handdator

Visa fullständig version : Finns det några dansare på kolozzeum


JoeyP
2009-08-06, 21:47
Tjena :) Hur många här inne kan någon sorts utav dans? Vilken som helst, typ cwalk, harsdtyle techno dance osv :)

Själv dansar jag lite cwalk men vill lära mig hardstyle så man kan pendla mellan båda 2 så tröttnar man inte :)

kjell33
2009-08-06, 21:50
VM-trean i bänkpress mrmac är en hejare på bugg!
xwLUlepvGM4

JoeyP
2009-08-06, 22:00
Hahah nice :D

clinteastwood
2009-08-06, 22:21
VM-trean i bänkpress mrmac är en hejare på bugg!
xwLUlepvGM4

+1

Undrade alltid vart han fått Ufo byxorna ifrån har bara sett dem på bugg och rock n roll dansare förut! Har för övrigt ett sådant par byxor hemma själv, som jag använde när jag brukade tävla/träna bugg!

Har konverterat till styrkelyft nu, och brukar endast min dansförmåga på krogen!

F.W.Y.H
2009-08-06, 22:23
Sålänge du inte börjar med jumpstyle på dansgolvet så.. :)

Är hyffsat taktlös, men vill lära mig.

Donner
2009-08-06, 22:33
Att shuffla är ju kanske det fetaste någonsin. Önskar att jag kunde :(

JoeyP
2009-08-06, 22:45
Sålänge du inte börjar med jumpstyle på dansgolvet så.. :)

Är hyffsat taktlös, men vill lära mig.

Nej jag hatar jumpstyel det är ju inte ens coolt??

Att shuffla är ju kanske det fetaste någonsin. Önskar att jag kunde :(

Lätt! Har fått in ganska bra teknik på shuffle just nu :D

stevebc
2009-08-06, 22:54
Jag gillar all sorts house och hiphop. Jag kallar min stil Perfect Chaos. För en lekmans öga kan det se kaotiskt, nästan oordnat ut, men jag lovar, det finns en tanke bakom varje rörelse.

NikoLei
2009-08-06, 23:05
Shufflar alltid till elektronisk musik, har shufflat i 3-4 år nu, visst, får en del annorlunda blickar på ett "mainstream" ställe, men jag dansar inte för att imponera utan för att det känns mkt skönare att flyta med musiken på ett skönt sätt :hbang:

Till "vanlig" musik står man och boppar som alla andra, inte ofta man ser någon "dansa" på vanliga ställen. Så jag kan släppa loss ordentligt enbart när det är mer "accepterat", trancefester för att nämna exempel.
Är dock inte förtjust i Hakkuh eller Jump, ursäkta men tycker det ser helt fruktansvärt ut, ingen känsla till musiken utan hoppar enformigt till ett enformigt sound..

Skulle dock gärna lära mig dansa Salsa!

Grazzafukkinrazzi
2009-08-06, 23:06
Sålänge du inte börjar med jumpstyle på dansgolvet så.. :)

Jumpstyle är riktigt nice om det utförs av minst en duo och totalsynkat. :hbang:

Kimball
2009-08-06, 23:08
Att shuffla är ju kanske det fetaste någonsin. Önskar att jag kunde :(

Helvete! Var tvungen att kolla upp shuffling, och det ser ju sjukt nice ut! Hur dödligt svårt kan de vara att lära sig för en dödlig utan nåt som helst taktsinne måntro? :)

NikoLei
2009-08-06, 23:08
Tjena :) Hur många här inne kan någon sorts utav dans? Vilken som helst, typ cwalk, harsdtyle techno dance osv :)

Själv dansar jag lite cwalk men vill lära mig hardstyle så man kan pendla mellan båda 2 så tröttnar man inte :)

En fråga: Vad är Hardstyle för något?

jocke12
2009-08-06, 23:09
ymU7N5i-P7Q

Musiken är ... ja, cool. Dansen likaså.

jocke12
2009-08-06, 23:10
En fråga: Vad är Hardstyle för något?

