handdator

Visa fullständig version : Armstarks aktietips


ARMSTARK
2009-06-05, 14:37
Historiskt sett har man kunnat göra riktiga klipp på börsen om man hade gjort precis tvärt om mot vad jag har gjort. Därför kommer här ett rykande hett aktietips:

Köp Lundin Mining!

Jag har just sålt mina Lundin aktier. Det innebär att aktien kommer att rusa de närmaste dagarna. Bara för att Mammon hatar mig. :D

coxie
2009-06-05, 14:43
Jag rekommenderar er alla att köpa aktier i Coxie inc, den aktien kommer gå upp som fan.

Vet inte om du försöker dig på ironi men om inte så finns det en tråd om aktier. Sedan hade det varit intressant vad du baserar det på.

Mongar
2009-06-05, 14:48
Vet inte om du försöker dig på ironi men om inte så finns det en tråd om aktier. Sedan hade det varit intressant vad du baserar det på.

Han skojar ser du väl. Han baserar det på det han just skrev. Att han just sålde sina aktier och då kommer aktien stiga då han haft otur med aktier tidigare.
Skojar du när du menar att du verkligen inte förstod det?

Prankie
2009-06-05, 14:54
var finns coxie aktier? köpa!!!!

ARMSTARK
2009-06-11, 11:39
Grattulationer till de som gjorde som jag sa, aktien har gått upp 10% hittils.
Helt otroligt, det har aldrig slagit fel. *grr27*

krilleh
2009-06-11, 15:52
In i bankerna nu grabbar! Resan blir fin på ett par års sikt.

stevebc
2009-06-11, 16:06
Grattulationer till de som gjorde som jag sa, aktien har gått upp 10% hittils.
Helt otroligt, det har aldrig slagit fel. *grr27*Hahahha jag känner igen det där. Det är det samt att min plattform alltid ska lagga under högvolatilitetsperioder som gör mig förbannad.

Prankie
2009-06-11, 16:46
Alltid lätt att vara efterklok. Under min förra accountingkurs fick vi uppgift värdera ett företag. Efter lite gallningen valde jag redovisa Lenovo gruppen som såg mest intressant ut både fundamentalt och tekniskt då. Givietvis steg aktien nu 100% efter kursen. :MrT: