handdator

Visa fullständig version : Ang hemogex


Gunfire
2009-06-21, 21:54
Kör just nu på hemogex.. Em ni som tar den, använder ni den pumpen man fick till eller dricker ni upp det direkt från den lilla burken?

Ja känner att produkten är vädligt trögflytande och väldigt svårt att få upp all innehåll från burken, känns som man får halva doseringen =/

Razorman
2009-06-21, 21:59
hällde det direkt i munnen rakt upp o ner :)

BobaFett
2009-06-21, 22:11
Vad fan är det för nåt då :P

Khyron_
2009-06-21, 22:23
Vad fan är det för nåt då :P
http://letmegooglethatforyou.com/?q=hemogex

Gunfire
2009-06-21, 22:25
Har du kännt något av den ännu? isf vad?

BobaFett
2009-06-21, 22:37
http://letmegooglethatforyou.com/?q=hemogex

Smartass :smash:

Aja, jag kan ju förklara vad det är för alla som läser i den här tråden som inte vet vad det är:

Det är en HGH höjare som höjer tillväxthormonerna upp till 700 % på naturlig väg i 2 timmar. (kliniskt bevisad).

För alla er som inte vet kan man höja HGH nivåerna upp till 535% i 2 timmar genom att sprinta i 30 sekunder så slipper man punga ut en 1000-lapp för nåt man kan göra gratis ;)

Gunfire
2009-06-21, 22:38
Kan du förklara det där mer... =) lät intressant "sprinta"?

Fatcan
2009-06-21, 23:05
Du har altså köpt ett "kostillskott" som kostar över 900kr, och räcker i ungefär 20 dagar?

Gunfire
2009-06-21, 23:13
Yes.. Dyrt...

loverius
2009-06-21, 23:29
den höjer igf-1 med :P

Sverker
2009-06-22, 06:03
Smartass :smash:

Aja, jag kan ju förklara vad det är för alla som läser i den här tråden som inte vet vad det är:

Det är en HGH höjare som höjer tillväxthormonerna upp till 700 % på naturlig väg i 2 timmar. (kliniskt bevisad).

För alla er som inte vet kan man höja HGH nivåerna upp till 535% i 2 timmar genom att sprinta i 30 sekunder så slipper man punga ut en 1000-lapp för nåt man kan göra gratis ;)

:thumbup:

Ännu bättre är att tillväxthormon inte har någon funktion på musklerna hos en färdigväxt person >20 år. Effekten ligger på fettcellerna och frisättning av fett.

BobaFett
2009-06-22, 08:17
:thumbup:

Ännu bättre är att tillväxthormon inte har någon funktion på musklerna hos en färdigväxt person >20 år. Effekten ligger på fettcellerna och frisättning av fett.

Fast var tar fettet vägen då? Vad jag vet så höjs ämnesomsättningen när man tar HGH och ökad ämnesomsättning borde betyda mer muskler. Jag drar den paralellen därför att man får ökad ämnesomsättning under bulk och minskad under deff. Så det borde betyda mer muskler och mindre fett. Fast vad vet jag?

BobaFett
2009-06-22, 08:19
Du har altså köpt ett "kostillskott" som kostar över 900kr, och räcker i ungefär 20 dagar?

Vad jag har läst så fungerar det lika bra som steroidvarianten så det kan vara värt pengarna. Frågan är om man får några bieffekter.

BobaFett
2009-06-22, 08:26
Kan du förklara det där mer... =) lät intressant "sprinta"?

Finns en studie som testade sprint (=springa allt man orkar) för att höja HGH nivåerna. Man provade 6 sekunders sprint och det visade sig öka HGH något. Man provade 30 sekunders sprint och det visade sig vara betydligt bättre. HGH-nivåerna steg 535% och varade i 2 timmar. (Måste vara därför sprinters är så deffade).

Fast man kan däremot inte göra det för ofta. Man provade i en annan studie att sprinta en gång, och en timme senare och det fungerade inte så bra. Så man ska nog vänta ett par timmar. Kan tänka mig att man kan köra en sprint på morgonen och en på kvällen. Sen är sprint jäkligt påfrestande så man kan nog inte göra det varje dag heller, jag fick en jäkla träningsvärk i benen när jag provade.

Fan jag måste verkligen lära mig att använda multi-citeringsknappen :D

BobaFett
2009-06-22, 17:22
den höjer igf-1 med :P

Kan du förklara lite utförligare? :)

Sverker
2009-06-22, 17:37
Fast var tar fettet vägen då? Vad jag vet så höjs ämnesomsättningen när man tar HGH och ökad ämnesomsättning borde betyda mer muskler. Jag drar den paralellen därför att man får ökad ämnesomsättning under bulk och minskad under deff. Så det borde betyda mer muskler och mindre fett. Fast vad vet jag?


Nu pratar vi inte om att injicera tillväxthormon.



Till sak.
Tillväxthormon har en effekt att frisätta fett eftersom kroppen är under stress och kommer att behöva energi.
Fettsyrorna kommer ut i blodet och ska förbrännas. Förbränns de inte så packas de in i fettcellerna igen.

BobaFett
2009-06-23, 07:06
Nu pratar vi inte om att injicera tillväxthormon.



Till sak.
Tillväxthormon har en effekt att frisätta fett eftersom kroppen är under stress och kommer att behöva energi.
Fettsyrorna kommer ut i blodet och ska förbrännas. Förbränns de inte så packas de in i fettcellerna igen.

Jag tror att HGH kan ha en effekt på muskeluppbyggnad under deff i så fall. Om du nu ligger på ett underskott av 500 kalorier och du har tio kilo fett på kroppen så kan du få ut 700 kcal maximalt av kroppsfettet för att kompensera (70kcal/kilo fett). Det borde räcka för att bibehålla muskelmassa (200 kcal till godo) men om man nu helt plötsligt kan få ut mer kalorier och man tränar hårt så borde kroppen kunna bygga muskler av kalorierna ur fettet i nödfall, som till exempel vid tung styrketräning.

Fast det funkar inte om man har väldigt lite fett dock.

BigSpawn
2009-06-23, 08:33
Nu vet jag inte om det är på gränsen till vad man får diskutera, men jag har för mig att jag läst att tillväxthormon -> IGF-1 som i sin tur främjar förbränning av fett samt muskeluppbyggnad. Har för mig att insulin är inblandat här nånstans med? säkert nån som har bättre koll än mig

Eddie Vedder
2009-06-23, 08:53
Nu vet jag inte om det är på gränsen till vad man får diskutera, men jag har för mig att jag läst att tillväxthormon -> IGF-1 som i sin tur främjar förbränning av fett samt muskeluppbyggnad. Har för mig att insulin är inblandat här nånstans med? säkert nån som har bättre koll än mig

IGF-1 är ett hormon som stimulerar celltillväxt ja, insulin-like growth factor.

Mycket av det samband man ser mellan cancerrisk och mjölkkonsumtion tillskrivs just IGF-1.

Gunfire
2009-06-23, 09:27
Så produkten innebär alltså en cancerrisk?

Razorman
2009-06-23, 10:26
Så produkten innebär alltså en cancerrisk?

nej

[UnTr] freshmint
2009-06-23, 16:21
nej

Vågat att svara blankt nej, då det antagligen inte undersökts överhuvudtaget ;)

Kishkov
2011-02-19, 18:10
Nu väcker jag kanske en liten gammal tråd men men.

Ni som vet lite mer om det här.
Är Hemogex effekt som störst kombinerat med något annat tillskott?
Eller kan man köra endast kreatin och vassle + hård styrketräning, samt HEMOGEX för att få ut bra effekt?

Är den bäst vid kcal underskott eller överskott?

Rubbar HEMOGEX den naturliga hormontillverkningen?
leder den till leverskador?
Har det gjorts några nya studier på den?

Rikard Jansson
2011-02-19, 18:13
Sverker skrev tidigare i tråden att tillväxthormon inte hade någon muskeluppbyggande effekt på färdigväxta personer över 20 år, hur är det med eventuellt färdigväxta personer under 20 år?

Pepz
2011-02-19, 21:03
Sverker skrev tidigare i tråden att tillväxthormon inte hade någon muskeluppbyggande effekt på färdigväxta personer över 20 år, hur är det med eventuellt färdigväxta personer under 20 år?

det är inte så att 20 är någon magisk gräns om du tror det.

det är snarare "färdigväxta" som du ska fokusera på.

Rikard Jansson
2011-02-19, 21:04
det är inte så att 20 är någon magisk gräns om du tror det.

det är snarare "färdigväxta" som du ska fokusera på.

säg någon som inte är färdigväxt då? :)

Pepz
2011-02-19, 21:11
säg någon som inte är färdigväxt då? :)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Tillv%C3%A4xthormon

håll dig till proteinpulver

Rikard Jansson
2011-02-19, 21:12
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tillv%C3%A4xthormon

håll dig till proteinpulver

tänkte bara om det var värt att sprinta ut till busshållsplatsen varje morgon :D

monsterek
2011-02-26, 04:18
Finns en studie som testade sprint (=springa allt man orkar) för att höja HGH nivåerna. Man provade 6 sekunders sprint och det visade sig öka HGH något. Man provade 30 sekunders sprint och det visade sig vara betydligt bättre. HGH-nivåerna steg 535% och varade i 2 timmar. (Måste vara därför sprinters är så deffade).

Fast man kan däremot inte göra det för ofta. Man provade i en annan studie att sprinta en gång, och en timme senare och det fungerade inte så bra. Så man ska nog vänta ett par timmar. Kan tänka mig att man kan köra en sprint på morgonen och en på kvällen. Sen är sprint jäkligt påfrestande så man kan nog inte göra det varje dag heller, jag fick en jäkla träningsvärk i benen när jag provade.

Fan jag måste verkligen lära mig att använda multi-citeringsknappen :D

Lät väldigt intressant tycker jag! "HGH-nivåerna steg 535% och varade i 2 timmar" Måste väl vara riktigt bra?? Men som du säger, lär väl inte vara så bra att göra det för ofta..