En musikstil. Melbourne shuffle menar han att han vill lära sig, misstänker jag.

Donner
2009-08-06, 23:14
Helvete! Var tvungen att kolla upp shuffling, och det ser ju sjukt nice ut! Hur dödligt svårt kan de vara att lära sig för en dödlig utan nåt som helst taktsinne måntro? :)



Har aldrig försökt mig på och vet inte om jag vågar. Ser faktiskt oerhört svårt ut.


Ni som kan shuffla lägg upp era videor!

NikoLei
2009-08-06, 23:15
En musikstil. Melbourne shuffle menar han att han vill lära sig, misstänker jag.

Misstänkte det, ville bara kolla om det kommit fler stilar, trodde han syftade på hardstylin som i ditt klipp, själv är jag mer för "the classic" Melbourne Shuffle, mer Old School som vissa kallar det :)

Här är för övrigt ett klipp på min tvilling, om det nu skulle vara intressant för någon..

hXptXChQQwY

stevebc
2009-08-06, 23:21
Shufflar alltid till elektronisk musik, har shufflat i 3-4 år nu, visst, får en del annorlunda blickar på ett "mainstream" ställe, men jag dansar inte för att imponera utan för att det känns mkt skönare att flyta med musiken på ett skönt sätt :hbang:

Till "vanlig" musik står man och boppar som alla andra, inte ofta man ser någon "dansa" på vanliga ställen. Så jag kan släppa loss ordentligt enbart när det är mer "accepterat", trancefester för att nämna exempel.
Är dock inte förtjust i Hakkuh eller Jump, ursäkta men tycker det ser helt fruktansvärt ut, ingen känsla till musiken utan hoppar enformigt till ett enformigt sound..

Skulle dock gärna lära mig dansa Salsa!Åh shuffle är så coolt. Försöker lära mig sådär halvhjärtat men då blir man också bara halvhjärtat halvkass. Håller med dig om resten helt och hållet! Salsa är något jag är väldigt sugen att lära mig då jag blev fruktansvärt ägd senast jag gick på Cuba Café i Malmö. Kunde bara dansa bra till en discolåt dom körde (liveband o krejjer). Resten av låtarna blev man överdansad av latinos på 150 centimetrós. Det var minst sagt motiverande :)

Det som är kul med shuffle och liknande där man kör mycket fotarbete och bara diskret överkroppsarbete är att man ofta blir anonym (eftersom det ofta är så mycket folk att ingen kollar på en under midjan) men får in en jävla bra takt. Hela kroppen bygger liksom på vad som händer med benen. Skulle man få in lite yta runt omkring sig också så är det ju bara att glänsa på, om man nu kan shuffla ordentligt....

Grazzafukkinrazzi
2009-08-06, 23:23
Haha, tror f.ö inte att mina ömtåliga böjarknän skulle klara av att shuffla runt och vridas 360 grader fram och tillbaka 5 gånger i sekunden :Virro

stevebc
2009-08-06, 23:25
Haha, tror f.ö inte att mina ömtåliga böjarknän skulle klara av att shuffla runt och vridas 360 grader fram och tillbaka 5 gånger i sekunden :VirroTycker vaderna belastas mest. Helt cp träningsvärk man får. Men man märker det inte i fyllan utan först när det är försent - nykter dagen efter.

Grazzafukkinrazzi
2009-08-06, 23:28
Tycker vaderna belastas mest. Helt cp träningsvärk man får. Men man märker det inte i fyllan utan först när det är försent - nykter dagen efter.

Haha lite extra vadträning hade jag inte tackat nej till men att vrida och vända på fotleder och knän sådär är inte min "krejj" ;)

NikoLei
2009-08-06, 23:51
Tycker vaderna belastas mest. Helt cp träningsvärk man får. Men man märker det inte i fyllan utan först när det är försent - nykter dagen efter.

