handdator

Visa fullständig version : Biotest-tribex-500


obbe
2003-08-15, 18:22
BIOTEST-TRIBEX-500. Vad tror ni om den produkten! Någon som har erfarenhet?

EiseltUK
2003-08-15, 20:47
Tribulus brukar inte vara så mycket att ha. Möjligen om du vet att din testosteronproduktion är låg, typ om du är över 30 år.

/ Henrik

obbe
2003-08-15, 21:57
Är nog i mina bästa år, 17:D
Henrik: Känner du till de andra ämnena! ger de någon effekt?
Vad jag vet så har man sin högsta nivå av testo i tonåren! Men rent teoretiskt skulle väl ett preparat typ Tribulus kunna öka produktionen ändå? eller

michael
2003-08-16, 16:35
Sök på pubmed efter forskningar gällande tribulus.
Till dags dato är det väl att det ökar testoproduktionen nämnvärt om du redan har en nedsatt produktion, om dina värden är fullt normala så förändras de inte mycket av tribulus? Iallafall så är Tribex-500 lurendrejeri och båg eftersom du aldrig kommer uppleva de resultat från produkten som de utlovar.
Släng pengarna på protein.

Nitrometan
2003-08-16, 19:46
Biotest. Korta produktcykler med mirakelprodukter. Skulle nog vilja säga att det är bluff-bluff.

Powerbear
2003-08-17, 20:44
Originally posted by EiseltUK
Tribulus brukar inte vara så mycket att ha. Möjligen om du vet att din testosteronproduktion är låg, typ om du är över 30 år.

/ Henrik

:D Nåt för mig med andra ord

gasoliner
2003-08-17, 21:52
Oss menar du?

Pff..PBear min herre!! Du behöver inge sånt :nono:

du e grov nog ändå serru..

EiseltUK
2003-08-17, 22:18
Originally posted by obbe
Är nog i mina bästa år, 17:D
Henrik: Känner du till de andra ämnena! ger de någon effekt?
Vad jag vet så har man sin högsta nivå av testo i tonåren! Men rent teoretiskt skulle väl ett preparat typ Tribulus kunna öka produktionen ändå? eller

Vilka andra ämnen?? Såg bara Avena Sativa som är havre.
Jag tror inte att du behöver det och jag tror inte du får effekt av det. Bättre att lägga pengarna på mer etablerade kosttillskott.

/ Henrik

obbe
2003-08-18, 14:32
Originally posted by EiseltUK


Vilka andra ämnen?? Såg bara Avena Sativa som är havre.
Jag tror inte att du behöver det och jag tror inte du får effekt av det. Bättre att lägga pengarna på mer etablerade kosttillskott.

/ Henrik

Menade detta: *FGP™ - 7-isopropoxyisoflavone (Ipriflavone),

Grahn
2003-08-18, 19:27
Testar en burk för skojs skull och kan inte säga att jag märkt ngt alls av dem. Iofs så menar de jua tt man ska ta massa piller samt använda dem mist en månad....nah.....blir inga fler köp.

ZMA däremot verkar vettigare.

EiseltUK
2003-08-18, 19:58
Originally posted by obbe


Menade detta: *FGP™ - 7-isopropoxyisoflavone (Ipriflavone),

Ipriflavone ska vara bra mot benskörhet på gamla tanter. Teorin är väl att det ska hämma testosteronet från att aromatisera eller något sånt.

/ Henrik

obbe
2003-08-18, 20:21
Originally posted by EiseltUK


Ipriflavone ska vara bra mot benskörhet på gamla tanter. Teorin är väl att det ska hämma testosteronet från att aromatisera eller något sånt.

/ Henrik


Vad menas met att testosteronet aromatiseras?

Grahn
2003-08-18, 20:26
att det blir östrogen.