handdator

Visa fullständig version : Vad gör dig förbannad just nu?


Sidor : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81

Axwell
2009-05-13, 20:17
Denna tråd är avsedd för personer som är förbannade på någonting som har hänt, händer eller kommer att hända.

Jag är just nu förbannad på att jag har ont i magen!

stafh
2009-05-13, 20:19
Jag är förbannad på folk som LJUUUUUGER! *grr*

Och på biokemi. Ibland är det intressant och ibland är det SJUKT TRÅKIGT.

ceejay
2009-05-13, 20:23
att jag stått stilla i styrketräningen ett tag, äter för dåligt

b0ya
2009-05-13, 20:25
att jag är sjuk!! SUUCKS!! blir värsta setback i träning..

egge
2009-05-13, 20:34
Jag åker till riksgränsen imorgon men jag är förkyld som faen. Hoppas det hinner bli bättre.

kalllee
2009-05-13, 20:36
skolan, vad annars

Emil_Larsson
2009-05-13, 20:36
Att jag imorgon kommer vara helt pank.

Exhale_
2009-05-13, 20:37
Trångsynta människor utan kunskap

Baan
2009-05-13, 20:37
Inget, jag är en folkets man.

arremannen
2009-05-13, 20:42
Att det regnar så förbaskat mycket i england att Vidic halkar så att WIGAN!!!! kan göra 1-0. F***!!!!!

Hank
2009-05-13, 20:43
Jag är förbannad på att mat är så jävuslkt dyrt

stevebc
2009-05-13, 20:51
Har sett Pretty Woman-klipp på youtube så jag kan inte bli förbannad på ett bra tag. Måste balansera tillbaka testosteronnivån till default först.

thatice
2009-05-13, 21:04
Att jag tycker att jag borde vara starkare i kronlyft än min marklyft men så var inte fallet.
Plus att jag jobbat och jobbar kväll hela veckan äter så förbannat dåligt när jag jobbar kväll.

johan karlberg
2009-05-13, 21:05
att inte nån het tjej kan se i pannan att jag är intresserad!

Jpn
2009-05-13, 21:09
Att ryggen är paj och måste fixas med endel vila från gymmet som resultat!!

Hemma Gymmaren
2009-05-13, 21:10
Att jag nyss hade en blåsa i gomen, skit jobbigt.

Dock lyckades jag spränga skiten. mår bättre nu :)

RandomC
2009-05-13, 21:12
Inkompetenta läkare som kunde lett till att jag förlorat min arm.

dared
2009-05-13, 21:16
att inte nån het tjej kan se i pannan att jag är intresserad!

haha, den var bra :)

mattilainen
2009-05-13, 21:19
Att allt man har lust att äta har mycket kcal i sig :(

jwzrd
2009-05-13, 21:21
Ingenting.




























AHahAhahahahahHHAhAhhAhAhh RAackackack.

Reticulum
2009-05-13, 21:23
Att jwzrd inte är förbannad. Då får man inte läsa hans underhållande diskussioner. :)

coxie
2009-05-13, 21:24
Mina chips är slut.

stafh
2009-05-13, 21:24
Inkompetenta läkare som kunde lett till att jag förlorat min arm.

Wat. Vad hände?

Lellan
2009-05-13, 22:02
Dalai Lama och Mona Lisas leende bleknar i jämförelse med min sinnesfrid och smajl just nu. Jag kanske lider av ngt, men jag njuter av det. Tillståndet alltså.

Så inte pissed ikväll. :)

Piranha
2009-05-13, 22:04
Djurpolisen på animal planet, speciellt houston.

Djurplågeri kan göra mig rätt *grr27*

jocke12
2009-05-13, 22:05
I vanlig ordning förbannad på folk som inte kan gå ordentligt på stan.

Condemned
2009-05-13, 22:12
Förbannad på folk som inte kan passa tider, speciellt när det händer upprepade gånger och personen ifråga bor 1 min från platsen man ska mötas på...Jävligt respektlöst.

Piranha
2009-05-13, 22:14
Förbannad på folk som inte kan passa tider, speciellt när det händer upprepade gånger och personen ifråga bor 1 min från platsen man ska mötas på...Jävligt respektlöst.

Mmmm speciellt om denne jobbar på SL och kör tåget du skall med.

Condemned
2009-05-13, 22:17
Mmmm speciellt om denne jobbar på SL och kör tåget du skall med.

Jag menar det! :D

Dexterity
2009-05-13, 22:18
Statistik.

hahavaffan
2009-05-13, 22:22
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan :( Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.

Dan S
2009-05-13, 22:27
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.

drakfelt
2009-05-13, 22:28
att casalls grippers modell "hard" är så jävla lätta att man kör 100reppare på dom

n1tro
2009-05-13, 23:04
Statistik.

haha statistik , grundläggande för ekonomer var ärligt talat inga problem jämfört med juridisk översiktskurs, den ger mig mardrömmar..

ceejay
2009-05-13, 23:12
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.

Gud måste du vara så förbannad?


Förbannad på folk med valda sanningar och fördomar

Dreas
2009-05-13, 23:32
Bestämde mig för att börja satsa på träningen igen efter ca 8 månaders lallande, sjukdomar och annat! Så orkar jag inte somna på natten efter passet och är nu förkyld!!!!!!!!!!!!

Hård träning + no sömn + kcalunderskott + mitt immunförsvar = fail!

shut teh face
2009-05-14, 00:00
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan :( Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.
Måste testas :D:D

Sebbe_H
2009-05-14, 00:20
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan :( Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.

Dom har planerat det, dom jävlarna! Men vadå, du menar sånna kanelgiflar, men med choklad i? Gnhhhh!!

Snobbe
2009-05-14, 00:49
Är förbannad på mig själv pga att jag gör så många dumma beslut.

Bahir
2009-05-14, 01:28
I en redovisningsuppgift så klistrade jag in mina ratioberäkningar från Excel till en wordfil som bilder i stället för ändringsbara tabeller. Förutom att beräkningarna ska vara korrekta så blir man bedömd på presentation. Det visar sig efter att jag har skickat in uppgiften (via internet) att om man skriver ut dokumentet så är vissa linjer osynliga för att de ligger så nära varandra (men man ser dem i word, i alla fall på 120% zoom). Till exempel så syns inte de horizontella divisionsstrecken.

Scheisse.

hampfuz
2009-05-14, 01:38
Ska upp om tre timmar, kan inte sova och spillde räkost i soffan.

... FUUUUUUUuu-

Sheogorath
2009-05-14, 04:54
MixMeister Studio har helt plötsligt slutat exportera till MP3:or. WAV funkar dock. Konstigt och irriterande.

stevebc
2009-05-14, 04:59
Att jag hemskt gärna vill sova. Men det dröjer ca 1½ timme till jag får njuta av den lyxen, arbetarklasshjälte som man är.

stevebc
2009-05-14, 05:01
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.Eftersom du har programmet Cops som referens så tänk på att poliserna där är snällare än i verkligheten. Du kan nog räkna med 110-120% när kamerorna inte är på.

MojjMojj
2009-05-14, 05:02
Att jag inte har +40.000kr så jag kan göra de saker jag "behöver" göra. Blir mkt extrajobb i ngra månader ist.

coxie
2009-05-14, 05:30
Att min favoritbaguette var slut hos bageriet :(.

Rockhard
2009-05-14, 05:32
Dags att gå till jobbet *grr*

Supercharger
2009-05-14, 05:52
En tjej...

MojjMojj
2009-05-14, 06:26
Just nu att jag inte har 2-3 kg Ben&jerrys "cookie dough" och "half baked" här hemma . ^^

RandomC
2009-05-14, 06:36
Wat. Vad hände?

Har sökt hjälp för min skadade axel i tre år men gång på gång blivit hemskickad med lite smärtstillande och en klapp på huvudet. Blev iaf opererad tidigare i veckan. Kirurgen fattade inte hur läkarna före honom kunde ha missat min skada eftersom armen knappt satt fast på kroppen längre. Om det hade dröjt ytterliggare något år trodde han att jag skulle fått leva med protes. Fan för inkompetenta läkare. *grr*

jaaaaag
2009-05-14, 06:38
Att jag bara ligger på plats 23 på metrobloggens topplista hahah
:-)

Att mina skor och strumpor är dyngsura efter morgonens spolande!!!

jakke
2009-05-14, 06:46
OracleDB.

hahavaffan
2009-05-14, 07:12
Måste testas :D:DDo it!

