handdator

Visa fullständig version : Preparat för viktminskning


tangerinex
2009-05-12, 19:21
söker piller osv vad som ökar förbränning och dämpar hungerskänslor Jag letar alltså efter något som verkligen funkar inget lurendrejeri som bara kostar pengar och inte hjälper ett skvatt..

berätta vilket preparat du prövat och hur länge du använt det och hur bra effekter du fick av det.. dyrt eller billigt spelar mindre roll alla tips är välkommna eftersom jag desperat måste gå ner till beach 2009! ;)

johan karlberg
2009-05-12, 19:24
finns inget på laglig väg, lär dig att planera till 2010 istället

tangerinex
2009-05-12, 19:30
har redan gått ner 16 kilo sedan beach 2008, men nu vill jag boosta bort lite det sista...

CVN
2009-05-12, 19:30
finns inget på laglig väg, lär dig att planera till 2010 istället

Och det vet självklart du som har testat allt? Det jag personligen kör på är koffeintabletter, vet inte direkt om de dämpar hungern men de gör iaf så man tänker på annat mat.

Lagliga preparat som annars sägs fungera och som har fått väldigt god kritik är bl a VPX Meltdown och BSN Thermonex men tro inte att bara för att dem "hjälper" till så kan du äta vad som helst. Nej nej, den största delen sitter fortfarande i vad du äter och hur du tränar.

tangerinex
2009-05-12, 19:40
Och det vet självklart du som har testat allt? Det jag personligen kör på är koffeintabletter, vet inte direkt om de dämpar hungern men de gör iaf så man tänker på annat mat.

Lagliga preparat som annars sägs fungera och som har fått väldigt god kritik är bl a VPX Meltdown och BSN Thermonex men tro inte att bara för att dem "hjälper" till så kan du äta vad som helst. Nej nej, den största delen sitter fortfarande i vad du äter och hur du tränar.

Schysst med lite riktiga tips.. Självklart är den största delen kost och motion, men nu känner jag att jag vill få lite snabbt resultat för att få upp motivationen osv.. Tack för tipsen! *:)

Fatcan
2009-05-12, 19:44
Testa VPX Meltdown.

coxie
2009-05-12, 19:46
Annars finns det väl Xenical receptfritt nu och det skulle säkert kunna hjälpa lite.

tangerinex
2009-05-12, 19:50
xenical har jag, men det funkar bara om man käkar mkt fett och det gör jag inte då är det ganska verkningslöst för mig.. men tack för tipset

Frillan
2009-05-12, 20:08
VPX Meltdown och ökat intag av Kalcium har jag upplevt en bra effekt av.

Cerberus
2009-05-12, 20:34
meltdown rekommenderar jag, har prövat relativt många. Beställt en ny burk, förhoppningsvis dyker den upp imorgon.

944RS
2009-05-13, 07:30
Schysst med lite riktiga tips.. Självklart är den största delen kost och motion, men nu känner jag att jag vill få lite snabbt resultat för att få upp motivationen osv.. Tack för tipsen! *:)

Tänk på att risken finns att du blir besviken om du förväntar dig att "piller" kommer göra de underverk som de påstår.

Det är ganska svårt att veta vilka produkter som verkligen fungerar då man kanske i samband med att man tar en produkt oxå skärper sig lite extra med mat, sömn och träning. Bara det gör ju produkten prisvärd så välj något billigt och tro på dig själv.

Anton Fräs
2009-05-13, 09:30
Enda jag egentligen kan rekommendera är koffeintabletter alt. att du dricker mycket kaffe. Annars kan enkla kostförändringar hjälpa dig rejält mycket med hungern, ex. att lägga till rotfrukter.

Bluesparv
2009-05-13, 09:46
Mycket vatten. Får bort "suget" mellan måltiderna. Samt en morot förstås, det är guds gåva till människan! Man skiter härligt av det också ;)

Cerberus
2009-05-13, 15:59
tycker koffeintabletter suger, mår mest dåligt av dom(ökar ångest mycket än vad det gör mig piggare upplever jag det som).