handdator

Visa fullständig version : Armageddon vs. Rev. Crack?


frong
2009-05-24, 20:24
Någon som testat en någon av dessa produkter eller båda? :-o

Båda verkar otroligt intressanta! Sitter här och funderar på vilken jag ska beställa... TIPS?

frong
2009-05-25, 10:01
Har beställt en burk Armageddon nu, återkommer med recension!

Schroder
2009-06-02, 10:00
har testat crack och är på min armageddon nu. började ta den igår så jag kan inte säga fullt ut hur pass bra den är.

Crack: enligt mig en av de bästa no produkterna jag testat, man får en rejäl fokus/energi samt man får en hel del stim i kroppen. sen blir man rätt glad,pigg, lite Euroforisk glädje och harmoni , fick iallafall jag och de som testat den runt om kring mig. tycker den e rå som fan. priset är högt, men det känns som man får flera produkter i en.

armageddon: tog en dos igår, smaken var okej,var inte den godaste jag smakat, var lätt oljlig men den slank ner lätt ändå. tog den 30min innan gymmet på tom mage samt lågt med kolhydrater. fick en rätt kraftig ordentlig pump samt energi, orkade betydlig mer än normalt i gymmet och man känner sig aldrig "klar" utan man bara fortsätter , så än så länge är jag hel nöjd med den.

kalle_banan
2009-06-02, 15:10
Det låter som rena knarket.

CVN
2009-06-02, 15:56
har testat crack och är på min armageddon nu. började ta den igår så jag kan inte säga fullt ut hur pass bra den är.

Crack: enligt mig en av de bästa no produkterna jag testat, man får en rejäl fokus/energi samt man får en hel del stim i kroppen. sen blir man rätt glad,pigg, lite Euroforisk glädje och harmoni , fick iallafall jag och de som testat den runt om kring mig. tycker den e rå som fan. priset är högt, men det känns som man får flera produkter i en.

armageddon: tog en dos igår, smaken var okej,var inte den godaste jag smakat, var lätt oljlig men den slank ner lätt ändå. tog den 30min innan gymmet på tom mage samt lågt med kolhydrater. fick en rätt kraftig ordentlig pump samt energi, orkade betydlig mer än normalt i gymmet och man känner sig aldrig "klar" utan man bara fortsätter , så än så länge är jag hel nöjd med den.

Crack värkar helt klart lovande, om man dock tänker på hur många doseringar det är jämfört med priset så är det inte så farligt.

Handcuff
2009-06-02, 15:58
Inte dåliga produkter med sådana magiska egenskaper :thumbup:




(ja jag tillhör den skaran som inte blir impade av produktnamn som tillverkarnas 9åringar måste hittat på :D)

frong
2009-06-02, 16:19
Har kört Armageddon tre gånger nu, gillar INTE smaken alls, rage och brutal är mycket godare...

Tycker också att båda de andra nämnda produkterna har fungerat bättre.

Olaaa
2009-06-02, 19:33
Kan tycka att man går lite för långt när man döper kosttillskott till "Crack", det ger inte en positiv klang precis, såvida man inte är en pundare? Och pundare är väl knappast målgruppen att sälja till? :p

Schroder
2009-06-02, 20:46
haha a tror nog det är mest för att höjja ögonbrynen på folk så att säga. marknadsföring.

Sen kan man ju skita i namnet och gå efter vad produkten har i sig etc. Tycker helt klart båda två ger bra. Crack är nog lite mer aggresivare