Dom har planerat det, dom jävlarna! Men vadå, du menar sånna kanelgiflar, men med choklad i? Gnhhhh!!Jupp, det är precis vad det är. Drömde fan om dom inatt.*cupid*

shut teh face
2009-05-14, 07:36
OracleDB.
Säg till om du behöver hjälp. :D

Frillan
2009-05-14, 07:37
Behöver pengar....+ mobilräkning på 3000 så blir inga nya dragremmar / belte + bra mat under min diet.

jävla helvete

Dan S
2009-05-14, 07:43
Gud måste du vara så förbannad?


Förbannad på folk med valda sanningar och fördomar

Jag ber dig kolla på Cops och söka efter american arrests.

Tycker knappast det är rätt ifall en person inte stannat efter ett tag att gå dit och slå sönder rutan och dra han genom rutan ner på backen, dra händerna i kors och sätta handbojor? Vad tycker du? :)

foxx
2009-05-14, 07:49
Sjukt förbannad på min Itouch just nu, kommer fan inte in på några trådlösa nätverk, har kört återställning och den är uppdaterad med de senaste drivisarna.

KalleBalik
2009-05-14, 08:34
Jag är förbannad på allt just nu, försöker sluta snusa och abstinensen gör mig fan galen.

Osten80
2009-05-14, 08:37
Jag är förbannad på allt just nu, försöker sluta snusa och abstinensen gör mig fan galen.

Försökte att sluta igen förra veckan. Det gick inte så bra. :em:
Idag, som så många andra dagar, är jag förbannad över att min mage vägrar fungera som den bör och ska.

Rackham
2009-05-14, 09:11
Jag ber dig kolla på Cops och söka efter american arrests.

Tycker knappast det är rätt ifall en person inte stannat efter ett tag att gå dit och slå sönder rutan och dra han genom rutan ner på backen, dra händerna i kors och sätta handbojor? Vad tycker du? :)

Nä precis. De är så listiga att de ser till att använda övervåld när TV är där och filmar nämligen.

Det händer ganska ofta att en förövare i en biljaktssituation försöker köra ifrån polisen igen när de stannat och går fram emot bilen, alltså vill de ha ut dem toksnabbt. För att inte tala om risken att de har ett vapen i bilen och får för sig att det är en bra idé att börja skjuta. en polis blir alltid (med rätta) nervös när de inte kan se vad den de skall gripa har för sig med händerna.

Dessutom tror jag knappast de generellt slår sönder rutan för skoj skull, utan bara om dörren är låst, eller inte går att öppna av någon annan anledning. Eller kanske om det är någon de anser extra farlig och snabbt vill ha så bra uppsyn över honom som möjligt.

Att få ligga på marken med handfängsel är nog tyvärr något man får räkna med om man uppvisat det dåliga omdömet att försöka smita från polisen och därigenom riskera sitt eget, polisens och inte minst oskyldigas liv.

Finns garanterat olämpliga poliser i USA, men att säga att de till 99% använder övervåld även mot oskyldiga (är det ok att göra det mot skyldiga menar du?) visar bara på din egen okunskap och fördomar.

Sorry för lång off topic, men ibland måste man...

OnTopic så är jag just nu lite förbannad på martyrinställningen hos många MC-förare som anser att det är hela världens fel förutom just deras när det inträffar olyckor mellan bil/MC p.g.a. att en bil kör/svänger ut framför en MC som kör i ungefär trippla tillåtna hastigheten. De syns dåligt från början, kör man sen i 200 på en 70 väg, så är det rätt självklart i min bok vem som orsakade olyckan.

Alone_in_the_dark
2009-05-14, 09:25
Förbannad? Mycket möjligt i så fall på mitt utseende, uppenbart tycker speciellt tjejer att jag är extremt jävla äckligt ful och borde således inte leva. Hände mig häromdagen, iofs var det en "snäll kommentar" Hade kört 2 set bicespcurl och satt bara o vilade och stirrade i golvet, hon står framför mig (jag ser knappt henne...) Hon fräser "Va fan glor du på ditt äckel?"

mattilainen
2009-05-14, 09:32
Förbannad? Mycket möjligt i så fall på mitt utseende, uppenbart tycker speciellt tjejer att jag är extremt jävla äckligt ful och borde således inte leva. Hände mig häromdagen, iofs var det en "snäll kommentar" Hade kört 2 set bicespcurl och satt bara o vilade och stirrade i golvet, hon står framför mig (jag ser knappt henne...) Hon fräser "Va fan glor du på ditt äckel?"

Ta det lugnt och skit i dom. Uppskattar de inte ditt utseende nu så är de inga tjejer att ha endå. Lägger man tjejer på hyllan ett tag, det är då man får flickvän.. har det varit för alla jag känner iaf :p

Alone_in_the_dark
2009-05-14, 09:42
Ta det lugnt och skit i dom. Uppskattar de inte ditt utseende nu så är de inga tjejer att ha endå. Lägger man tjejer på hyllan ett tag, det är då man får flickvän.. har det varit för alla jag känner iaf :p

Fan skulle ge dig en kram*rolleyes* (nä nu skärper jag mig *host*) - äh jag bryr mig inte va de tycker, jag är nöjd med mig själv det är det viktigaste och jag är bara lean, mean fit and hungry:hbang: Dags för lunch?

wintersnowdrift
2009-05-14, 09:45
Universitetets internetuppkoppling som går upp och ner som en jäkla jojo. Till och med internetleverantörernas svarta får Comhem som försörjer mig med bredband i bostaden framstår som stabiliteten självt jämfört med detta.

//Kristin

Nitrometan
2009-05-14, 09:50
Universitetets internetuppkoppling som går upp och ner som en jäkla jojo. Till och med internetleverantörernas svarta får Comhem som försörjer mig med bredband i bostaden framstår som stabiliteten självt jämfört med detta.

//Kristin

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?ProgramId=1646&Artikel=2834209

Kanske du är drabbad? ;)

Dan S
2009-05-14, 09:53
Nä precis. De är så listiga att de ser till att använda övervåld när TV är där och filmar nämligen.

Det händer ganska ofta att en förövare i en biljaktssituation försöker köra ifrån polisen igen när de stannat och går fram emot bilen, alltså vill de ha ut dem toksnabbt. För att inte tala om risken att de har ett vapen i bilen och får för sig att det är en bra idé att börja skjuta. en polis blir alltid (med rätta) nervös när de inte kan se vad den de skall gripa har för sig med händerna.

Dessutom tror jag knappast de generellt slår sönder rutan för skoj skull, utan bara om dörren är låst, eller inte går att öppna av någon annan anledning. Eller kanske om det är någon de anser extra farlig och snabbt vill ha så bra uppsyn över honom som möjligt.

Att få ligga på marken med handfängsel är nog tyvärr något man får räkna med om man uppvisat det dåliga omdömet att försöka smita från polisen och därigenom riskera sitt eget, polisens och inte minst oskyldigas liv.

Finns garanterat olämpliga poliser i USA, men att säga att de till 99% använder övervåld även mot oskyldiga (är det ok att göra det mot skyldiga menar du?) visar bara på din egen okunskap och fördomar.

Sorry för lång off topic, men ibland måste man...

OnTopic så är jag just nu lite förbannad på martyrinställningen hos många MC-förare som anser att det är hela världens fel förutom just deras när det inträffar olyckor mellan bil/MC p.g.a. att en bil kör/svänger ut framför en MC som kör i ungefär trippla tillåtna hastigheten. De syns dåligt från början, kör man sen i 200 på en 70 väg, så är det rätt självklart i min bok vem som orsakade olyckan.

Tror du jag var seriös med 99%? Det var enbart för att förstärka, så hur kan det visa på min okunskap? Självklart är det undantag jag pratar om. Jaså? Dörren låst? Dom går dit och slår rutan med sin batong och sliter ut dom genom fönstret. Visst finns det saker som gör att det är rättfärdigat, men det finns även motsatta. Vad förstår du inte?
Och ja dom använder övervåld för helvete om du kollar på Cops en gång. Trångsynt?

Rackham
2009-05-14, 09:56
Tror du jag var seriös med 99%? Det var enbart för att förstärka, så hur kan det visa på min okunskap? Självklart är det undantag jag pratar om. Jaså? Dörren låst? Dom går dit och slår rutan med sin batong och sliter ut dom genom fönstret. Visst finns det saker som gör att det är rättfärdigat, men det finns även motsatta. Vad förstår du inte?
Och ja dom använder övervåld för helvete om du kollar på Cops en gång. Trångsynt?

Så, så. Lugn och fin nu lille vän. Jag kommer inte skriva mer om detta då det dels är helt off topic och dels är du inte helt i balans.

Karvig
2009-05-14, 10:21
Tror du jag var seriös med 99%? Det var enbart för att förstärka, så hur kan det visa på min okunskap? Självklart är det undantag jag pratar om. Jaså? Dörren låst? Dom går dit och slår rutan med sin batong och sliter ut dom genom fönstret. Visst finns det saker som gör att det är rättfärdigat, men det finns även motsatta. Vad förstår du inte?
Och ja dom använder övervåld för helvete om du kollar på Cops en gång. Trångsynt?

Jag tror inte att någon trodde att du allvarligt menade 99%, men att du bara pratar om undantagen är inte lätt att utläsa ur ditt inlägg.

Det är klart att de använder övervåld. Cops är ett kommersiellt program och de tar med de värsta klippen de lyckas få fram. Annars vill ingen köpa in det eftersom inte lika många tittare vill se snällt polisarbete (vilket jag är övertygad om att den stora merparten faktiskt är) och vips, så har vi inget Cops längre. ;)


Just nu blir jag förbannad på att de inte har 4,5% mjölk i mataffären som ligger i anslutning till mitt arbete, samt att jag inte hinner springa idag pga jobbet.

Fatcan
2009-05-14, 10:54
Förbannad på att jag måste jobba med snusfettot imorn.

shut teh face
2009-05-14, 10:56
Förbannad på att jag måste jobba med snusfettot imorn.
snusfettot? lol :D

Fatcan
2009-05-14, 11:31
snusfettot? lol :D

Japp, en brutalt överviktig och otrevlig kille med 5kg baksnus mellan tänderna. Därav namnet snusfettot.

coxie
2009-05-14, 11:38
Ett par gubbar i byggkläder var lite otrevliga mot mig när jag var och handlade mat.

Ironbabe
2009-05-14, 11:40
Så fruktansvärt förbannad på de som bara tänker på sig själva och inte tänker på vad deras handlingar får för konsekvenser på de som drabbas!!

Bahir
2009-05-14, 11:44
Nazisterna. Jag såg Schindler's List häromdan.

Saery
2009-05-14, 11:54
Statistik.

+1. Fast i mitt fall är det Matematisk Statistik... Hypotesprövningar suger

Mourten
2009-05-14, 11:57
På att jag har en svår tenta på lördag så måste plugga massor :(
Men glad för att efter tentan får jag sommarlov tills 17 agusit! :D

130kg finsk sisu
2009-05-14, 12:01
Ett par gubbar i byggkläder var lite otrevliga mot mig när jag var och handlade mat.

De såg väl på dej att du inte anser att alla människor är lika värda?

Tabbe
2009-05-14, 12:02
De såg väl på dej att du inte anser att alla människor är lika värda?

Det är dom ju inte?
Mina närmaste är mer värda än random främling..

coxie
2009-05-14, 12:10
De såg väl på dej att du inte anser att alla människor är lika värda?

Kanske det kanske isåfall så misstolkade jag det som kritik, det ser jag som en komplimang.

Tror snarare att de reagerade på att jag som är såpass ung bar kostym och körde en nyare bil än de gör. Kallade mig för borgarjävel, utsugare och arogant trots att det enda jag gjort var att parkera och gått över parkeringen.

omnibus
2009-05-14, 12:14
Att innehållet i Felix risgrynsgröt skiljer sig så mycket mellan olika "korvar".
Ena korven är det 470g i den, andra 509g, i den ena är det tre riskorn i en mjölkig soppa medan i den andra är det 300 riskorn i en klump. Jag blir förbannad.

von huff
2009-05-14, 12:19
Kanske det kanske isåfall så misstolkade jag det som kritik, det ser jag som en komplimang.

Tror snarare att de reagerade på att jag som är såpass ung bar kostym och körde en nyare bil än de gör. Kallade mig för borgarjävel, utsugare och arogant trots att det enda jag gjort var att parkera och gått över parkeringen.

Ahaha avundsjuka avundsjuka...Du skulle ha sagt att du själv jobbat ihop vartenda jävla öre

coxie
2009-05-14, 12:21
Ahaha avundsjuka avundsjuka...Du skulle ha sagt att du själv jobbat ihop vartenda jävla öre

Jag tänkte först svarat med att jag sålde droger till tonåringar men jag fegade ur. Sa att min farsa vunnit pengar på lotto så jag slipper jobba.

chidde
2009-05-14, 12:34
ptja du... just nu är jag förbannad på mitt jobb, trivs inte alls samtidigt som ingen annan svarar på mina CV'n

mangs
2009-05-14, 13:09
Jag börjar bli jävligt förbannad på min jobbdator. Den är så jävla slö och fungerar så dåligt så att den snart åker ut genom fönstret ner på parkeringen.

JohanssonM
2009-05-14, 13:42
Att jag inte kan äta havregrynsgröt till frukost lunch och middag!

Axwell
2009-05-14, 15:02
Att jag inte kan äta havregrynsgröt till frukost lunch och middag!

Varför inte? Är det slut?

Snafu
2009-05-14, 15:05
Jag börjar bli jävligt förbannad på min jobbdator. Den är så jävla slö och fungerar så dåligt så att den snart åker ut genom fönstret ner på parkeringen.

Ah, en sådan episod hade jag idag. Microsoft office krävde någon stor fet uppdatering precis när jag håller på att skriva ett viktigt email 2 minuter innan ett möte. Ett svagt "men för helvete" läckte ut följt av ett "men för fan". Stänga ner 5 excel-filer, Outlook, 3 word document. Sattyg. Jag blir förbannad igen när jag tänker på det.

JohanssonM
2009-05-14, 15:12
Varför inte? Är det slut?

Nej men kan väl inte äta det morgon middag och kväll? :) Eller? Hade gärna gjort det annars.. ;-)

Axwell
2009-05-14, 15:13
Nej men kan väl inte äta det morgon middag och kväll? :) Eller? Hade gärna gjort det annars.. ;-)

Jo det kan man :D Bara göra det!

wintersnowdrift
2009-05-14, 15:18
Statistik.

+1. Fast i mitt fall är det Matematisk Statistik... Hypotesprövningar suger

haha statistik , grundläggande för ekonomer var ärligt talat inga problem jämfört med juridisk översiktskurs, den ger mig mardrömmar..

+1 på n1tro, fast mitt fall gällde Förvaltningsrättslig översiktskurs. Alltså, hypotesprövningar är sjuuuukt kul (och då håller jag ändå med om att det inte är den hottaste delen av statistiken) i jämförelse med kommunallagen.

//Kristin

von huff
2009-05-14, 15:22
Mera skoluppgifter hela tiden

Snafu
2009-05-14, 15:27
+1 på n1tro, fast mitt fall gällde Förvaltningsrättslig översiktskurs. Alltså, hypotesprövningar är sjuuuukt kul (och då håller jag ändå med om att det inte är den hottaste delen av statistiken) i jämförelse med kommunallagen.

//Kristin

Förvaltningsrätt är faktiskt det tråkigaste man kan läsa på universitet. Förutom att själva innehåller är grymt tradigt så kan du fanimig garantera att föreläsaren också är tråkig. JÖK var ju som ett harem fyllt av salma hayeks jämfört med ...ptja..Torbjörn på förvaltningsrätten.

billmaier
2009-05-14, 15:29
Mera skoluppgifter hela tiden

Hur mycket har ni kvar att göra?? Själv har jag fått gjort allt färdigt i skolan och är praktiskt taget färdigt utbildad. Börjar o jobba nästa vecka och sen e de bara ti fara på avslutningsfesten. Men har inget kvar i skolan mera så man kan bra vara på jobb istället :D


Det som gör mig förbannad är att min axel inte ännu heller är frisk

von huff
2009-05-14, 15:32
Hur mycket har ni kvar att göra?? Själv har jag fått gjort allt färdigt i skolan och är praktiskt taget färdigt utbildad. Börjar o jobba nästa vecka och sen e de bara ti fara på avslutningsfesten. Men har inget kvar i skolan mera så man kan bra vara på jobb istället :D


Det som gör mig förbannad är att min axel inte ännu heller är frisk

Jaa vi har lite smått skrivande kvar och sånt, inte några stora uppgifter men helt tillräckligt.Du har det bra då om du kan börja jobba redan, själv får man vänta 2 veckor ännu=(

coxie
2009-05-14, 15:38
Att jag fortfarande inte fixat en tv i mitt badrum, retar mig varje gång jag badar.