Haha, tur att man inte är ensam om detta, kanske därför man har bra vader trots att man slarvar med byggandet där.. Bra att man inte dricker alltför ofta:naughty:

Kwon
2009-08-07, 00:52
Dansen som visas runt 1:20 är den jag kan. Har kunnat salsa en gång i tiden.
FEPZ3HwOgbY

Doctor Snuggles
2009-08-07, 01:06
ymU7N5i-P7Q

Musiken är ... ja, cool. Dansen likaså.

Nej. Epileptisk moonwalk till kräktrance. Spare me.

Ape3
2009-08-07, 06:00
Fast den sista videon ^^^så har han ju fuskgolv. :P
Ser ut som ett riktigt roligt sätt att fördriva tiden med på ett dansgolv. Detta ska jag öva på! :D

NikoLei
2009-08-07, 07:29
Nej. Epileptisk moonwalk till kräktrance. Spare me.

Är inte trance, har inte sett klippet på över 1 år men har för mig att det är Hardstyle som spelas. Tack dock för informationen om din åsikt!*gah!*

Halfhigh1
2009-08-07, 07:41
Sen Magnus Samuelsson smekte i Lets Dance så har jag insett att oavsett hur stor du är så kan du dansa=) Big up!:thumbup:

NikoLei
2009-08-07, 08:32
sen magnus samuelsson smekte i lets dance så har jag insett att oavsett hur stor du är så kan du dansa=) big up!:thumbup:

+1

otherside
2009-08-07, 08:41
Misstänkte det, ville bara kolla om det kommit fler stilar, trodde han syftade på hardstylin som i ditt klipp, själv är jag mer för "the classic" Melbourne Shuffle, mer Old School som vissa kallar det :)

Här är för övrigt ett klipp på min tvilling, om det nu skulle vara intressant för någon..

hXptXChQQwY

fan va coolt, hur lär man sig?:)

Skulle verkligen vilja lära mig lite styrdans samt att kunna ta sig till ett dansgolv utan att behöva över 1 promille i blodet.

Durre
2009-08-07, 09:27
Detta får kanske bli en ny hobby :)

stevebc
2009-08-07, 11:16
Dansen som visas runt 1:20 är den jag kan. Har kunnat salsa en gång i tiden.
FEPZ3HwOgbYHahahaha! Simple, but yet so beautiful.

martikainen
2009-08-07, 11:28
Lite likt shuffle, men mer för oss som gillar annan typ av musik:

F2TSy0Z5qTE
q9gC8xjsOvM&feature=related

JoeyP
2009-08-07, 11:45
Ja Marti cwalk är också coolt!

Denna är rätt cool med :D

6_VkbAreWOg

JoeyP
2009-08-07, 12:36
Helvete! Var tvungen att kolla upp shuffling, och det ser ju sjukt nice ut! Hur dödligt svårt kan de vara att lära sig för en dödlig utan nåt som helst taktsinne måntro? :)

Jag tror alla kan lära sig det, här är en bra guide jag kollar på

sdbRu_Q_8Ms&feature=related OBS man måste kolla den på utube.

Lelle Pelle
2009-08-07, 12:58
Jag letar ett klipp som nog passar ganska bra in här. Jag tror att det är en skoreklam, typ Reebok el dylikt, där det är två killar samt en tjej som dansar i öknen. Någon som vet vilken jag menar?

Lelle Pelle
2009-08-07, 13:44
Jag letar ett klipp som nog passar ganska bra in här. Jag tror att det är en skoreklam, typ Reebok el dylikt, där det är två killar samt en tjej som dansar i öknen. Någon som vet vilken jag menar?

aRJ3oOaJwYw

willis
2009-08-07, 15:04
Popping är så jäkla ballt

ClDlnkoUyzQ

p1r
2009-08-07, 15:29
jag gillar all sorts house och hiphop. Jag kallar min stil perfect chaos. För en lekmans öga kan det se kaotiskt, nästan oordnat ut, men jag lovar, det finns en tanke bakom varje rörelse.

hahahaa

Kwon
2009-08-07, 15:35
Ja Marti cwalk är också coolt!

