handdator

Visa fullständig version : Jag..


bladhet
2003-08-12, 12:53
Här kommer en ganska dålig bild av mig.. tog den med kameran till ericsson t68..
Nu tänker ni säkert att jag är en discobyggare eftersom jag inte har nå ben bilder.. men då kan jag berätta att jag inte är nån discobyggare..
De kommer nog fler bilder i framtiden och då med BEN!!

Jag har tränat i nästan ett år!!

Tomten
2003-08-12, 14:20
Du har du lyckats bra med deffen på ansiktet, det försvann helt och hållet!!! :hbang:

Officer
2003-08-12, 14:22
Jag kan inte ge någon korrekt bedömning av din bild då det är en dålig bild, ingen korrekt pos och så har vi inte fått några stats på dig såsom ålder och längd och vikt.

bladhet
2003-08-12, 14:37
Ålder: 17år
Vikt:pendlar mellan 70 och 73kg
Längd: Ca 177cm

Allan
2003-08-12, 18:54
Okey till att börja med - jag accepterar inte under några omständigheter att man använder en medlems bildtråd för att diskutera en massa grejor som det finns andra forum för. Bara så ni vet - och jag gillar inte att kapa inlägg men här har yxan gått, kan jag säga.
Nu vet ni det.
Bladhet, det syns att du kånkat omkring biceps- och tricepsvikter, men du behöver bygga massa, och det bygger man inte med armövningar. Nu kan vinkeln luras lite men generellt behöver du mer massa. Du har en bra grund att stå på. Skicka gärna fler bilder.


allan

GhostFace
2003-08-12, 19:05
Syns på axlarna att du piskat dem hårt, samma sak med högerbiccen (förmodar att vänsterbiceps är likvärdig). :thumbup:

Svårt att se pecsen och maggen men det kommer säkert fler bilder som bevisar gymarbete där också?

Ät och vila för att växa så kommer resultaten.:cheers:

Castro
2003-08-12, 21:48
Lite stats hade kanske varit på sin plats?

bladhet
2003-08-13, 12:49
lår:56cm
Vader:38cm
Underarm: 29cm måste verkligen köra hårdare på underarmarna..
övararm:38-39cm
Bröst: 94cm.. har haft väldigt svårt att få brösten stora.. har en sån där insjuken bröstkorg, inge kul

Herkulez
2003-08-13, 13:20
Du är ung och är på god väg. kör hårt nu:thumbup:

Sundblad
2003-08-13, 14:47
Utifrån vad som syns:

Mer massa på bröst och rygg (utifrån hur latsen ser ut i denna vinkel) och lite större trapezius. Med all sannolikhet behöver du lägga på dig mer massa på benen också eftersom du inte lagt ut dem på nätet.

Biceps, triceps, axlar och underarmar kan du prioritera ned ett tag så att resten kommer ikapp.

Har inte kameran självutlösning? Palla i så fall upp den och koncentrera dig på posandet, helst i dagsljus så att du kan få kortare slutartider.

.: Sundblad ..

bladhet
2003-08-13, 15:44
en liten fråga bara.. vad är trapezius??
Just nu kämpar jag ganska så hårt med latsen och ben..

GhostFace
2003-08-13, 16:14
Muskelgruppen mellan axlarna och huvudet/nacken, fortsätter även neråt övre delen av ryggen.