handdator

Visa fullständig version : Frank skaffar muscles


Frank94
2009-07-12, 13:45
japp.. de e meningen

heter frank gustav larsson och har tittat runt här o bestämt för att skriva in mig.
ska skriva lite allt möjligt här i o va jag gör på mitt gym.
Ja e 14 år från smögen o kör lite gym när ja har lust

kört i nu 4 månader till en början var jag väl mäst på gym för att fördriva tiden,dricka gainmax o kolla på tjejer som körde utfallen. men de senaste 3 mån har de blivit allt mer gjort o seriösare .

har i samråd med mamma, skolläkaren o idrottsläraren bestämmt mej att jag inte ska ta nån form av pulver eller doping alls

kanske nån som läser får se men vill se om ja blir något starkare me tiden är förresten kort ca 167 cm o väger väl 56-57 kanske

vill få större armar o sk. tjurnacke nackmuskler)

Frank94
2009-07-12, 13:49
idag har ja kört armar med hantlarna , var väl 8 kgs hantlarna hedliga bicepövning me båda hantlarna samtidigt som jag körde med. kändes lättare än sist men den sista lyftet böjde jag ryggen ganska mycket. gjorde väl 7 st i första och 6 i andra

o gjorde nackövning som en gubbe på gymmet visade för ett tag sen står med huvudet på en jogamatta o benen en bit bort o rullar på huvet gör ont men de får man ta

körde några lyft i lassdraget men fick ont i armbågen

Hemi
2009-07-12, 14:03
o gjorde nackövning som en gubbe på gymmet visade för ett tag sen står med huvudet på en jogamatta o benen en bit bort o rullar på huvet gör ont men de får man ta



Var försiktig med den övningen, brottare har tränare och gör en massa annat och gör uppvärmningar. Gör det ont, sluta. I början brukar man bara ligga med benen nära rumpan och lyfta ryggen rakt för att hålla den ett par sekunde och seda ner.

Frank94
2009-07-13, 20:31
ja vet inte hur de blir me träningen nu i framtiden har hänt massa jobbiga saker o problem hoppas inte träningen blir lidande av mitt handlande ...... idag körde ja lite nackerull hemma på jogamatta

Frank94
2009-07-16, 00:24
entligen får jag ha datorn igen.. förra veckan hitta mamma min porrtidning hög + betygen i skola när hon städade o då blev de e jädra liv hemma o sen har ja blivit ersättningskyldig till bastuaggrigatet på gymmet så allt ja får från mitt jobb går till o betala de ... var iallafell o körde bicep axel o nacke igår o de gick ganska bra testade sk. axelpress o kände bra.

Dakke
2009-07-16, 01:12
entligen får jag ha datorn igen.. förra veckan hitta mamma min porrtidning hög + betygen i skola när hon städade o då blev de e jädra liv hemma o sen har ja blivit ersättningskyldig till bastuaggrigatet på gymmet så allt ja får från mitt jobb går till o betala de ... var iallafell o körde bicep axel o nacke igår o de gick ganska bra testade sk. axelpress o kände bra.

:hbang: