handdator

Visa fullständig version : Bort med det!


hallar
2002-05-03, 19:23
Hallå!

För cirka ett år sedan tappade jag mycket vikt. Jag medger att det gick till överdrift. Jag förlorade då endel muskler och så. Men nu har jag tränat ca ett år på gym och fått mer muskler. Har laggt på mig lite igen tror jag.

Det jag nu undrar är ifall ni vet något bra sätt man kan bli av med lite fett och samtidigt öka eller iaf bevara sin styrka och muskelmassa. Hur skall man äta osv.

fernemark
2002-05-03, 20:24
Beror ju på hur mkt fett du vill bli av med och hur seriös du är..
Räcker antagligen att snåla ner på fettet i din kost och fortsätta träna hårt för din del..

hallar
2002-05-03, 20:56
Hejsan!
Fetsnålt äter jag redan. Jag väger dock inte så mycket. Bara 70 kg. Är 185 lång. Vill inte bli av med så mycket... bara det där lite till =). Har lite bukfett som jag gärna vill ha bort-

Pez
2002-05-04, 02:36
Jag är ledsen, men väger du 70kg på 185cm så behöver du inte deffa, du behöver bygga.
När du byggt upp lite mer massa så blir det tom lättare att deffa samt att det blir mer visuella resultat om du har lite mer muskler att deffa fram, inte sant?

/pez

fernemark
2002-05-04, 02:54
Japp, håller me Pez, kör lite konditions-träning som komplement också så försvinner de mesta av bukfettet så småningom. Men bygg hellre :p