handdator

Visa fullständig version : Deffen slut!


Torsk_ole
2009-06-12, 07:24
Dags att börja äta:D

Ge mig tips om vad jag ska käka. Tanken är att stoppa i mig grejer som är goda, men samtidigt inte är helt fruktansvärda kaloribomber, med tanke på hur mycket jag kan trycka i mig:D. Började dagen med king grubs pannkakor, med lite extra protte för den goda smakens skull.

Hit me!!

Alfred Nobel
2009-06-12, 07:49
Det känns lite väl onödigt att starta en ny tråd när typ en av forumets mest aktiva tråd ligger under samma kategori. Gå in och kika i matlagningstråden och måtta mängden mat efter hunger och aptit. Innerst inne är du väl medveten om vad du kan äta, oavsett om det är deff eller bulk, så kör på som vanligt och hitta inspiration bland de redan aktiva trådarna.

"Efterrätts tråden"
"Era måltider tråden"
"Frukost tråden"
"Mellanmåls tråden"
"Recept tråden"

Mvh

Lellan
2009-06-12, 07:53
Har du inte ätit tidigare el vad? Ät som vanligt om du gillade det du gick ner av, lite mer bara så att du ser att du ligger på kcal balans el långsam uppgång el vad du är ute efter. Kanske unna dig om du får sug av ngt, oftare men förstår inte vitsen med en späkning och sen vräkning.

Ät gott jämt, tror det går om man inte är alltför kräsen och uteslutande gillar fett+sockermix. :)