Denna är rätt cool med :D

6_VkbAreWOg

Det skall börjas i tid

JoeyP
2009-08-07, 17:23
Det skall börjas i tid

Ja haha, men så jävla svårt är det nog inte. Lärde mig cwalka ganska bra på 3dagar.

Doctor Snuggles
2009-08-07, 17:39
Är inte trance, har inte sett klippet på över 1 år men har för mig att det är Hardstyle som spelas. Tack dock för informationen om din åsikt!*gah!*

Jag gav min åsikt, inte min åsikt om min åsikt.
Men varsågod, hoppas du lärde dig något.

Alone_in_the_dark
2009-08-07, 18:55
Fick prova på dansa detta för många år sen och det var skitkul och fruktansvärt svårt att koordinera fötterna, men efter 6 Guinness gick det ännu bättre:hbang:

-ZBoPuD3MYQ

Prisman
2009-08-07, 19:07
Jag har tävlat i bugg. :) Brukar även vara ut då och då för att dansa av mig lite.
Har också testat, rock n roll, lindy hop osv. Svajnigt roligt.

Kwon
2009-08-07, 19:45
youtubeklipp när du buggar Prismish?

stevebc
2009-08-07, 23:58
Popping är så jäkla ballt

ClDlnkoUyzQJag vet! Det äger såväl shuffling som breakdance.

hahahaa:)

Jag har tävlat i bugg. :) Brukar även vara ut då och då för att dansa av mig lite.
Har också testat, rock n roll, lindy hop osv. Svajnigt roligt.n1!

Kimball
2009-08-08, 00:22
Jag vet! Det äger såväl shuffling som breakdance.

:)



Ser dock svårare ut att lära sig än shuffling :P

otherside
2009-08-08, 09:14
aRJ3oOaJwYw

så magiskt hög coolfaktor:)

jocke12
2009-08-08, 09:24
Den där Reebokvideon har låtit sig inspireras härifrån, misstänker jag:

k0ESAnhimmM

Samma artist. Samma dansstil? Tecktonik isåfall.

Avlid
2009-08-08, 10:42
Dansar Melbourne Shuffle sedan en tid tillbaka, numera den lite mer "klassiska" inriktningen av dansen. Otroligt kul och är dessutom väldigt bra konditionsträning/kordinationsträning. Håller även på lite med waving för omväxling. Skulle väldigt gärna vilja lära mig popping. Någon som har någon erfarenhet av det?

Ett klipp från en fin kväll i början av juli:
3o5ZbPt1C78

JoeyP
2009-08-08, 10:45
Riktigt nice Avlid! :thumbup:!

Olegh
2009-08-08, 10:48
Den där Reebokvideon har låtit sig inspireras härifrån, misstänker jag:

k0ESAnhimmM

Samma artist. Samma dansstil? Tecktonik isåfall.

Den där gillar jag. Mycket. Både tanzen und musik.

WorkOutBuddy
2009-08-08, 11:03
Ett klipp från en fin kväll i början av juli:
3o5ZbPt1C78

Neh fy fan vilken fin kontroll. Snygga rörelser med armarna. Inte ofta man ser någon som gör det så jävla bra!

Du hade fler videos på din youtube kanal, dags att kolla :D *popcorn*

jocke12
2009-08-08, 11:04
Den där gillar jag. Mycket. Både tanzen und musik.

Då är vi två ;)

stevebc
2009-08-08, 11:25
Dansar Melbourne Shuffle sedan en tid tillbaka, numera den lite mer "klassiska" inriktningen av dansen. Otroligt kul och är dessutom väldigt bra konditionsträning/kordinationsträning. Håller även på lite med waving för omväxling. Skulle väldigt gärna vilja lära mig popping. Någon som har någon erfarenhet av det?

Ett klipp från en fin kväll i början av juli:
3o5ZbPt1C78Det där var riktigt snyggt!

