handdator

Visa fullständig version : Slippa bristningar?


Lamewolf
2009-06-24, 21:25
Tjo!


Jo så att jag börjar få bristningar från armhålorna och vet att dom jag har inte kmr gå bort men om man tar det lugnt med att träna armarna nu och ser till att man sakta men säkert lägger på muskler. Jo är väldigt individuellt detta men fick rätt stora triceps utan att få bristningar när man träna hjulet, men detta var då under lång tid och undra om jag då på samma sätt kan slippa att dom fortsätter blir större? *cry*

King Grub
2009-06-25, 09:17
Sluta träna, sluta väx.

Annars kommer dom om dom kommer, tyvärr.

Förhoppningsvis är det inget alternativ att sluta träna för några strecks skull.

MrPowa
2009-06-25, 09:42
Går det inte att stoppa bristingar ? Tänker mest på återfuktande krämer och liknande produkter ?

antonM
2009-08-06, 18:07
har hela ryggen full latsen och korsryggen samt under armarna, kommer dom försvinna? ett alternativ jag har tänkt på är att tatuera över det.

Upptaget
2009-08-06, 20:22
Jag fick tipset att prova denna, har dock ej provat så vet inte hur bra det funkar..

http://se.fleurdesante.com/Products/BodyCare/Body%20Art/Body%20Art%20Stretch%20Mark%20Cream.aspx/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=bristningar2&utm_campaign=se_udda_keyword&utm_term=bristningar&Network=Search&SiteTarget=