handdator

Visa fullständig version : Ang Levervärlden


Athena_K
2009-07-04, 12:41
börjat lämna levervärlden hos läkare pga körkortet (Bakis grejj) skit samma
men frågan är högt protein intag skulle höja värdena sa hon kan detta verkligen stämma har mejlat runt lite mellan olika dietister å dom säjer att ingen fara men har juh pröjsat 7 000kr än så länge så man vill juh va på de torra lixom har någon erfarenhet av detta? proteinpulver då skrek hon rakt ut samma med kreatin? så det avstår jag men va fan borde juh inte behöva sluta äta det jag behöver för att bibehålla massan *screwy* eller?
tacksam för svar Mvh *flex*

Tabbe
2009-07-04, 13:03
börjat lämna levervärlden hos läkare pga körkortet (Bakis grejj) skit samma
men frågan är högt protein intag skulle höja värdena sa hon kan detta verkligen stämma har mejlat runt lite mellan olika dietister å dom säjer att ingen fara men har juh pröjsat 7 000kr än så länge så man vill juh va på de torra lixom har någon erfarenhet av detta? proteinpulver då skrek hon rakt ut samma med kreatin? så det avstår jag men va fan borde juh inte behöva sluta äta det jag behöver för att bibehålla massan *screwy* eller?
tacksam för svar Mvh *flex*

Har för mig att dom kollar leverenzymer som levern skickar ut för att bearbeta "ämnen".
Dom är förhöjda om levern får arbeta väldigt mycket med tex alkohol eller andra preparat( aas, droger etc ). Tror inte att varken mycket protein eller kreatin skulle påverka din lever på något dåligt sätt.

Trance
2009-07-04, 13:21
Överätning sliter på levern.

Athena_K
2009-07-04, 16:46
Överätning sliter på levern.


ligger på deff så då lär de inte va nån fara då

:MrT:

C.E.J.
2009-07-04, 17:07
Har du hamnat i fyllecell förut eller varför måste du lämna levervärden?

Jens.Andersson
2009-07-04, 17:14
... levervärden?

Världen. Han måste lämna levervärlden.

Tror inte protein sliter lika mycket som alkoholmissbruk, för det är väl det de kollar efter med testerna?

Athena_K
2009-07-04, 17:16
Har du hamnat i fyllecell förut eller varför måste du lämna levervärden?

korrekt stämmer bra de Nykterist numera

C.E.J.
2009-07-04, 17:28
Världen. Han måste lämna levervärlden.

Typ månen fast leverpastejfärgad?