Mapa
2009-08-10, 15:27
Crainskämtet härrör från bröderna Berglund och deras bänktröjor. :)

vad har de med handledslindor att göra?

Floddan
2009-08-10, 18:07
Titan THP trivs jag bäst med av de jag har provat.

shshrage
2018-01-26, 19:00
Detta var ju ett par år sen.. vad gäller idag?
https://www.powerzite.se/product.html/crains-genesis-power-wrist-wrap?category_id=33
https://www.powerzite.se/product.html/crain-xtreme-wrist-wrap?category_id=33
behöver mest i militärpress.

Chorizo
2018-01-26, 19:17
Titan, metal, inzer, sbd är bra på lindor allihop och funkar nog alla för din militärpress. Jag skulle valt en mjuk och inte för lång linda om jag va du. Tex titan red Devil

Määng
2018-01-27, 19:17
Köpte ett par från wish för 9 kr. De funkar. Förstår inte riktigt vad ett par dyrare ska kunna tillföra som berättigar 190 kr mer i pris.

Chorizo
2018-01-27, 19:50
Köpte ett par från wish för 9 kr. De funkar. Förstår inte riktigt vad ett par dyrare ska kunna tillföra som berättigar 190 kr mer i pris.

Svårt att säga. Men det finns ju lindor som säljs dyrare som jag inte skulle lägga tio spänn på. Det finns lindor som håller brs och kan vara värda några hundra om msn har en normal lön. Det beror lite på hur man ska använda den också.

Man kanske kan få friskvårdsbidrag, vad vet jag.

Du kanske kan få ett par av någon som samlat på sig några. Kolla runt på gymmet om någon vill ge.