handdator

Visa fullständig version : sätter sig allt fett?


Nate
2003-08-13, 18:23
om man skulle halsa låt oss säga olivolja värt ett kilo fett då man redan har försett dagens energibehov. Skulle man gå upp ett kilo i kroppsfett då? Eller försvinner något av det fettet ut på nåt sätt?

finns mkt att fundera på här i världen :rolleyes:

GhostFace
2003-08-13, 20:00
Förmodligen skulle du skita ner dig inom ett par timmar och då har med största sannolikhet heller inte din kropp kunnat ta hand om allt fett.

Så nej du går inte upp ett kilo i kroppsfett.

Prankie
2003-08-13, 20:11
Jag undrar på vad Nate har rökt på idag. ;)

Alex85
2003-08-13, 21:34
Originally posted by Prankie
Jag undrar på vad Nate har rökt på idag. ;)

äh sluta retas, hon va väl lite full igår o råka dricka ur fel behållare:D

Powerbear
2003-08-13, 21:34
Jag undrar på vad Nate har rökt på idag

:D...ser lurt ut du...

Nate
2003-08-13, 21:48
Originally posted by Alex85


äh sluta retas, hon va väl lite full igår o råka dricka ur fel behållare:D

Nope, satt hemma i tristessen och gjorde ingenting.

Ive got a big brain - kan inte sluta fundera på onödiga saker... intressant med teorier. Måste ta min forskarexamen ;)

Prankie
2003-08-13, 21:58
Du kan ju forska om steriltet är ärvligt.

Powerbear
2003-08-13, 23:33
Ive got a big brain - kan inte sluta fundera på onödiga saker... intressant med teorier. Måste ta min forskarexamen

Finns egentligen inga onödiga saker att klura på, utan de för en oftast vidare in i andra intressanta teorier. Det är av sådant man lär av och med åldern bli man visare. ;)

Castro
2003-08-14, 00:19
Originally posted by Powerbear


Finns egentligen inga onödiga saker att klura på, utan de för en oftast vidare in i andra intressanta teorier. Det är av sådant man lär av och med åldern bli man visare. ;)

Det där sista var extra viktigt att understryka va? =)))
...Och med åldern blir man visare

Powerbear
2003-08-14, 04:30
:D Jo men är väl snart det enda man kan skryta med.

hangatyr
2003-08-14, 06:08
Originally posted by Prankie
Du kan ju forska om steriltet är ärvligt.

:laugh:

Lasse Kongo
2003-08-18, 13:17
Ja stressa i mig 2 gorbys och halsa ganska friskt ur en flaska rapsolja, fick nog i mig en 4-5dl =)

Kan säga att det kändes rätt fint på ngt sätt i kroppen, men sen blev ja ngt dålig i magen, kan säga att det spruta rakt ut..... en hel del.... satt en bra stund.


Ändå är ja inte känslig mot oljor, men ja stressa lite då med.

Ni som har kört keto bör väl ha känt liknande krämpor i början av dieten, alltså grym diarre, men det lägger sig sen.

Ja man vet inte hur saker o ting funkar förren man har provat :kinky:

King Grub
2003-08-18, 13:19
Dricker man en halv liter olja får man nästan skylla sig själv om man fastnar inne på muggen. ;)