handdator

Visa fullständig version : Koffein per kapsel i Meltdown


Siamand
2009-07-02, 08:16
Hej,

Som titeln anger så undrar jag hur mycket koffein en kapsel innehål i VPX meltdown?
Det är svårt att tyda utifrån innehållsförteckningen då det är ett antal ingredienser under samma mängd som anges, där även koffeinet ingår.

För övrigt är dte intressant att diskutera uhr folk upplever denna produkt. Ordet är fritt.

Nitrometan
2009-07-02, 11:01
Om de inte vill särredovisa de effektiva/aktiva substanserna i sina produkter kan man gissa att nivåerna är låga.

Pepz
2009-07-02, 11:03
Om de inte vill särredovisa de effektiva/aktiva substanserna i sina produkter kan man gissa att nivåerna är låga.

eller att nivåerna av koffein är höga och de övriga substanserna är lågdoserade pga priset.

Nitrometan
2009-07-02, 12:17
eller att nivåerna av koffein är höga och de övriga substanserna är lågdoserade pga priset.

Ja, endera.

Något är det ju de inte vill tala om.

Siamand
2009-07-02, 12:58
Jag föredrar hellre låga nivåer vad det gäller koffeinet. Hoppas på någon som har svaret...

Hur upplever ni tillskottet annars då?

944RS
2009-07-03, 07:36
Finns nog väldigt få fettförbännings-tillskott på den lagliga marknaden som är prisvärda.
Det är ju ganska svårt att veta hur mycket "extra" som dessa tabletter/kapslar ger när man redan går på ett kcal-underskott.

Om det är koffeinet som du är ute efter finns det garanterat bättre alternativ.

CVN
2009-07-03, 07:56
Jag föredrar hellre låga nivåer vad det gäller koffeinet. Hoppas på någon som har svaret...

Hur upplever ni tillskottet annars då?

Det är en bra "psyke-boost".