Kryss
2009-08-08, 11:38
Den där Reebokvideon har låtit sig inspireras härifrån, misstänker jag:

k0ESAnhimmM

Samma artist. Samma dansstil? Tecktonik isåfall.

Den videon är helt underbar, att Yelle är grym gör inte saken värre :)

JoeyP
2009-08-08, 14:45
Neh fy fan vilken fin kontroll. Snygga rörelser med armarna. Inte ofta man ser någon som gör det så jävla bra!

Du hade fler videos på din youtube kanal, dags att kolla :D *popcorn*

+1 Riktigt passade musik också!

Doctor Snuggles
2009-08-08, 20:08
Popping är så jäkla ballt

ClDlnkoUyzQ

Salah är fan helt sjuk. Om någon vill se popping göras på absolut högsta nivå, checka honom på tuben.
Det är fan dans, inte "lära sig på en kväll shuffle".

-squat-
2009-08-08, 21:35
Den där Reebokvideon har låtit sig inspireras härifrån, misstänker jag:

k0ESAnhimmM

Samma artist. Samma dansstil? Tecktonik isåfall.

Riktigt nice video och låt. Såg nu att den även finns på spotify. :D

-squat-
2009-08-08, 21:37
Dansar Melbourne Shuffle sedan en tid tillbaka, numera den lite mer "klassiska" inriktningen av dansen. Otroligt kul och är dessutom väldigt bra konditionsträning/kordinationsträning. Håller även på lite med waving för omväxling. Skulle väldigt gärna vilja lära mig popping. Någon som har någon erfarenhet av det?

Ett klipp från en fin kväll i början av juli:
3o5ZbPt1C78

Riktigt bra dansat! Jag antar att brukar åka på MB kryssningarna? :)

tuben
2009-08-08, 21:58
Har själv försökt mig lite på shuffling ganska länge men skulle helst vilja ha nån att köra med, har inte disciplinen att nöta på själv.
Golven inne på mataffärer är som gjorda för att shuffla på för övrigt :D

konstigt att ingen länkat den coolaste shufflevideon imo
vid 1.00 :thumbup:

oM_7meE_A7k

Avlid
2009-08-08, 21:59
Riktigt bra dansat! Jag antar att brukar åka på MB kryssningarna? :)

Har faktiskt aldrig blivit av ännu. Men säkert någon gång i framtiden :)

WorkOutBuddy
2009-08-08, 22:29
konstigt att ingen länkat den coolaste shufflevideon imo




Så snyggt var det väl inte. För fläshigt med kepsen.
Det finns många coola och balla videos men här är några som fick mig att bli intressad i shuffling.


Första shuffle videon jag såg. Fy fan va man blev chockad.
W51pa8XIL8Y

Snubben i lila glider fram som ingenting
2a_wIQT5ePk

Hård duo shuffle, moon boy! :hbang:
EDaR6CxBE4c

Fan vad jag älskar musiken!

JoeyP
2009-08-08, 22:32
Woho!! De är fan coolare och dansa än att vara riktig biff!111

WorkOutBuddy
2009-08-08, 22:38
Woho!! De är fan coolare och dansa än att vara riktig biff!111

Vara biff och kunna dansa :thumbup:

Har än inte lyckats hitta en biff som dansar shuffle, det hade varit riktigt nice.

JoeyP
2009-08-08, 22:39
Haha exakt! De där var idealet! Nee inte jag heller :D

JoeyP
2009-08-08, 22:42
Dem där 3 videos är mina favoriter.

WorkOutBuddy
2009-08-08, 22:51
Haha fan va nice. Tror du kommer gilla dom här också :D

ymU7N5i-P7Q
Olika personer under hela videon. Man märker fan hur de kör med olika stilar.

