handdator

Visa fullständig version : Tror ni några kända byggare hänger på forum?


tankz
2009-05-20, 22:14
Tjenare :D

En fundering jag haft är om kända svenska byggare, kan va folket som vart med i gladiatorerna som atlas(roger zapfe), hero (roddy benjaminson), plexus (johan oldenmark), nicklas larsson (izor) mfl, magnus samuelsson, listan kan göras lång.

Tror ni dessa hänger t.ex. på kolozzeum och kikar runt, eller på nått 'konkurerande' forum t.ex. body, hälso (hoppas inte detta är reklam?). eller vet ni rentav att någon av dom är medlem eller liknande? Skulle vara kul och se, kanske hade de avslöjat några hemligheter, upplägg etc:)

Baan
2009-05-20, 22:34
Forum har ingen plats i en pro bodybuilder - livstil.

n1tro
2009-05-20, 22:50
ja de hänger på forum , hade silvio samuel på msn också..

Scratch89
2009-05-20, 22:53
Det finns ju en del lurkers...

Axwell
2009-05-20, 22:55
Lars Östling?

Ganymedes
2009-05-20, 22:55
De är väl inte annorlunda än alla andra människor, de som har intresse och tid för internet kan väl mycket väl hänga på forum oavsett vad de har för karriär? Det är iaf vad jag tror. Och sååå jävla upptagna är de inte, jag har sett hur mycket dötid Coleman har när han dricker sina eggwhites. Lätt att han hinner göra det samtidigt som han postar under något nick här på Kollo... ;)

Kwon
2009-05-20, 23:03
Tjenare :D

En fundering jag haft är om kända svenska byggare, kan va folket som vart med i gladiatorerna som atlas(roger zapfe), hero (roddy benjaminson), plexus (johan oldenmark), nicklas larsson (izor) mfl, magnus samuelsson, listan kan göras lång.

Tror ni dessa hänger t.ex. på kolozzeum och kikar runt, eller på nått 'konkurerande' forum t.ex. body, hälso (hoppas inte detta är reklam?). eller vet ni rentav att någon av dom är medlem eller liknande? Skulle vara kul och se, kanske hade de avslöjat några hemligheter, upplägg etc:)

Jodå, dom är här och besöker oss vanliga dödliga ganska ofta, dock med speciella nicknames. (för att vara lite incognito)


Magnus Samuelsson = Baan

Roger Zapfe = 2snarthårdakillar

Golden Olden = Stoltz

Roddy Benjaminsson = Pudzianovski

Dennis James = gh15

Lee priest = leeP

Markus Ruhl = King Grub

och ibland dyker även suveränen Zone Capone upp och hälsar på med en post!

Skicka gärna PM och fråga om träningstips.

Danny Devito
2009-05-20, 23:05
Jodå, dom är här och besöker oss vanliga dödliga ganska ofta, dock med speciella nicknames. (för att vara lite incognito)


Magnus Samuelsson = Baan

Roger Zapfe = 2snarthårdakillar

Golden Olden = Stoltz

Roddy Benjaminsson = Pudzianovski

Dennis James = gh15

Lee priest = leeP

Markus Ruhl = King Grub

och ibland dyker även suveränen Zone Capone upp och hälsar på med en post!

Skicka gärna PM och fråga om träningstips.

:laugh:

C.E.J.
2009-05-20, 23:06
Kwon = Serge Nubret.

Chaan
2009-05-21, 00:21
Tjenare :D

En fundering jag haft är om kända svenska byggare, kan va folket som vart med i gladiatorerna som atlas(roger zapfe), hero (roddy benjaminson), plexus (johan oldenmark), nicklas larsson (izor) mfl, magnus samuelsson, listan kan göras lång.

Tror ni dessa hänger t.ex. på kolozzeum och kikar runt, eller på nått 'konkurerande' forum t.ex. body, hälso (hoppas inte detta är reklam?). eller vet ni rentav att någon av dom är medlem eller liknande? Skulle vara kul och se, kanske hade de avslöjat några hemligheter, upplägg etc:)

Fel generation.

zonecapone
2009-10-09, 13:20
Jodå, dom är här och besöker oss vanliga dödliga ganska ofta, dock med speciella nicknames. (för att vara lite incognito)

och ibland dyker även suveränen Zone Capone upp och hälsar på med en post!

Skicka gärna PM och fråga om träningstips.

*popcorn*

ZONE

von huff
2009-10-09, 13:23
Så finns det iaf en TV-kändis,Krampus

Sebbe_H
2009-10-09, 13:44
Så finns det iaf en TV-kändis,Krampus

Glöm inte Jojje, känd från TV.