handdator

Visa fullständig version : Bio-Sport


Vinylsvarv
2009-06-12, 10:37
Någon som vet nåt om detta tillskott Bio-Sport eller testat det ? hört att det ska "bota" tennisarmbåge bra ?

Mvh

Vinylsvarv
2009-06-12, 14:07
Idrottare och andra, som belastar kroppen hårt fysiskt, kan under perioder ha ökat behov av viktiga fettsyror och antioxidanter. Bio-Sport används av idrottare inom många områden. Till exempel hos roddare, fotbollsspelare, cyklister och löpare. Har visat sig vara till stor hjälp inom grenar där man upprepar samma rörelser gång på gång och därigenom belastar speciella områden. Detta gäller inte bara idrottsfolk. Även andra människor som upprepar monotona rörelser har nytta av Bio-Sport. Exempelvis musiker, dansare, servitörer och de som arbetar mycket med mus framför datorn (musarm, tennisarmbåge). Innehåller en noga beräknad blandning av gammalinolensyra (GLA), omega-3-fettsyror (EPA och DHA) samt antioxidanterna vitamin A, B6, C, E, selen och zink. Denna kombination hjälper kroppen att upprätthålla ett naturligt försvar för celler och vävnad, även i situationer där man belastar kroppen mer än normalt.

Tror ni detta kan funka mot tennisarmbåge eller är det bara skitsnack (= ?

Kischen
2009-06-12, 14:17
Tror det mest hjälper dig att minska vikten på din plånbok:) Frågan är väl egentligen varför du har besvär och försöka ändra på dina rutiner?

Vinylsvarv
2009-06-12, 14:21
Tror det mest hjälper dig att minska vikten på din plånbok:) Frågan är väl egentligen varför du har besvär och försöka ändra på dina rutiner?

Ja :) fick besvären efter en överbelastning tror jag men har vilat helt ett par dagar nu sedan det hände och börjar kännas bättre så. Men anledningen till att jag tog upp detta var bara att jag råka läsa nånstans att det hade hjälpt de som hade haft tennisarmbåge att bli av med det helt men det vet man ju inte om det bara var skitsnack;)

Kischen
2009-06-12, 14:26
Googlade lite men hittade inget trovärdigt. Är i regel alltid skeptisk och jag tycker man bör vara det.

Vinylsvarv
2009-06-12, 14:30
Googlade lite men hittade inget trovärdigt. Är i regel alltid skeptisk och jag tycker man bör vara det.

Samma här därför jag postade här i hopp om att någon kunnig kanske vet nåt om det =)

young_george
2009-06-12, 14:33
Ser ju bara ut som en svindyr Omega3/multivitamin.

350kr för något som inte ens räcker en månad. Undvik är mitt tips.