KmlVNbHnwh4
Så här ska det se ut när man är ute och handlar :D

Fat tony
2009-08-09, 00:03
fransk brud som dansar till den franska stilen tecktonik

H4UCi8L4c_U

uAfEIiP47M0

sedan lite psy till det hela
V0FbcqFObRo

Doctor Snuggles
2009-08-09, 13:00
Vara biff och kunna dansa :thumbup:

Har än inte lyckats hitta en biff som dansar shuffle, det hade varit riktigt nice.

Du får fråga teknovikingen.

WorkOutBuddy
2009-08-09, 20:55
Technoviking är ju kung :hbang:. Det är inte shuffle han kör på men vem fan bryr sig :D

_1nzEFMjkI4

JoeyP
2009-08-10, 00:16
Haha nej fyfan va kass :D

NikoLei
2009-08-10, 08:05
Jag gav min åsikt, inte min åsikt om min åsikt.
Men varsågod, hoppas du lärde dig något.

Hoppas du lärde dig att det inte var Trance utan Hardstyle, då har vi utbytt fin fin info *flex* Kul när folk kan byta intressant information med varandra, man blir så mycket visare och gladare :hbang: PM:a gärna om du är intresserad av fler utbyten!

Shakemynuts
2009-08-30, 02:13
Jag vill så sjukt gärna lära mig att shuffla. Så jag ingick i ett ganska dumt vad nu ikväll då jag ska lära mig grunderna hyffsat och redovisa inför publik på lördag om 4 veckor. Härligt härligt.

Förlorar jag ska jag streaka, klarar jag av det ska min vän streaka. Jag lär streaka med honom, för det här nailar jag. :D

Oftast är ju problemet att man aldrig orkar komma igång bara. :)

Fredrik_S
2009-08-30, 03:01
Shuffla verkar vara att göra "running man" steget från 80 talet i dubbla tempot och i olika riktningar.

Troll
2009-08-30, 05:54
ymU7N5i-P7Q

Musiken är ... ja, cool. Dansen likaså.

Såg ganska coolt ut i ca: 30 sec sen blev det väldigt drygt och enformigt att titta på!!


Men kolla in killen i orange tröja. :hbang:

EcUF3vGgwNc

stevebc
2009-08-31, 20:41
Finns det några här som brukar gå på Dancehall-klubbar? Jag gör det ibland, inte för att jag gillar musiken (fy fan) utan för att folk ofta är mer avslappnade där:

F8Vms7bLPZc

Hahaha det ser helt sjukt ut nu när man ser det i nykter tillstånd....

WorkOutBuddy
2009-08-31, 20:44
"Videoklippet är tyvärr inte tillgängligt i ditt land på grund av upphovsrättsbegränsningar"

stevebc
2009-08-31, 20:56
Länkade till en film med Perreo, en slags dans inom reggaeton (som ofta spelas på dancehallklubbar).

Jag vet bland annat att Kwon är en flitig besökare på sådana här tillställningar. Typ 1:54 in är Perreo:

XcjjCCvq3ZQ

Doctor Snuggles
2009-08-31, 21:18
Hoppas du lärde dig att det inte var Trance utan Hardstyle, då har vi utbytt fin fin info *flex* Kul när folk kan byta intressant information med varandra, man blir så mycket visare och gladare :hbang: PM:a gärna om du är intresserad av fler utbyten!

Seriöst så bryr jag mig inte om stilen. Direkt när den där oerhört fula ibiza-stråk-synthen sätts på så blir det samma skit för mig.

JoeyP
2009-12-01, 13:42
Shuffle börjar sitta nu!! Nån annan som tränat nåt? :D

Onigiri
2009-12-01, 14:19
Shuffle börjar sitta nu!! Nån annan som tränat nåt? :DMB tränas bara i perioder, inget jag sysslar med på heltid pga att det är väldigt svårt.

Jump kan jag i sömnen, det är dock väldigt tråkigt och för enkelt att lära sig. MB är king alla gånger men som sagt mycket svårt och jag har inte tålamod eller ork att bli pro på det i dagens läge.

