handdator

Visa fullständig version : Whey-80 naturell blandat med?


knubben
2009-06-03, 19:25
Tjena!

Undrar om ni har några tips på vad man kan blanda Star Nutrition Whey-80 naturell med? :)

Tacksam för svar!

mikaelj
2009-06-03, 19:31
Man kan göra nötbröd av det!

KidWonderboy
2009-06-03, 21:39
kakao, en tesked brukar räcka för att få bort den vidriga smaken.

Vicotnik
2009-06-04, 01:33
Jag blandar mitt med vatten. :hbang:

944RS
2009-06-04, 08:33
Något flytande om det skall drickas annars blir det liiiite torrt och dammigt.

Kan tänka mig mjölk+oboy.

Altec
2009-06-04, 20:55
Jag kör alltid med bara vatten. Får väl ta och testa oboy eller något.

Apjavel
2009-06-04, 21:10
2 liter vatten så smakar det knappt :smash:

Morrris
2009-06-05, 18:28
Vatten. Du dricker inte Whey-80 naturell för att det är gott.

lassee
2009-06-05, 21:35
För att blanda ut så är det ju smart att ta ngt flytande, mjölk eller vatten, lite torrt annars. Naturell är ju inte till för att smaka gott utan för att inte ha några onödiga smakämnen i pulvret. Om du vill att det ska smaka gott kan man ju köpa smaksatt pulver från början. ;)

knubben
2009-06-05, 22:06
Menade om någon visste om det smakade gott att blanda tex whey-80 naturell, mjölk och sen typ någon slags frukt typ banan? sen köra det i en mixer typ

christian9
2009-06-06, 00:35
sötningsmedel. :cool:

christian9
2009-06-06, 00:49
Hehe ok då. Jag håller med de andra - drick det som det är, så jävligt kan det väl ändå inte smaka. Om du tar det direkt efter träningen så behöver du nog inte vara rädd att blanda i O'boy tex om du vill dock - i måttliga mängder är det inget som kommer påverka din kroppssammansättning, och du behöver kolhydrater efter träning (leker grub här).

jabba the hut
2009-06-06, 18:54
Jag köpte en påse naturellt, efter att med tiden blivit mer och mer känslig för sötsliskigheter har jag lite motvilja mot de smaksatta pulvrena som jag annars inte tycker smakar illa alls. Men, efter att under flera månader inte ha ätit några sötsaker alls, har jag svårt för sötningmedel,

Jag KAN dricka den naturella vasslen blandad med vatten utan problem, men provade att mixa mer lite hallon eller jordgubbar... funkar förstås. Blanda ner pulvret i yoghurt går också bra. Det är bara att experimentera, soppan smakar ju knappt något alls i sig själv.

johan.f
2010-02-08, 14:17
Jag köpte en påse naturellt, efter att med tiden blivit mer och mer känslig för sötsliskigheter har jag lite motvilja mot de smaksatta pulvrena som jag annars inte tycker smakar illa alls. Men, efter att under flera månader inte ha ätit några sötsaker alls, har jag svårt för sötningmedel,

Jag KAN dricka den naturella vasslen blandad med vatten utan problem, men provade att mixa mer lite hallon eller jordgubbar... funkar förstås. Blanda ner pulvret i yoghurt går också bra. Det är bara att experimentera, soppan smakar ju knappt något alls i sig själv.

idag kände jag för första gången på länge det du beskriver. hällde i mej whey fx exotic efter träningen o tyckte söttman var näst intill vidrig. va taskigt e är att jag har ett paket på posten som kom idag med nytt protte för ett par månader framåt - allt smaksatt !!
ska nog prova naturell sen jag med.... o nu undrar jag, är naturell helt utan aspartam eller annat sötningsmedel o fri från andra "smakförbättrare"?

Eriic
2010-02-08, 14:42
oboy eller jordgubbspuvler.

siimon89
2010-02-08, 15:57
o nu undrar jag, är naturell helt utan aspartam eller annat sötningsmedel o fri från andra "smakförbättrare"?

Ja det ska det vara iallafall. Står väl som oftast på produktinfon.