handdator

Visa fullständig version : Inkvartering i Göteborg?


Slartibartfast
2009-06-16, 09:41
Min polare ska på AC/DC i Göteborg och undrar var man övernattar billigt i denna förnäma stad.

Min polare är lång och snygg och har inget längre kriminellt register, så om det är nån kolotjej som känner sig manad att inkvartera en finsk hunk, så är det bara att skicka PM. Mela? :naughty:

Scratch89
2009-06-16, 10:16
Mela bor i Oslo, men bra försök. :D

Vilket datum är det?

mela
2009-06-16, 11:34
Det är i helgen va? Jag befinner mig nog i Göteborg då, men det känns skevt att ha främmande finnar sovandes med mig hemma hos mina föräldrar :P

Slartibartfast
2009-06-16, 11:49
Mela bor i Oslo, men bra försök. :D

Vilket datum är det?

Damn! *gah!* :D

Det är den 21:a.

Scratch89
2009-06-16, 11:50
Snyltar han eller betalar han för besväret? :D

Sebbe_H
2009-06-16, 11:51
Men förfan, dt finns väl billiga hotell eller vandrarhem.

Slartibartfast
2009-06-16, 11:52
Snyltar han eller betalar han för besväret? :D

Han har fixat att slagga på en madrass på ett vandrarhem nu, men jag säger att han betalar i natura om vi får till en bra lösning nära stadion :) Så tips är fortfarande välkomna. :thumbup:

Slartibartfast
2009-06-16, 11:55
Men förfan, dt finns väl billiga hotell eller vandrarhem.

Jo, det är lite det tråden handlar om :) Tänkte om nån Göteborgare hade bra tips på dylikt, men man kanske hittar bättre på nätet. Kom just att tänka på att jag inte har en jävla aning om vad det finns för budgetövernattningsmöjligheter i min egen stad, så tråden är kanske lite missriktad. :D

Grahn
2009-06-16, 12:01
Jo, det är lite det tråden handlar om :) Tänkte om nån Göteborgare hade bra tips på dylikt, men man kanske hittar bättre på nätet. Kom just att tänka på att jag inte har en jävla aning om vad det finns för budgetövernattningsmöjligheter i min egen stad, så tråden är kanske lite missriktad. :D

Lite lustigt, men hur ofta behöver man eg hitta ett bra budgetövernattningsalternativ i sin egen stad? :D

Slartibartfast
2009-06-16, 12:09
Lite lustigt, men hur ofta behöver man eg hitta ett bra budgetövernattningsalternativ i sin egen stad? :D

Du, det händer :D

Grahn
2009-06-16, 12:11
Du, det händer :D

Say no more, say no more eh! *nudge nudge* :D

mela
2009-06-16, 13:05
Han får väl gå ut på krogen efter och hitta något villigt? Svårare än så är det inte :D

Slartibartfast
2009-06-16, 13:25
Han får väl gå ut på krogen efter och hitta något villigt? Svårare än så är det inte :D

Han och jag var på krogen en kväll å jag såg en tjej som jag spanat in förr, så jag gled in som jag alltid gör och snacka järnet. Jag är ju teh Slarti, liksom. Det hela slutade en halvtimme senare med att tjejen for hem med min polare :laugh: :cryout: Snacka om att bli sönderägd. :D

Så det borde funka, ja.

Alone_in_the_dark
2009-06-16, 13:40
Han och jag var på krogen en kväll å jag såg en tjej som jag spanat in förr, så jag gled in som jag alltid gör och snacka järnet. Jag är ju teh Slarti, liksom. Det hela slutade en halvtimme senare med att tjejen for hem med min polare :laugh: :cryout: Snacka om att bli sönderägd. :D

Så det borde funka, ja.

Du skulle inte ha nämnt den gröna soffan :D

agazza
2009-06-16, 14:20
Tänk va lustigt ändå ifall en incestpedofil skulle heta dickinson i efternamn, den polisrapporten hade jag fnittrat åt litegrann..

agazza
2009-06-16, 14:42
Lol, edit, trodde det var babbla tråden. Sorry..

simpan89
2009-06-16, 14:53
tänk va lustigt ändå ifall en incestpedofil skulle heta dickinson i efternamn, den polisrapporten hade jag fnittrat åt litegrann..

+1 :d ;)

Christyle
2009-06-16, 15:30
Min polare ska på AC/DC i Göteborg och undrar var man övernattar billigt i denna förnäma stad.

Min polare är lång och snygg och har inget längre kriminellt register, så om det är nån kolotjej som känner sig manad att inkvartera en finsk hunk, så är det bara att skicka PM. Mela? :naughty:

Hammarkullens invandrarhem jag mena vandrarhem

MrBoris
2009-06-16, 16:38
Han får väl gå ut på krogen efter och hitta något villigt? Svårare än så är det inte :D

Inte alltid så lätt som det låter för en kille:smash:

Bönne
2009-06-16, 23:49
Jag är bortrest då, så min lägenhet står tom, ni kan inte få låna den.