JoeyP
2009-12-01, 15:29
Hehehe okej! Jump tkr jag varken ser häftigt ut eller verkar svårt, men shuffle är riktigt nice och rätt svårt faktist!

grondahl
2009-12-01, 15:33
Har just börjat försöka lära mig lindy hop. Svårt men roligt, och swing är skön musik,.

mTg5V2oA_hY

tsp
2009-12-01, 16:48
Har just börjat försöka lära mig lindy hop. Svårt men roligt, och swing är skön musik,.

mTg5V2oA_hY

lindy hop är sjukt coolt! :D Dem som är grymma på det är helt insane egentligen. :P

KniveN
2009-12-01, 23:59
Haha nej fyfan va kass :D

Han äger ju! Det är min barndomsidol :hbang:

shadowfire
2009-12-02, 00:01
VM-trean i bänkpress mrmac är en hejare på bugg!
xwLUlepvGM4

haha den där hade jag missat, fan vad grymt.. men är det inte jämtkrogen? lol, nu fick jag hemlängtan.

C.E.J.
2009-12-03, 14:48
1:00

TKlub5vB9z8

eleni
2009-12-03, 14:54
Shuffle är så grymt coolt. Önskar att jag kunde dansa så själv.
Alltid lika kul att åka på MondayBars kryssningar och se ett gäng flyta runt på HS-golvet :)

von huff
2009-12-03, 14:56
Själv föredrar jag en gammal hederlig tryckare med rätt sällskap:)

stevebc
2009-12-03, 14:59
Shufflen är inte så ny ändå ;)

-tFZErY1IN0

Sjukt smooth vid 00:40.

JoeyP
2009-12-03, 18:32
xDD

Jag har filmat lite nu när jag övat här hemma på shuffle, men kan ju fan inte lägga in videon från mob till dator :S

JoeyP
2009-12-03, 18:34
Shuffle är så grymt coolt. Önskar att jag kunde dansa så själv.
Alltid lika kul att åka på MondayBars kryssningar och se ett gäng flyta runt på HS-golvet :)

Men det är inte alls så svårt att lära sig ändå! Jag har knappt övat 3veckor och kan det rätt bra nu faktist.

Först ska man lära sig running man det är den som får upp motivationen att fortsätta och hela dansen går ut på running man movet*popcorn*

eleni
2009-12-03, 18:45
Men det är inte alls så svårt att lära sig ändå! Jag har knappt övat 3veckor och kan det rätt bra nu faktist.

Först ska man lära sig running man det är den som får upp motivationen att fortsätta och hela dansen går ut på running man movet*popcorn*

Gör en tutorial? :D

PowPow
2009-12-03, 18:58
aRJ3oOaJwYw

Tecktonik för fanken! Mer från samma artist:

gXmqtywojCA

Fast inte jätteupphetsande att titta på, imo.

JoeyP
2009-12-03, 19:12
Sämst.

stevebc
2009-12-03, 19:20
Länkade till en film med Perreo, en slags dans inom reggaeton (som ofta spelas på dancehallklubbar).

Jag vet bland annat att Kwon är en flitig besökare på sådana här tillställningar. Typ 1:54 in är Perreo:

XcjjCCvq3ZQÅhåhå my god, tack för att någon bumpade den här tråden. Ikväll blir det utgång!

ryss
2009-12-03, 19:22
Tecktonik för fanken! Mer från samma artist:


Fast inte jätteupphetsande att titta på, imo.

Haha och jag trodde jag var kass när jag dansade på fyllan, nu vet man iallfall att det är en dansstil man håller på med! :D

WHITEFOLKS
2009-12-03, 19:42
uPO3Q-bkbdo

-squat-
2009-12-03, 19:54
Shuffle är så grymt coolt. Önskar att jag kunde dansa så själv.
Alltid lika kul att åka på MondayBars kryssningar och se ett gäng flyta runt på HS-golvet :)

+1. Nästa vecka smäller det. :hbang:

stevebc
2009-12-03, 19:55
uPO3Q-bkbdoBäst :D