handdator

Visa fullständig version : Beta-ALA, Esapro och no-explode


lejonet
2009-07-14, 19:23
Spelar det någon roll hur man tar dessa kosttillskott? Kan man blanda allt i samma shake eller ska man ta dem i omgångar?

Ungefär hur länge räcker en burk no-explode om man tränar tre gånger per vecka? Alt. hur mycket väger en skopa?

Tack på förhand.

ABtronic
2009-07-15, 23:47
Hej,

NO-Explode är väl en pre-workoutprodukt lik många andra, och bör i så fall tas ca 30 min innan passet. EsaPro bör tas omedelbart innan passet. Ta NO-Explode hemma och blanda lite EsaPro i vattenflaskan då du går till gymmet skulle jag säga.

Beta-ALA är jag osäker på vad det är, men om du menar beta-alanin så ingår det ofta i pre-workoutprodukter och i så fall kan du med fördel blanda det tillsammans med din NO-Explode för att slippa så många shakers.

Rekommenderad dos för NO-Explode är 2-3 skopor
Antal doser / förpackning: 40

lejonet
2009-07-16, 16:46
Hej,

NO-Explode är väl en pre-workoutprodukt lik många andra, och bör i så fall tas ca 30 min innan passet. EsaPro bör tas omedelbart innan passet. Ta NO-Explode hemma och blanda lite EsaPro i vattenflaskan då du går till gymmet skulle jag säga.

Beta-ALA är jag osäker på vad det är, men om du menar beta-alanin så ingår det ofta i pre-workoutprodukter och i så fall kan du med fördel blanda det tillsammans med din NO-Explode för att slippa så många shakers.

Rekommenderad dos för NO-Explode är 2-3 skopor
Antal doser / förpackning: 40

Tusen tack.

Jo det är beta-alanin jag menar, jag var bara för lat för att skriva det.

cyclist_90
2009-07-19, 10:14
Spelar det någon roll hur man tar dessa kosttillskott? Kan man blanda allt i samma shake eller ska man ta dem i omgångar?

Ungefär hur länge räcker en burk no-explode om man tränar tre gånger per vecka? Alt. hur mycket väger en skopa?

Tack på förhand.


gött du och jag kör exakt samma tillskott:hbang:... bevisar ju bara att du och jag vet vad man ska ta;) jag kör EAA+ Beta-Alanin innan de dagar jag kör cardio och Xplode+Beta-Alanin de dagar ajg kör styrketräning och det funkar perfa för mig