Ska fan ta tag i det nu och kolla hur man kan lösa fukten, högtalare har jag redan.

billmaier
2009-05-14, 16:35
Jaa vi har lite smått skrivande kvar och sånt, inte några stora uppgifter men helt tillräckligt.Du har det bra då om du kan börja jobba redan, själv får man vänta 2 veckor ännu=(

jo det kan vara väldigt tråkigt att göra en massa skrivuppgifter, men tänk att det bara är två veckor kvar :)

Jo vi har så i skolan att man får börja jobba efter att man har lämnat in slutarbetet och har allt färdigt.

14K
2009-05-14, 16:37
Att jordnötssmör är för gott för den ska vara laglig. Den gör mig förbannat.

Scratch89
2009-05-14, 19:01
Att Coop Forum har satt in high tech mynthål på sina kundvagnar som inte funkar, men säkert kostade massor av pengar, men har fortfarande inte åtgärdat att de drar åt ett håll så man får pump i sina obliques när man är klar.

Raschmus
2009-05-14, 21:29
Att jag inte hittar en låt på spotify som jag tycker bör vara uppe.

zkaJMxfEfhs&feature=related

Dan S
2009-05-14, 22:08
Så, så. Lugn och fin nu lille vän. Jag kommer inte skriva mer om detta då det dels är helt off topic och dels är du inte helt i balans.

Var något nedvärderande det bästa du hade komma med åt en 17-åring? Grattis.
Du verkar ju ha vissa problem som vi ska låta vara då, som du reagerar *flex*

Absolut inte, men det är allmänt vedertaget att det finns snutar i USA som har blivit snut dels för att kunna ta ut sina aggresioner, verkar det ju som. Sista jag kan tänka på är väll den 15-åriga flickan som blev total misshandlad av en amerikansk polis, och ja, dom borde inte få ha det jobbet. Det finns massor av andra filmade då dom tar till massivt övervåld och onödiga saker. Men jag är väll itne frisk i huvudet som tror att det verkligen är sant det jag ser på smygfilmningar? Eller hur, Rackham? :):):)

agazza
2009-05-14, 22:12
Att jag fortfarande inte fixat en tv i mitt badrum, retar mig varje gång jag badar.

Ska fan ta tag i det nu och kolla hur man kan lösa fukten, högtalare har jag redan.

Finns ju flera tv apparater som är anpassade för badrum, tom några som ser ut som en spegel.

såg en 32a spegel förut för 4k, men det var sjukt kass ljusstyrka och contrast, men det beror väl på toningen.




Ontopic

Jag är sur på mig själv som inte gick och handlade när det var öppet :smash:

young_george
2009-05-14, 22:14
Att jag känner mig smutsig fastän jag dushat två gånger idag

kaer
2009-05-14, 22:20
Att jag vunnit budgivningen två ggr på samma lägenhet men de vill inte sälja.

coxie
2009-05-14, 22:24
Finns ju flera tv apparater som är anpassade för badrum, tom några som ser ut som en spegel.

såg en 32a spegel förut för 4k, men det var sjukt kass ljusstyrka och contrast, men det beror väl på toningen.




Ontopic

Jag är sur på mig själv som inte gick och handlade när det var öppet :smash:

Jo jag har tittat på det men känns inte vettiga, jag vill ha en vettig 42". Pratat lite med brorsan som är glasmästare och han tror att det går att lösa bra genom att bygga in en tv i väggen och sedan fuktspärra med glas och fog.

Problemet är väl hur jag ska leda bort värmen och framförallt hur man ska få dit den utan att kapa reglar/el/vvs i väggen. Borde nog gå med en led-lcd iom att dom inte bygger mer än 3-4cm.

Annars blir en ghettollösning med någon glaslåda som täcker tv:n. Går nog att få hyffsat snyggt om det är omöjligt att bygga in den i väggen.

Scratch89
2009-05-14, 22:26
Jo jag har tittat på det men känns inte vettiga, jag vill ha en vettig 42". Pratat lite med brorsan som är glasmästare och han tror att det går att lösa bra genom att bygga in en tv i väggen och sedan fuktspärra med glas och fog.

Problemet är väl hur jag ska leda bort värmen och framförallt hur man ska få dit den utan att kapa reglar/el/vvs i väggen. Borde nog gå med en led-lcd iom att dom inte bygger mer än 3-4cm.

Annars blir en ghettollösning med någon glaslåda som täcker tv:n. Går nog att få hyffsat snyggt om det är omöjligt att bygga in den i väggen.

Återigen, du behöver inte oroa dig för kablar och fukt.

http://www.everythingfabiolus.com/wp-content/uploads/2009/03/guys-in-a-pool1.jpg

coxie
2009-05-14, 22:32
Den lösningen är ghetto-epic :D.

Nu är jag förbannad över att jag är trött men ändå inte trött nog att somna.

agazza
2009-05-14, 22:35
Jo jag har tittat på det men känns inte vettiga, jag vill ha en vettig 42". Pratat lite med brorsan som är glasmästare och han tror att det går att lösa bra genom att bygga in en tv i väggen och sedan fuktspärra med glas och fog.

Problemet är väl hur jag ska leda bort värmen och framförallt hur man ska få dit den utan att kapa reglar/el/vvs i väggen. Borde nog gå med en led-lcd iom att dom inte bygger mer än 3-4cm.

Annars blir en ghettollösning med någon glaslåda som täcker tv:n. Går nog att få hyffsat snyggt om det är omöjligt att bygga in den i väggen.

Finns väl inte så stora led lcd? har du tid att vänta så kommer det inom några år oled skärmar i den storleken.

Bor du i hus eller lägenhet? Hur som helst tror inte jag det blir problem att bygga in tv:n, luften runt tv:n lär ju cirkulera ut i väggarna endel.

coxie
2009-05-14, 22:43
Tror den största jag sett är 46" så det finns.

Bor i lägenhet och ska kolla runt lite hur illa det är med värmen, en led-lcd är trots allt ganska energisnål mot vanlig lcd och plasma.

omnibus
2009-05-14, 22:46
Att jag sitter här och häckar när jag borde sova.

14K
2009-05-14, 23:03
Att på Ninjavideo.net kan jag inte streama Breaking bad s1e03

KlopFer
2009-05-14, 23:17
Jag blir förbannad på att jag inte blir förbannad, jag blir bara bitter :D

stevebc
2009-05-15, 00:54
Jävla ***-****-excel. #DIV/0!. DIN MAMMA KAN DELA MED 0!!!!!!!!!!!!! Sitter här med 11 tusen jävla kolumner och det är en jävla cell jag måste leta upp för hand.

edit: ah! Trace error-knappen. Har en känsla av att jag kommer börja älska den knappen i den närmsta framtiden. Handy tool :)

blaki
2009-05-15, 01:17
Det manliga släktet. Och jag vet att jag har Eleni med mig här.

Mescreant
2009-05-15, 01:20
http://i35.tinypic.com/2jxxqf.jpg

blaki
2009-05-15, 01:22
Snel katt gör dig glad! Inte förbannad.

Avesta
2009-05-15, 01:45
Över att jag behöver lite vin för att kunna somna, men får inte göra det för att jag provat på IF.

Blir att läsa.

Frillan
2009-05-15, 07:01
Tåget avgår 07.45. Har cirka 800 meter till sationen. Min bror utbrister ''Johan, klockan är 07.41'' Jag får panik och hoppar på cykeln och cyklar som en idiot, jag visste att jag skulle hinna i detta tempo, sen börjar cykeln rasla och kedjan smälle mitt av :(:(:( Hade sista idrottslektionen på terminen idag :( Nästa tåg går om två timmar... Fick i varjefall utbrott och kastade cykeln in i taggbuskarna och gick min väg hem... nu ligger den där... geh..

Nixon
2009-05-15, 08:04
Att jag dels spillde ut DoublePro över mitt tangetbord och att jag nu under ett års tid kommer att få äran att vakna av ljudet av byggarbetsplats, 25-30m från sovrummet.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UU

stolpskott
2009-05-15, 08:11
Är förbannad på att jag fick avslag på en av mina sommarjobbsansökningar :(

Timmi
2009-05-15, 08:29
Blir förbannad på att shakern slant ur handen när jag skulle stänga locket på pipen (som förövrigt är värdelös för det är en anknäbb!) så nu sitter jag här med en fin fläck proteinshakke på brallorna och golvet i köket kommer nog vara kladdigt om jag inte torkar upp det bättre..

