handdator

Visa fullständig version : Cleary Gone


Mathce
2009-07-07, 13:53
Ska tydligen hjälpa för att få bättre och mindre fet hy, någonsom testat.
Är de verkligen värt att tvinga i sig den äckliga sörjan tre gånger om dagen.
Jag tycker verkligen inte att den var god. Får kväljningar när ja ska stoppa i mig den.
Funderar på om man ska skaffa en sån där medicin spruta som man har till mså barn och hundar.

Prowler-
2009-07-07, 14:28
sugrör is your friend!

sundvall
2009-07-07, 16:32
Mathce, jag har använt det i en månad nu, _grym_ skillnad. Det brukar dock ta 2-4månader innan resultaten blir som bäst. Så farlig är inte smaken, blanda det med typ 3dl juice eller saft så känner man den knappt :)

Peter Hansen
2009-07-08, 12:07
Använde det förut, typ för 2 år sedan när jag hade lite problem med huden. Funkade väldigt väldigt bra tyckte jag.

Haha kom ju på bästa när det gällde smaken! Äta pulvret! det smakar ungefär som marsmellows! ungefär.. ;)

cryx
2009-07-08, 15:26
Japp, har använt det förut och jag tyckte att det funkade, sen tog pulvret slut och jag orkade inte köpa mer, då kom finnarna tillbaks. Käkade även Tetracyklin ett tag, men det hjälpte inte ett piss. Köpte även den här Aloe Vera-juicen, men jag gjorde misstaget att jag tog tsk istället för mtsk, samt att jag inte skakade den förrän när den nästan var slut.

Köpte nyligen Clearly Gone-pulver igen för att jag hade världens finnar och lider som fan, har ont och ansiktet ser ut som ett slagfält, får hoppas att det ger samma effekt som förut.

Kan ju säga som så att pulvret smakar ungefär som att du skulle ta en nypa sand och några söndersmulade gruskorn och blanda med regnvatten, sen skaka och dricka... :P

Eliass
2009-07-10, 14:55
Kapslar ! lite dyrare men man slipper smakhelvetet ;)

Raggis
2009-07-10, 16:49
Kapslar ! lite dyrare men man slipper smakhelvetet ;)

Eller, så blandar man i lite fun light bara!

Mathce
2009-07-12, 16:47
<jag tycker ja har testat allt, koncentrerad saft, jucie, micrade frysta bär, smoothie, vatten men de smakar åt helvete.

Kanske ska testra kapslar istället då.
T'nkte inte på att de fanns faktiskt, tänkte väl bara på de billigaste, hehe.

Eliass
2009-07-13, 02:00
<jag tycker ja har testat allt, koncentrerad saft, jucie, micrade frysta bär, smoothie, vatten men de smakar åt helvete.

Kanske ska testra kapslar istället då.
T'nkte inte på att de fanns faktiskt, tänkte väl bara på de billigaste, hehe.

Jag håller med*spy* kapslar funkade riktigt bra. Man får i och för sig ta 7 stycken per dos men det är det fan värt!