handdator

Visa fullständig version : Borde jag byta tillskott?


Ozolinskij
2009-05-21, 20:17
Hej alla!

Undrar bara vilket tillskott ni tycker är mest passande för mig. Vill nämligen gå upp i vikt och muskelmassa, med andra ord lägga på mig en hel del hydda. Har bulkat i ca 4 månader med gainer (dalblads peptipower), men undrar helt enkelt om ni anser att det finns bättre preparat på marknaden?

Är 185 cm lång och väger i nuläget 83 kg.

omnibus
2009-05-21, 20:19
Du behöver inga tillskott för att bygga muskler och gå upp i vikt, ät mer mat bara.

Mr.Sarkastisk
2009-05-21, 20:32
du behöver inga tillskott för att bygga muskler och gå upp i vikt, ät mer mat bara.

+1

Ozolinskij
2009-05-21, 22:26
Sant, såklart. Äter redan väldigt mycket, men vill gärna äta rätt i samband med träning. Tycker detta blir enklare med tillskott, då jag bor hemma och inte kan styra över mina måltider på samma sätt som någon som bor själv.
Och som du märkte frågade jag efter T-I-L-L-S-K-O-T-T och inget annat.

C.E.J.
2009-05-21, 22:40
Sant, såklart. Äter redan väldigt mycket, men vill gärna äta rätt i samband med träning. Tycker detta blir enklare med tillskott, då jag bor hemma och inte kan styra över mina måltider på samma sätt som någon som bor själv.
Och som du märkte frågade jag efter T-I-L-L-S-K-O-T-T och inget annat.

Nej det finns inga andra kosttillskott du kan köpa.

Varulven
2009-05-21, 22:53
Prova denna, men ta det lugnt. Vid överdosering blir du grön och syr som satan.

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=168

Och lite info FTW.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=127561

kaysim
2009-05-21, 23:36
Hej alla!

Undrar bara vilket tillskott ni tycker är mest passande för mig. Vill nämligen gå upp i vikt och muskelmassa, med andra ord lägga på mig en hel del hydda. Har bulkat i ca 4 månader med gainer (dalblads peptipower), men undrar helt enkelt om ni anser att det finns bättre preparat på marknaden?

Är 185 cm lång och väger i nuläget 83 kg.

Gainer funkar nog bra oavsett märke. Du kan ju ta lite mer än vad du brukar efter träningspassen om du inte upplever någon viktökning? Samt ät mycket, frukost, lunch, middag + 2-4 mellanmål per dag.

Vill du kan du ju som sagt testa EAA + kolhydrater, blanda egen gainer på det sättet. Men tror det mesta faktiskt handlar om att du måste äta mer än vad du gör nu!

Jonte
2009-05-22, 15:51
EAA och Kreatin allt du behöver ;) men maten är betydligt viktigare..