MasterChief
2009-05-15, 08:42
Jo jag har tittat på det men känns inte vettiga, jag vill ha en vettig 42". Pratat lite med brorsan som är glasmästare och han tror att det går att lösa bra genom att bygga in en tv i väggen och sedan fuktspärra med glas och fog.

Problemet är väl hur jag ska leda bort värmen och framförallt hur man ska få dit den utan att kapa reglar/el/vvs i väggen. Borde nog gå med en led-lcd iom att dom inte bygger mer än 3-4cm.

Annars blir en ghettollösning med någon glaslåda som täcker tv:n. Går nog att få hyffsat snyggt om det är omöjligt att bygga in den i väggen.

http://shinymedia.headshift.com/images/tech_digest/jacuzzi.bmp

Ganymedes
2009-05-15, 09:15
Gjorde mitt sämsta bröst/triceps pass på länge igår. :( Hela passet kändes totalt bortkastat och motivationen tvärdog. Fan. Och inte känns det läge för vilovecka mitt under deff heller (vill inte dra ut på deffen genom att ligga i kcal-balans en vecka heller). Så det näst bästa blir väl att byta program. Det är nog hög tid för det vilket som...

stevebc
2009-05-15, 09:28
Att jag dels spillde ut DoublePro över mitt tangetbord och att jag nu under ett års tid kommer att få äran att vakna av ljudet av byggarbetsplats, 25-30m från sovrummet.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UU

Blir förbannad på att shakern slant ur handen när jag skulle stänga locket på pipen (som förövrigt är värdelös för det är en anknäbb!) så nu sitter jag här med en fin fläck proteinshakke på brallorna och golvet i köket kommer nog vara kladdigt om jag inte torkar upp det bättre..

Hahahahah den här tråden var ju rolig

Osten80
2009-05-15, 10:16
Just nu är jag förbannad för att de har tagit bort möjligheten för svenskar, och säkert en massa andra länder, att titta på "Daily show" streamat. :furious:

skaparn
2009-05-15, 10:19
Jävla ***-****-excel. #DIV/0!. DIN MAMMA KAN DELA MED 0!!!!!!!!!!!!! Sitter här med 11 tusen jävla kolumner och det är en jävla cell jag måste leta upp för hand.

edit: ah! Trace error-knappen. Har en känsla av att jag kommer börja älska den knappen i den närmsta framtiden. Handy tool :)

Excel straffar de svagsinta.

Nordenator
2009-05-15, 10:19
Grupparbeten. Varför valde man inte en teknologutbildning så man slapp alla dessa jävla värdelösa grupparbeten? Ekonomer är idioter.

Nixon
2009-05-15, 10:51
Hahahahah den här tråden var ju rolig

True, skadeglädje är den enda sanna glädjen :D

14K
2009-05-15, 11:08
Att jag har ryggskott och inte kan träna ordentligt :(

saab900
2009-05-15, 11:29
Grupparbeten. Varför valde man inte en teknologutbildning så man slapp alla dessa jävla värdelösa grupparbeten? Ekonomer är idioter.

Labba i par eller trio är otroligt skönt jämfört med grupparbeten, speciellt när man alltid labbade med samma, vettiga personer som alla drog sitt strå till stacken när rapporten skulle skrivas *cupid*

Känner så väl igen det där från mitt ekonomisnedsteg på ett år. Av 6 personer jobbar två, två gör ingenting om de ens dyker upp, och ytterligare två ifrågasätter allt och ska diskutera in i förbannelse eller ser det som en privatlektion då de inte läst på, och till slut har man suttit 3 timmar och bara lyckats komma överens om 4 meningar. Glory days indeed!

Jag är förbannad för att det blåser som satan här.

LindaS
2009-05-15, 11:30
Att jag ska jobba 16-24 och missar ännu en frdagsträning på STK. :(

stevebc
2009-05-15, 12:15
Excel straffar de svagsinta.Likt minigolf. Det blir en ond spiral av misstag orsakad av frustration, som i sin tur leder till ökade misstag och frustration tills det spårar ur helt.

shovit
2009-05-15, 13:49
Jag är förbannad på ALLA norrmän!

Nordenator
2009-05-15, 13:55
Labba i par eller trio är otroligt skönt jämfört med grupparbeten, speciellt när man alltid labbade med samma, vettiga personer som alla drog sitt strå till stacken när rapporten skulle skrivas *cupid*

Känner så väl igen det där från mitt ekonomisnedsteg på ett år. Av 6 personer jobbar två, två gör ingenting om de ens dyker upp, och ytterligare två ifrågasätter allt och ska diskutera in i förbannelse eller ser det som en privatlektion då de inte läst på, och till slut har man suttit 3 timmar och bara lyckats komma överens om 4 meningar. Glory days indeed!

Jag är förbannad för att det blåser som satan här.

Verkligen. Jag har tagit på mig att skriva ett arbete själv nu i en kurs bara för att jag är less på att allt ska gå i sjutton omvägar för att nå punkt B. Jag vägde mellan civilingenjör och civilekonom. Snacka om att man drog fel kort. Nu när man tagit sig igenom 2 av 4 år känns det lagomt muppigt att hoppa av, så det är bara att jobba på. Men glad är jag fan inte. *morr*

stevebc
2009-05-15, 14:06
Grupparbeten. Varför valde man inte en teknologutbildning så man slapp alla dessa jävla värdelösa grupparbeten? Ekonomer är idioter.Vi har rätt mycket grupparbeten, å andra sidan har vi inte lika mycket idioter så där har du en poäng.

KalleBalik
2009-05-15, 14:15
Jag tror jag måste börja snusa igen, jag börjar bli farlig för min omgivning. Det gör mig förbannad.

stevebc
2009-05-15, 14:21
Vi har rätt mycket grupparbeten, å andra sidan har vi inte lika mycket idioter så där har du en poäng.Måste bara inflika att teknologer visst är idioter, men på det sociala planet, och inte på det intellektuella.

Axwell
2009-05-15, 17:18
Jag är förbannad på ALLA norrmän!

haha!

KalleBalik
2009-05-15, 17:21
FAN vad lång tid det tar att steka chorizos!

jaaaaag
2009-05-15, 17:40
Mitt jobb.

rolf
2009-05-15, 18:23
Att det ska ta så jäääääääääääääääävla länge för alla polare att göra sig i ordning när vi ska göra nåt. VARENDA JÄVLA GÅNG! Jag började gnälla runt 6-tiden och nu 2½ timme senare har vi fortfarande inte kommit iväg.

Alexlindgren
2009-05-15, 18:32
att nationella i matte D var så in åt helvete jävla svårt och det gick åt helvete för hela klassen, vilket till 99 % säkerhet grundar sig i lärarens pissiga utlärning.

Sven_b
2009-05-15, 18:58
Att Klas Ingesson har drabbats av cancer. :(

johan karlberg
2009-05-15, 19:01
Att Klas Ingesson har drabbats av cancer. :(

Var det inte han som hur han än bar sig åt träffade bollen med knät?

KalleBalik
2009-05-15, 19:07
Blodcancer dessutom, vilket innebär att han troligtvis inte lever särskilt länge till. *cry*

ceejay
2009-05-15, 19:10
Folk som är dumma.

stafh
2009-05-15, 19:16
Måste bara inflika att teknologer visst är idioter, men på det sociala planet, och inte på det intellektuella.

Nja, bara elektro- och datatekniker. :)

Sven_b
2009-05-15, 19:36
Var det inte han som hur han än bar sig åt träffade bollen med knät?

Nej.

Frost
2009-05-15, 19:45
Att Klas Ingesson har drabbats av cancer. :(

Usch ja. Blev matt när jag hörde om det, men är det någon som klarar av att besegra en sådan sjukdom borde det vara han.

I övrigt är jag sur över att jag repat mina nya fina cykelpedaler.

victor_n
2009-05-15, 19:54
att jag saknar klockrena tråden*grr*

grakka
2009-05-15, 20:06
Internet segar

agazza
2009-05-15, 20:12
Att det ska ta så jäääääääääääääääävla länge för alla polare att göra sig i ordning när vi ska göra nåt. VARENDA JÄVLA GÅNG! Jag började gnälla runt 6-tiden och nu 2½ timme senare har vi fortfarande inte kommit iväg.

Det där blir man förbannad som fan för, man vill va full vid runt 1, börjar ringa runt tidigt, dom ska käka, dom ska handla, dom ska duscha osv.

