handdator

Visa fullständig version : Gym i Simrishamntrakten


Action Fighter
2009-06-12, 16:53
Tjena, tänkte kolla om det är nån som bor eller känner skåne/österlen/simrishamn bra och då även vet ett bra gym med mycket frivikter som helst ska ha jävligt tunga hantelset. Alltså möjligheter att köra alla övningar tungt. Spelar ingen roll alls om maskiner är helt avsaknad.

Ska nämligen tillbringa ca 5-6 veckor på landet i trakterna där nere i sommar så tänkte cykla in till simrishamn iaf 5ggr per vecka och köra.

Tacksam för svar.

slaskanvandare
2009-06-12, 17:28
Tunga vikter, lågt i tak. SAK - Simrishamns Athlet Klubb. Senast jag var medlem var det 500 kr / år. Sedan har friskis ett bra gym med mycket nordic prylar. Köp ett 10 klipp kort där så blir det bra ekonomi på det.

rooz
2009-06-12, 17:31
Tunga vikter, lågt i tak. SAK - Simrishamns Athlet Klubb. Senast jag var medlem var det 500 kr / år. Sedan har friskis ett bra gym med mycket nordic prylar. Köp ett 10 klipp kort där så blir det bra ekonomi på det.
Inte riktigt...Friskis brukar ha sommarkort för en 500 spänn, 10ggr kort runt 450:)

Frillan
2009-06-12, 17:39
I tomelilla finns ett nyöppnat gym! Det är riktigt fint.

Action Fighter
2009-06-12, 17:42
Tunga vikter, lågt i tak. SAK - Simrishamns Athlet Klubb. Senast jag var medlem var det 500 kr / år. Sedan har friskis ett bra gym med mycket nordic prylar. Köp ett 10 klipp kort där så blir det bra ekonomi på det.

Kommer kolla in båda gymmen. Tror det blir något månadskort om jag skulle köra friskis eftersom jag kör ofta så ett klippkort går ju utan problem på två veckor vilket innebär att månadskort blir bättre ekonomi och även bättre om man vill klämma in ett extra pass. SAK låter intressant, ska kolla in det oxå. Du har ingen koll på vad för personer som kör på ställena och villa tider som är lugnast? Tack så mycket för svar :).

EkarN
2009-06-12, 18:40
Träna på SAK, då får du träffa Johnny Wahlqvist!

Action Fighter
2009-06-12, 18:50
Kollade på SAK's hemsida och dem renoverar nån skola så det är nerstängt under större tiden som jag är nere. Det öppnar igen den 4:e augusti och då har jag bara 6 dar kvar så det får nog bli friskis för min del. Någon som tränar där? Hörde även att dem byggt ny cykelväg till skillinge där jag bor väldigt nära så det får bli och införskaffa riktig sportcykel och speeddräkt och cykla dit för full rulle. Så får man ju lite cardio samtidigt