handdator

Visa fullständig version : Operera gynekomasti i Stockholm


janolofzon
2009-07-09, 19:16
Hur tror ni resultatet blir om man opererar i Karolinska Sj (Solna), alltså så att landstinget betalar. Bryr dom sig om att göra det snyggt eller vill de bara skära bort körtlarna. Har även hört att det är massa studenter på detta ställe? Någon som hört/vet hur bra kirugerna där är??

mattilainen
2009-07-09, 20:24
Jag tror dom utför det proffsigt. Varför skulle dom inte är ju frågan?

Sen får man alltid välja själv om man vill eller inte vill ha folk som testar på en

janolofzon
2009-07-09, 20:43
Jag tror dom utför det proffsigt. Varför skulle dom inte är ju frågan?

Sen får man alltid välja själv om man vill eller inte vill ha folk som testar på en

vadå testa på en?

BigBaby
2009-07-09, 20:47
Om du vill låta en student få prova på dig.

Raggis
2009-07-09, 20:49
Är inga AT-läkare som utför sådana operationer. Det är isåfall riktiga (no shit) plastikkirurger.

janolofzon
2009-07-14, 19:26
Är inga AT-läkare som utför sådana operationer. Det är isåfall riktiga (no shit) plastikkirurger.

När jag fråga min läkare snällt om vi kan ta bort hela körtel blev hon skitsur och sa att det blir gropbildningar. Jag vill verkligen ta bort allt och tror jag kommer kunna fylla ut groparna. Tycker ni jag ska säga detta till min läkare? eller vet ni om de lämnar kvar nåt enns?

manekin
2009-07-14, 19:33
Din läkare mao kirurgen som skall operera dig? Det din allmänläkare säger som skriver remissen kan inget skit om detta. Vänta med alla "avancerade" frågor tills du kommer till slutstationen av vårdtåget.....
Inga ATläkare kommer att pilla på dig själva, de kommer säkert att vara med under operationen och assistera men läkaren kommer att utföra ingreppet och "sätta sitt namn" på det...

Raggis
2009-07-15, 04:19
När jag fråga min läkare snällt om vi kan ta bort hela körtel blev hon skitsur och sa att det blir gropbildningar. Jag vill verkligen ta bort allt och tror jag kommer kunna fylla ut groparna. Tycker ni jag ska säga detta till min läkare? eller vet ni om de lämnar kvar nåt enns?

Man tar aldrig bort hela körteln. Precis som din läkare påpeka, så uppstår fula inbuktningar om man gör det.

janolofzon
2009-07-15, 09:50
Din läkare mao kirurgen som skall operera dig? Det din allmänläkare säger som skriver remissen kan inget skit om detta. Vänta med alla "avancerade" frågor tills du kommer till slutstationen av vårdtåget.....
Inga ATläkare kommer att pilla på dig själva, de kommer säkert att vara med under operationen och assistera men läkaren kommer att utföra ingreppet och "sätta sitt namn" på det...

hon som har undersäkt mig 2ggr ska operera mig snart.