Släng i dig en hamburgare, duscha och borsta tänderna samtidigt, raka av dig håret och ta dom kläder som man har på sig. Chansen att ligga är ändå minimal och blir inte särskilt mycket mindre pga att man inte är "top notch".

Tjejerna är ändå fulla hur som helst så det märker dom inte ändå.

Dom har helt fel prioriteringar.

Mourten
2009-05-15, 20:13
Det där blir man förbannad som fan för, man vill va full vid runt 1, börjar ringa runt tidigt, dom ska käka, dom ska handla, dom ska duscha osv.

Släng i dig en hamburgare, duscha och borsta tänderna samtidigt, raka av dig håret och ta dom kläder som man har på sig. Chansen att ligga är ändå minimal och blir inte särskilt mycket mindre pga att man inte är "top notch".

Tjejerna är ändå fulla hur som helst så det märker dom inte ändå.

Dom har helt fel prioriteringar.

:laugh: Dagens!

Kwon
2009-05-15, 20:40
Linne på folk som är på krogen/klubben/stan (linne skall man ha på gymmet!) samt de som lassar upp massa kvarg och mer än 3+ äggkartonger när de köper mat.

Slutligen de som skrockar bakom ryggen på en när man köper färdiglagad pizza etc.

Det gör mig förbannad!!!

saab900
2009-05-15, 20:42
Linne på folk som är på krogen/klubben/stan (linne skall man ha på gymmet!) samt de som lassar upp massa kvarg och mer än 3+ äggkartonger när de köper mat.

Slutligen de som skrockar bakom ryggen på en när man köper färdiglagad pizza etc.

Det gör mig förbannad!!!

:laugh:

Glöm inte mössan på gymmet!

von huff
2009-05-15, 21:59
Att det ska ta så jäääääääääääääääävla länge för alla polare att göra sig i ordning när vi ska göra nåt. VARENDA JÄVLA GÅNG! Jag började gnälla runt 6-tiden och nu 2½ timme senare har vi fortfarande inte kommit iväg.

+1 det är jävligt störande, + alla brudar som alltid ska mejka sig fast man skall ut i skogen och grilla*gah!*

Kom nyss hem och körde lite hårdare än vanligt och så va det nån jävla apa som försökte köra tävling och hängde fast i bakluckan med dimljusen på och tänkte köra förbi.HA INTE DIMLJUSEN PÅ DÅ DE INTE BEHÖVS OCH HÄNG INTE I RÖVEN PÅ ANDRA*grr**mini

Tricce
2009-05-15, 22:20
+1 det är jävligt störande, + alla brudar som alltid ska mejka sig fast man skall ut i skogen och grilla*gah!*

Kom nyss hem och körde lite hårdare än vanligt och så va det nån jävla apa som försökte köra tävling och hängde fast i bakluckan med dimljusen på och tänkte köra förbi.HA INTE DIMLJUSEN PÅ DÅ DE INTE BEHÖVS OCH HÄNG INTE I RÖVEN PÅ ANDRA*grr**mini

En fin liten provbromsning brukar göra susen :D

von huff
2009-05-15, 22:21
En fin liten provbromsning brukar göra susen :D

Jepp det skulle gå men sen måste bilen till plåtslagaren=/

Fru_Flisa
2009-05-15, 22:23
Beskedet att nån nyss hängt sej. :(
Varför kan inte enbart de onda människorna drabbas av denna vilja?

saab900
2009-05-15, 22:39
+1 det är jävligt störande, + alla brudar som alltid ska mejka sig fast man skall ut i skogen och grilla*gah!*

Kom nyss hem och körde lite hårdare än vanligt och så va det nån jävla apa som försökte köra tävling och hängde fast i bakluckan med dimljusen på och tänkte köra förbi.HA INTE DIMLJUSEN PÅ DÅ DE INTE BEHÖVS OCH HÄNG INTE I RÖVEN PÅ ANDRA*grr**mini

Spola bakrutan väääldigt noga. Det brukar få de flesta att släppa av lite.

DSBM
2009-05-15, 22:48
Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

agazza
2009-05-15, 22:50
Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

Skaffa dig lite pengar och fattiga pluggkompisar så får du helt plötsligt sjukt mycket mer fritid :)

DSBM
2009-05-15, 22:53
Skaffa dig lite pengar och fattiga pluggkompisar så får du helt plötsligt sjukt mycket mer fritid :)
Hehe :D En riktigt bra idé. Men billigare att skaffa ett bra rep och något stabilt att hänga upp det i hehe...

coxie
2009-05-15, 23:15
Jävla fittidioter till retards som sitter och för oväsen på bion. Fick i alla fall 4st utslängda, tur att man är på du nivå med ägaren.

Seriöst folk som inte håller käften inne på biografer borde få tungan utsliten.

Greg
2009-05-15, 23:29
Diarré.

johan karlberg
2009-05-15, 23:33
Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

jag brukar jobba bättre om jag får en avsugning under tiden, rekommenderas.

Axwell
2009-05-15, 23:38
jag brukar jobba bättre om jag får en avsugning under tiden, rekommenderas.

Tack för informationen!

Bönne
2009-05-15, 23:45
Att jag vunnit budgivningen två ggr på samma lägenhet men de vill inte sälja.Kollat avtalen?

Civilrätt
2009-05-15, 23:45
Killar med små snoppar! jag blir så j*vla förbannad när man står i duschen efter träningen och spanar in folket och ser hur satans små snoppar dom har!!!! Fattar dom inte att dom får tjejer att tro att alla killar har små dickar.

GolvMupp
2009-05-16, 02:44
Jag är så förbannad på alla krig och all svält här på jorden. :thumbup:

stevebc
2009-05-16, 03:14
Att jag blev dissad pga ålder. Bara hänt en gång tidigare. 3h slit åt helvete. Naturligtvis förstår jag att åldern bara är en undanflykt och att bristen ligger i min hantering. Får sköta mig bättre nästa gång. Lesson learned.

Kwon
2009-05-16, 03:24
Att jag blev dissad pga ålder. Bara hänt en gång tidigare. 3h slit åt helvete. Naturligtvis förstår jag att åldern bara är en undanflykt och att bristen ligger i min hantering. Får sköta mig bättre nästa gång. Lesson learned.

Känns som ett svepskäl.

Om du skött alla kort rätt så skall inte åldern spela någon roll.

stevebc
2009-05-16, 03:31
Känns som ett svepskäl.

Om du skött alla kort rätt så skall inte åldern spela någon roll.Exakt. Aaah ja. Äta, sova, sen inkonst imorgon.

stevebc
2009-05-16, 04:09
Att det bara finns en fredag och en lördag i veckan istället för 48 stycken.

Rååbin
2009-05-16, 04:43
Att det spelas äkta finsk jävla humpa musik på jobbet, håller på att bli helt crazy!

skaparn
2009-05-16, 06:31
Att vissa inte förstår att upskatta finsk humppa. De borde istället vara glada att det faktiskt spelas något roligare än radiohits på sin arbetsplats.

Kebab-Arne
2009-05-16, 09:05
Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

Inte för jag personligen själv drabbas men i min ekonomikurs så är det en lärare som bett sin grupp lämna in ett PM en vecka tidigare för att han skulle hjälpa sig dotter flytta. Idiot.

Att jag inte får samma schema på jobbet som jag fick förra sommaren. Var en del tokstressiga dagar men desto fler riktigt lata.

Tolkia
2009-05-16, 09:06
Att jag måste jobba i helgen OCH SÅ LÄGGER LAPTOPHELVETET NER! Jag tror att jag får ett spel.

Rååbin
2009-05-16, 09:11
Skaparn, efter mer än 1 år med endast humppa som musik så tröttnar vem som helst och inser varför Finland har hög självmords statistik och många som är deprimerade :D Dessutom är humppa heller inget jag gärna lyssnar på 5.30 på morgonen :P

shut teh face
2009-05-16, 09:53
Killar med små snoppar! jag blir så j*vla förbannad när man står i duschen efter träningen och spanar in folket och ser hur satans små snoppar dom har!!!! Fattar dom inte att dom får tjejer att tro att alla killar har små dickar.
Jag hatar folk som står och glor på ens penis i duschen, man undrar ju varför det är så intressant. :Virro

roninho
2009-05-16, 10:07
Jag är förbannad på att jag har ont i halsen och att det inte försvinner snart!! jag vill ju träna o spela match. Sen är ja förbannad på att Leeds skulle missa chansen att gå upp till Championship! GAAAAAAAH

Vinter
2009-05-16, 10:38
CSN, facking jevla CSN. Skickade en inbetalning till inkasso efter att ha gått med på uppdelning av inbetalning. "Det måste blivit något fel, men du måste ändå betala avgiften"
Ska börja spela in alla samtal jag har med dem.

mattilainen
2009-05-16, 10:51
jag hittar inte min förbannade snygga tröja som jag använt engång.. VAR ÄR DEN? ge mig ledtrådar

Mescreant
2009-05-16, 10:55
Studenter som skriker och blåser visselpipor när jag är bakfull.

