handdator

Visa fullständig version : övergågn från deff


Athena_K
2009-07-14, 22:33
är nu nöjd med reslutaten från deffen har gått ner från 92kg till 77,6 *flex*
hårdnat till och ligger kvar och samt ökat i styrka vissa muskelgrupper så jag tänkte börja lägga om kosten lite nu fortfarande ha ett kg kött om dagen byta ut keson mot potatis/ris/bröd såser m.m.m samt äta mer och oftare...
är detta rätt väg något spec jag ska ha i åtanke?
mvh
Gunnar hantel

mattilainen
2009-07-14, 23:07
Vad är det du vill göra? Ligga kvar på samma vikt? Du kan byta ut det mesta om du bara håller dig inom din kalorigräns. Försök att få i dig det fett och protein du behöver.

Men som sagt, vad är det du vill komma åt? kaloribalans, kalorunderskott eller kaloriöverskott?

Athena_K
2009-07-14, 23:16
överskott öka kalorierna

TehSaxo
2009-07-15, 18:51
Får man se bilder? :D Brukar ge mig motivation :$

Rusk
2009-07-15, 19:13
Har du inte ätit potatis under deffen?:P Jag testade 1 vecka att inte äta kolhydrater men blev trött/grinig och hade inte energi till att träna:P Potatis har aldrig smakat så gott som det gjorde igår när jag tog tillbaka det haha:P

TehSaxo
2009-07-15, 19:28
Har du inte ätit potatis under deffen?:P Jag testade 1 vecka att inte äta kolhydrater men blev trött/grinig och hade inte energi till att träna:P Potatis har aldrig smakat så gott som det gjorde igår när jag tog tillbaka det haha:P

Klaga inte, jag har varken ätit potatis/ris/pasta sen Juni :$
Kommer inte ens ihåg smaken hah, antar väl att det kommer smaka som godis när jag börjar äta det igen. :)
p.s sorry OT :$

Rusk
2009-07-15, 19:33
Klaga inte, jag har varken ätit potatis/ris/pasta sen Juni :$
Kommer inte ens ihåg smaken hah, antar väl att det kommer smaka som godis när jag börjar äta det igen. :)
p.s sorry OT :$

Att bara äta keso till kycklingen/fisken var inget vidare:P Sen så har jag ändå gått från 22,8% BF till 17,2% under tiden jag deffat (46 dagar). Ätit potatis och frukt 38 av dom dagarna:P

Athena_K
2009-07-16, 00:08
Har du inte ätit potatis under deffen?:P Jag testade 1 vecka att inte äta kolhydrater men blev trött/grinig och hade inte energi till att träna:P Potatis har aldrig smakat så gott som det gjorde igår när jag tog tillbaka det haha:P

tror de ligger i psyket mycket har inte sackat på något i gymmet kört lite nötter men inte potatis ris
kvark keso är melodin tycker ja funkar kanon men tror ätar dagen är viktig asså både för motivationen å kroppen ladda lite depåer som sagt är värkligen inget proffs 3månaders deff med 70 min morogn promenad rask takt lite äggvita innan å en mugg stark kaffe å ett stort glas vatten GREJT!!!