handdator

Visa fullständig version : Practical jokes


Robbelibob
2009-06-10, 18:20
Någon som har några roliga, som man inte har hört tusen gr på lager? Brukar mest köra med den när någon vart på toa och öppnar dörren, så slår man i dörren så det verkar som dom har smällt till en.

LoTiX
2009-06-10, 19:04
Eller vänta 10 sekunder efter att någon gått på toa sedan kasta något stort, tungt och ljudligt så hårt man kan in i dörren. Barnsligt och skoj.

Inge Enveten
2009-06-10, 19:53
Eller vänta 10 sekunder efter att någon gått på toa sedan kasta något stort, tungt och ljudligt så hårt man kan in i dörren. Barnsligt och skoj.

Då tar du ju isönder dörren

mattilainen
2009-06-10, 19:55
Då tar du ju isönder dörren

Tror inte någon är stark nog här på kolo för det ;)

JMRA
2009-06-10, 20:19
Gjöt in vaktmästarens hänglås till skåpet i cement häromdagen :D Tidigare kånkade vi ner ett stort jävla piano som vi ställde på höjden precis innanför dörren till omklädningsrummet så när de öppnade dörren på morgonen var de tvungna att klättra över ett piano, resulterade i möte med chefen dock så kan ju diskuteras. Favoriten var dock en morgon när jag 06.00 låg halv naken på golvet i omklädningsrummet med en kniv i mig och med blod över halva mig och golvet.

Brukar annars ha ett hänglås på lager som man kan sätta ihop sandaler med, sätta i någons byxor, möe roligt. Ståltråd och tejp är roligt också, är barnsligt förtjust i sådant här.

JMRA
2009-06-10, 20:23
Kul med är ju gummispindlar och skit som man kan lägga i folks skor, i någon mugg, i besticklådan, sätta på insidan till något skåp mm. Fäst den i ett snöre och lägg på dörrkarmen :D

Herr Oberst
2009-06-10, 22:03
Sitter du i ett större kontorslandskap kan man roa sig med att byta plats på allas datorer

PixelMiner
2009-06-10, 22:08
Har varit med om att fylla en kollegas kontor upp till huvudhöjd i förpackningschips. Sådana där vita frigolitbitar, ni vet. Han blev "lite" förvånad när han öppna dörren dagen efter.

saab900
2009-06-10, 22:52
Sitter du i ett större kontorslandskap kan man roa sig med att byta plats på allas datorer

Har alla trådlösa möss och tangentbord kan man byta plats på dessa istället, folk kollar kablar och batterier som tokiga innan de kommer på det :D

JMRA: :laugh: Jag vill jobba på ditt jobb :em:

ctorsten
2009-06-11, 00:12
En kompis fick en snilleblixt på fyllan när kockarna på hans jobb skulle städa köket dagen efter. Han tog en stor hink, fyllde den med vatten och slängde ner alla moppar, skrapor, svinto, trasor etc och in i frysen. Han fick sparken men det var sista veckan på jobbet ändå så jag tror att det var värt det :)

LoTiX
2009-06-11, 00:21
En kompis fick en snilleblixt på fyllan när kockarna på hans jobb skulle städa köket dagen efter. Han tog en stor hink, fyllde den med vatten och slängde ner alla moppar, skrapor, svinto, trasor etc och in i frysen. Han fick sparken men det var sista veckan på jobbet ändå så jag tror att det var värt det :)

Fina referenser han lär få!

LoTiX
2009-06-11, 00:26
I lågstadiet gav jag en kompis ett löv där jag hade spottat på undersidan. En sak ledde till en annan och nu sitter jag här med en telefonräkning jag inte kan betala.