Psychological
2009-05-16, 11:08
Studenter som skriker och blåser visselpipor när jag är bakfull.

Ja fy fan för studenter. Finns det nå jobbigare ?

Tricce
2009-05-16, 11:10
jag hittar inte min förbannade snygga tröja som jag använt engång.. VAR ÄR DEN? ge mig ledtrådar

Gömt sig i ett påslakan i tvättkorgen!

Vinter
2009-05-16, 11:24
Dum som jag var betalade jag in mycket mer kontant på lägenheten istället för att gå på minimum, något som gör mig förbannad på mig själv nu när jag skulle behöva dessa pengar. Fast nu är det för sent.

Control_61
2009-05-16, 11:28
Att jag inte kan bli av med bakfyllan och bli sugen på att böja!!!

DSBM
2009-05-16, 11:34
jag brukar jobba bättre om jag får en avsugning under tiden, rekommenderas.
Måste provas! Får se om jag kan få upp den medan jag sitter och räknar kassalikviditet och soliditet, fakturering i % av omsättning och annat upphetsande...

*gah!*

Bahir
2009-05-16, 12:28
Att min assigment i makroekonomi tycks vara så busigt enkel att jag letar febrilt efter gömda aspekter som jag bör ta upp.

Uppgiften handlar om effekten av minskad tillväxt i Kina på Australiens spenderingar (C+I+G+NX), samt ökad G av den Australieniska regeringen för att motverka fall i GDP. Det ska visas på dels en Aggregate expenditure model och på en AD-AS graf. Någon som har några kreativa idéer?

Dexterity
2009-05-16, 12:48
Nej.

Och jag är förbannad att jag måste kolla på Melodifestivalen ikväll.

rolf
2009-05-16, 13:02
Att jag har lite ont i höger bröstmuskelfästet igen och att det är så jääävla länge tills imorgon kväll. :(

DSBM
2009-05-16, 13:06
Att jag har lite ont i höger bröstmuskelfästet igen och att det är så jääävla länge tills imorgon kväll. :(
Vad händer imorgon kväll?

rolf
2009-05-16, 13:07
Vad händer imorgon kväll?

Tjejen kommer hem efter en vecka i södern. *gah!*

von huff
2009-05-16, 13:50
Tjejen kommer hem efter en vecka i södern. *gah!*

Är det dåligt?:D

rolf
2009-05-16, 13:56
Är det dåligt?:D

Ja det är extremt jobbigt :D

hahavaffan
2009-05-16, 14:01
Att klockan är 15 och jag är TRÖTT efter att ha tvättat, diskat och pluggat. Städning återstår :(

stevebc
2009-05-16, 14:19
Tjejen kommer hem efter en vecka i södern. *gah!*Hahaha :D

vv93
2009-05-16, 14:38
spillde kebabsås på min finaste tröja igår

userfriendly
2009-05-16, 14:46
Det gör mig förbannad att min vän blivit sexuellt utnyttjad under 6 år av en präst och anmäler det till kyrkan men prästen får vara kvar som ungdomsledare i en annan kyrka. Och hon blir avstängd från sin prästutbildning. Går att följa i media för den som vill..

Så jävla klassikt och enkelt..

PastorPapegoja
2009-05-16, 15:05
Att min axel är en klen jävel som fortfarande inte kan tränas efter snart en månads vila.

b0ya
2009-05-16, 15:05
Vädret..........

oath5
2009-05-16, 15:06
United........fyfan

Wille005
2009-05-16, 15:07
Systemet stänger för tidigt...!

agazza
2009-05-16, 15:07
att jag inte har någon att festa med i helgen.

Axwell
2009-05-16, 15:17
att jag inte har någon att festa med i helgen.

Fest med sig själv är det bästa man kan göra.. :)

stevebc
2009-05-16, 16:00
Det gör mig förbannad att min vän blivit sexuellt utnyttjad under 6 år av en präst och anmäler det till kyrkan men prästen får vara kvar som ungdomsledare i en annan kyrka. Och hon blir avstängd från sin prästutbildning. Går att följa i media för den som vill..

Så jävla klassikt och enkelt..Varför blev hon avstängd? Alltså, vad var det officiella skälet?

b0ya
2009-05-16, 16:44
United........fyfan

Äh barca tar hand om dom snart ska du allt se :thumbup:

coxie
2009-05-16, 16:49
Varför blev hon avstängd? Alltså, vad var det officiella skälet?

Att ingen tror på att en präst skulle utnyttja en tjej. Hade hon däremot varit en pojke...

Dissector
2009-05-16, 17:41
Halmstads BK

Axwell
2009-05-16, 18:39
Mår illa!

coxie
2009-05-16, 22:32
Jvla fitttidoter till vkter som slänger it mig bara för att jag inte kan stå, låt miga iaf däcka innan jag måset gå ut.

agazza
2009-05-16, 22:38
Jvla fitttidoter till vkter som slänger it mig bara för att jag inte kan stå, låt miga iaf däcka innan jag måset gå ut.


:D


äh vafan klockan är halv 12, nästa krog ba

mojoo
2009-05-16, 23:25
Ja, vissa väktare vill bara mucka och vara kaxxiga..*grr27*

Axwell
2009-05-17, 09:39
Jvla fitttidoter till vkter som slänger it mig bara för att jag inte kan stå, låt miga iaf däcka innan jag måset gå ut.

Haha! :D

hahavaffan
2009-05-17, 09:56
Jvla fitttidoter till vkter som slänger it mig bara för att jag inte kan stå, låt miga iaf däcka innan jag måset gå ut.:D:hbang:

coxie
2009-05-17, 09:58
Bakfylla, fyfan.

Och att jag inte har alkohollås på datorn :D

b0ya
2009-05-17, 11:27
Plugga juridik... not my thing..

stevebc
2009-05-17, 13:06
Att Lund var som ett slagfält (eller på god väg mot) utanför polishuset igår. I princip utegångsförbud. För att komma in till en kompis fick vi först ringa ut honom, annars släppte poliserna inte in oss. Aldrig sett så många vans innan, typ 10-15 vanliga polisvans och 10-15 specialutrustade, dom där mörkgrå. Samt hästspillning över hela jävla stället så klart.

Axwell
2009-05-17, 13:59
Att Lund var som ett slagfält (eller på god väg mot) utanför polishuset igår. I princip utegångsförbud. För att komma in till en kompis fick vi först ringa ut honom, annars släppte poliserna inte in oss. Aldrig sett så många vans innan, typ 10-15 vanliga polisvans och 10-15 specialutrustade, dom där mörkgrå. Samt hästspillning över hela jävla stället så klart.

Vad hade hänt?

agazza
2009-05-17, 14:02
Vad hade hänt?

Nä de va kolofest, alla var där, coxie fick gå hem, allan misshandlade någon med kundvagn. Det var en bra kräftskiva.

Agoge
2009-05-17, 14:06
att min diet förmodligen kommer bli förlängd

stevebc
2009-05-17, 14:16
Vad hade hänt?Det är en s k ockupationsfestival i staden för att ungdomarna i Lund vill ha mer bostäder, så dom ockuperar tomma hus typ. Poliserna hade då haffat några av dom och satt dom i finkan, så ca 100 pers slöt upp utanför polishuset i en gatufest utan demonstrationstillstånd. Blockerade hela korsningen. Sen får polisen spel och skickar dit 30-40 vans och spärrar av hela området runtomkring med en radie på typ 500 meter. Rätt stort område. Vet inte om dom inte hade annat att göra för det var ju lika många poliser (minst) som demonstranter :) Det var jävligt coolt att kolla på, lite som en miniversion av "children of men" eller vad den heter.

Nä de va kolofest, alla var där, coxie fick gå hem, allan misshandlade någon med kundvagn. Det var en bra kräftskiva.Hahaha

Super_Johan
2009-05-17, 14:21
att jag inte har något jobb till sommaren :/

coxie
2009-05-17, 14:22
Ja det hade varit kul om det vore en kolofest, man måste ju sätta en hög nivå första gången :D.

Fyfan telefonen har ringt hela dagen och för en stund sedan fick jag en fin filmsnutt där jag går rakt in i en dörr på en inglasad altan. Synd att jag blev utslängd när jag var på topp :(

stevebc
2009-05-17, 14:26
Ja det hade varit kul om det vore en kolofest, man måste ju sätta en hög nivå första gången :D.

Fyfan telefonen har ringt hela dagen och för en stund sedan fick jag en fin filmsnutt där jag går rakt in i en dörr på en inglasad altan. Synd att jag blev utslängd när jag var på topp :(Hahahaha :)

Råkade ut för en liknande kväll för två år sedan. Hade varit så full så jag hade sprungit i full fart längs gatan och helt missat den inglasade busshållplatsen och kutat med huvudet rakt in, "klonk" sa det. Sedan på kvällen var jag (tydligen) väldigt nära på att bli utkastad eftersom jag öppnade en larmad dörr och inte ens insåg vad jag höll på med. Stod som en idiot och bara kollade framåt med dörren öppen medan alla i hela lokalen undrar vad fan det var som hände.

coxie
2009-05-17, 14:30
Det är sånt som gör att man fortsätter dricka, det är roligt att göra bort sig.

saab900
2009-05-17, 17:25
Det är en s k ockupationsfestival i staden för att ungdomarna i Lund vill ha mer bostäder, så dom ockuperar tomma hus typ. Poliserna hade då haffat några av dom och satt dom i finkan, så ca 100 pers slöt upp utanför polishuset i en gatufest utan demonstrationstillstånd. Blockerade hela korsningen. Sen får polisen spel och skickar dit 30-40 vans och spärrar av hela området runtomkring med en radie på typ 500 meter. Rätt stort område. Vet inte om dom inte hade annat att göra för det var ju lika många poliser (minst) som demonstranter :) Det var jävligt coolt att kolla på, lite som en miniversion av "children of men" eller vad den heter.



Tänk om de kunnat slå lika hårt mot Rosengårdsupploppen, 30-40 vans per hundra ligister.

Osten80
2009-05-17, 19:42
Att min satans mage bara blir sämre och sämre igen. Nu är det nästan lika illa som för två år sedan, och då var det fan inte roligt. Då tappade jag femton kilo på lite drygt en månad. Gastroskopi i morgon i alla fall. Usch, vad obehagligt det är.

skaparn
2009-05-17, 19:46
Det är en s k ockupationsfestival i staden för att ungdomarna i Lund vill ha mer bostäder, så dom ockuperar tomma hus typ. Poliserna hade då haffat några av dom och satt dom i finkan

Sällan demonstranter så snabbt får sin vilja igenom.

ceejay
2009-05-17, 19:46
att jag har slutprov i kemi imorrn

Scratch89
2009-05-17, 19:47
Sällan demonstranter så snabbt får sin vilja igenom.

Haha!

stafh
2009-05-17, 19:47
Sällan demonstranter så snabbt får sin vilja igenom.

Hihi.

För övrigt cirkulerade en polishelkopter över lund i flera timmar idag... trodde demonstrationen var över?

oath5
2009-05-17, 20:11
Att jag som har Boxer och deras skämt till canal+ utbud. Tänkte kika på mitt Red Wings nu kl 21 så visar dem nån jävla film istället...jag får brytet

Axwell
2009-05-17, 22:09
Magont! :(

stevebc
2009-05-17, 22:10
Att Spotify saknar inbyggd equalizer! Nu kan jag inte sitta på toaletten och lyssna på hiphop utan att grannarna störs av min feta subwoofer :/

edit: eller visst jag kan, men jag pallar inte geeka mig

rockafellah
2009-05-17, 22:11
Att min deff har stannat upp! Visst gott med mat! Men så nöjd över att vara under 90kg för första gången på 2 år och nu ligger jag på 90kg igen *grr27*

Nordenator
2009-05-17, 22:14
Att min satans mage bara blir sämre och sämre igen. Nu är det nästan lika illa som för två år sedan, och då var det fan inte roligt. Då tappade jag femton kilo på lite drygt en månad. Gastroskopi i morgon i alla fall. Usch, vad obehagligt det är.

Best of luck! Hade också magproblem för runt två år sedan. Föll runt 10-12 kilo på runt en månad. Sen blev det gastroskopi för mitt lag också. Det var.. intressant. Helt utan förklaring har det blivit bättre och fick aldrig något svar på varför det blev så pass dåligt. Magen suger.

saab900
2009-05-17, 23:53
sällan demonstranter så snabbt får sin vilja igenom.

:d

saab900
2009-05-17, 23:54
Att min satans mage bara blir sämre och sämre igen. Nu är det nästan lika illa som för två år sedan, och då var det fan inte roligt. Då tappade jag femton kilo på lite drygt en månad. Gastroskopi i morgon i alla fall. Usch, vad obehagligt det är.

Beklagar, aldrig kul när magen strular, det påverkar allt annat så otroligt mycket :(

Osten80
2009-05-18, 08:46
Best of luck! Hade också magproblem för runt två år sedan. Föll runt 10-12 kilo på runt en månad. Sen blev det gastroskopi för mitt lag också. Det var.. intressant. Helt utan förklaring har det blivit bättre och fick aldrig något svar på varför det blev så pass dåligt. Magen suger.

Beklagar, aldrig kul när magen strular, det påverkar allt annat så otroligt mycket :(

Tackar så mycket. Gastroskopin var lika obehaglig som för två år sedan, och den visade inget mer än det lilla bråcket på magmunnen som hittades förra gången, och läkaren tyckte inte att det förklarade mitt kraftiga illamående och övriga besvär med magen.
Jag har blivit remitterad till ultraljud av bla gallan, som troligtvis är det som spökar för mig. Den undersökningen är i alla fall inte obehaglig.
Nu sitter jag i alla fall här med en dundrande basröst efter bedövningssprayet. :D

KlopFer
2009-05-18, 08:50
Vädret

14K
2009-05-18, 09:30
Vädret

Soligt här :D

mattilainen
2009-05-18, 11:26
GE MIG SOL! Jag är inte förbannat på något, tyckte det behövdes lite glatt i denna tråd. Jag är lite hungrig men orkar inte göra mat så ja, lite jobbigt är det ju :p

Nordenator
2009-05-18, 11:31
Tackar så mycket. Gastroskopin var lika obehaglig som för två år sedan, och den visade inget mer än det lilla bråcket på magmunnen som hittades förra gången, och läkaren tyckte inte att det förklarade mitt kraftiga illamående och övriga besvär med magen.
Jag har blivit remitterad till ultraljud av bla gallan, som troligtvis är det som spökar för mig. Den undersökningen är i alla fall inte obehaglig.
Nu sitter jag i alla fall här med en dundrande basröst efter bedövningssprayet. :D

Jag valde att köra utan bedövning eftersom det var valborg och jag hade planer på att få i mig sånt där alkoholhaltigt. Jag hade förväntat mig någon lång start med lite lugnande ord samtidigt som de långsamt börjat mata in slangen. Så var ju inte riktigt fallet :D "Svälj nu." sen började kalaset.

shut teh face
2009-05-18, 12:01
Skönt med regn när man storstädar idag.

Finska Lejonet
2009-05-18, 12:06
riktiga sneijdrar(luriga typer) som inte går att lita på.

Osten80
2009-05-18, 12:13
Jag valde att köra utan bedövning eftersom det var valborg och jag hade planer på att få i mig sånt där alkoholhaltigt. Jag hade förväntat mig någon lång start med lite lugnande ord samtidigt som de långsamt börjat mata in slangen. Så var ju inte riktigt fallet :D "Svälj nu." sen började kalaset.

Ja, fy fan. :)


Jag har blivit remitterad till ultraljud av bla gallan, som troligtvis är det som spökar för mig. Den undersökningen är i alla fall inte obehaglig.


Nu är jag förbannad över att allt i sjukvården ska ta så lång tid. Fick nu kallelse till ultraljud, men det är över en månad dit. Jag får ringa i morgon, och se om det går att speeda upp det hela. Så här kan jag fan inte ha det.

Motorbreath
2009-05-18, 14:42
Att jag aldrig lär mig dricka lagom mycket alkohol.

stevebc
2009-05-18, 15:08
Att jag först efter drygt två år förstått innebörden av Motorbreaths avatar.

coxie
2009-05-18, 15:25
Att min jävla mp3-spelare har slut på batteri nu när jag ska ut och träna.